Ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien doet een TTverandering wonderen.
eigenlijk zeg je dat je gewoon een kluizenaar bent die alleen met gesloten gordijnen elke dag aan het gamen is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef notSoHappy het volgende:
Bier drinken en dan slap ouwehoeren over politiek?
Mij niet gezien..
Als je nou alleen bier ging drinken..
Dan kwam ik nog niet
quote:*checkOp vrijdag 22 oktober 2010 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
*Kick*
Wie wil even de TT aanpassen?
quote:Lastig in te schatten. Hangt er ook vanaf wie er komen. Mij maakt het weinig uit, ik vind zowel AEX onderwerpen als POL onderwerpen interessant.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:42 schreef tjoptjop het volgende:
Ben dan wel voor m'n werk in de buurt. Maar wat is het gehalte POL?
quote:Ik kan de 30e wel.Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nog mensen die zin hebben om ook te komen?
Wie komen er tot nu toe:
- Bolkesteijn
- remlof
- capricia
- PietjePuk007 (neem ik aan)
quote:Leuk!!
quote:Van de olie expert van FOK:POp dinsdag 26 oktober 2010 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bedankt voor je PM trouwens, ik ben in een paar dagen werkelijk overspoeld met informatie.
quote:Geen probleem, hoop dat je er wat aan hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Hangt er ook vanaf wie er komen. Mij maakt het weinig uit, ik vind zowel AEX onderwerpen als POL onderwerpen interessant.Maar stel je het niet al te formeel voor ofzo, je het gaat echt niet perse over het nieuwe kabinet en alle politieke ditjes en datjes er omheen. De politiek zelf interesseert mij ook niet, de gevolgen van beleidsmaatregelen des te meer.
Bedankt voor je PM trouwens, ik ben in een paar dagen werkelijk overspoeld met informatie.
quote:Het is op 30 oktober in Utrecht (staat ook in de PMOp dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk initiatief van Bolkesteijn om actieve VKZ-ers te wijzen op deze meet!
Wanneer en hoe laat is het precies?
Overigens geen idee of ik kan en kom.. Ik vind het ook wel wat hebben om iedereen juist niet persoonlijk te kennen...
quote:Ik ben wel wat ouder, zo halverwege 20. Maar kijk maar of je er zin in hebt, iemand moet de jongste zijn he.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Het lijkt me wel leuk om de gezichten achter de namen te zien, maar ik heb het idee dat ik met m'n 19 jaar veruit de jongste ga zijn?
Zo niet kom ik misschien wel een kijkje nemen
quote:Het invullen van een tentamen of het maken van een tentamen (docent) ?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Bedankt voor de PM! Ik vind het een leuk idee, maar ik moet deze zaterdag jammer genoeg besteden aan het maken van een tentamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |