Dan ben ik het sowieso al niet eens met jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:02 schreef Griebus het volgende:
Ja gezellig! Met bier en fietskettingen voor degenen die het niet met mij eens zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is primair..!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga niemand overtuigen, vooral lekker bier drinken en wat babbelen.
Typische linkse oppositiepraat.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:56 schreef capricia het volgende:
Geweldig!
Overtuig mij maar van het gelijk van rechts...
Weet zeker dat er ook andere argumenten zijn.
Levert op zijn minst een goede autobahn op.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:56 schreef capricia het volgende:
Geweldig!
Overtuig mij maar van het gelijk van rechts...
Weet zeker dat er ook andere argumenten zijn.
OP aangepast!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 2 vorige meets waren erg tof.
Je data kloppen niet, vrijdag is de 15e en zaterdag de 16e. Zaterdag kan ik niet. Doe mij maar vrijdag de 15e
.
Leuk!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:50 schreef Halcon het volgende:
Politiek niet heel goed meer gevolgd, maar als het op een vrijdag is en ik ben in de buurt, dan wil ik best ff een biertje meedrinken.
Da's goed, dan houd ik de PM wel even in de gaten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Leuk!
Ik pm je nog wel ff rond die tijd.
Tuurlijk, leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef Emu het volgende:
Worden Belgen geapprecieerd op de meet, het is voor mij wel ver rijden, en ik ben geen expert in de kwestie, maar ik overweeg het wel
Als jij een foto van jezelf publiceert, dan overweeg ik het. 15 okt is goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
Nu de VVD, CDA en PVV al zover zijn dat ze een akkoord hebben, stel ik voor om wat van de discussies live voort te zetten. Dat wil zeggen: tijd voor een meet!
En dan bedoel ik in reallive en met echte mensen, en voornamelijk echt bier en gezelligheid.
Ik stel een vrijdag- of zaterdagavond half oktober voor. Wie heeft interesse?
Ik zal deze uitnodiging ook in POL posten, omdat ik weet dat dit onderwerp daar leeft.
Het onderwerp van de meet zal het regeerakkoord zijn, wat je verwacht van de samenwerking met de PVV etc..of je nu pro PvdA bent of fervent PVV aanhanger...je bent welkom.
De gezelligheid is het belangrijkste, maar ik wil toch wel een discussie hebben...dus wellicht iets met stellingen?
Wie heeft er zin?
Edit : vrijdag 15 oktober te Utrecht.
Ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien doet een TTverandering wonderen.
eigenlijk zeg je dat je gewoon een kluizenaar bent die alleen met gesloten gordijnen elke dag aan het gamen is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef notSoHappy het volgende:
Bier drinken en dan slap ouwehoeren over politiek?
Mij niet gezien..
Als je nou alleen bier ging drinken..
Dan kwam ik nog niet
quote:*checkOp vrijdag 22 oktober 2010 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
*Kick*
Wie wil even de TT aanpassen?
quote:Lastig in te schatten. Hangt er ook vanaf wie er komen. Mij maakt het weinig uit, ik vind zowel AEX onderwerpen als POL onderwerpen interessant.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:42 schreef tjoptjop het volgende:
Ben dan wel voor m'n werk in de buurt. Maar wat is het gehalte POL?
quote:Ik kan de 30e wel.Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nog mensen die zin hebben om ook te komen?
Wie komen er tot nu toe:
- Bolkesteijn
- remlof
- capricia
- PietjePuk007 (neem ik aan)
quote:Leuk!!
quote:Van de olie expert van FOK:POp dinsdag 26 oktober 2010 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bedankt voor je PM trouwens, ik ben in een paar dagen werkelijk overspoeld met informatie.
quote:Geen probleem, hoop dat je er wat aan hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Hangt er ook vanaf wie er komen. Mij maakt het weinig uit, ik vind zowel AEX onderwerpen als POL onderwerpen interessant.Maar stel je het niet al te formeel voor ofzo, je het gaat echt niet perse over het nieuwe kabinet en alle politieke ditjes en datjes er omheen. De politiek zelf interesseert mij ook niet, de gevolgen van beleidsmaatregelen des te meer.
Bedankt voor je PM trouwens, ik ben in een paar dagen werkelijk overspoeld met informatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |