quote:Het is op 30 oktober in Utrecht (staat ook in de PMOp dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk initiatief van Bolkesteijn om actieve VKZ-ers te wijzen op deze meet!
Wanneer en hoe laat is het precies?
Overigens geen idee of ik kan en kom.. Ik vind het ook wel wat hebben om iedereen juist niet persoonlijk te kennen...
quote:Ik ben wel wat ouder, zo halverwege 20. Maar kijk maar of je er zin in hebt, iemand moet de jongste zijn he.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Het lijkt me wel leuk om de gezichten achter de namen te zien, maar ik heb het idee dat ik met m'n 19 jaar veruit de jongste ga zijn?
Zo niet kom ik misschien wel een kijkje nemen
quote:Het invullen van een tentamen of het maken van een tentamen (docent) ?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Sloggi het volgende:
Bedankt voor de PM! Ik vind het een leuk idee, maar ik moet deze zaterdag jammer genoeg besteden aan het maken van een tentamen.
quote:Niet toevallig ook in Utrecht?Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef Goverman het volgende:
ik heb al een andere afspraak (bier drinken met oud-collega's)... Waarom komen dergelijke meets altijd tegelijkertijd??
quote:Ja ik, maar ik wil nog wel even precies weten hoe laat en waarOp woensdag 27 oktober 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoeveel/wie hebben er tot nu toe toegezegd?
quote:Ik kom ook! Zal er rond etenstijd zijn. Half zeven / zeven uur..Winkel van Sinkel?Op woensdag 27 oktober 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoeveel/wie hebben er tot nu toe toegezegd?
quote:Ik had 15:00 in gedachten, meer een soort borrel met aansluitend eten dus. In Bier Cafe Olivier in gedachten, zit wel in een toffe locatie en ze hebben er lekker bier en ook eten.Op woensdag 27 oktober 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik, maar ik wil nog wel even precies weten hoe laat en waar
quote:Ik vind half zeven wat laat. De meesten zullen ook iets van een trein moeten halen en dan lijkt het mij beter om wat eerder te beginnen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef capricia het volgende:
Ik kom ook! Zal er rond etenstijd zijn. Half zeven / zeven uur..Winkel van Sinkel?
http://www.dewinkelvansinkel.nl/
Begreep dat er ook een paar eind van de middag van de partij zijn.
quote:Dat lijkt mij prima, ik weet niet of ik 3 uur haal, maar 4 uur moet lukken, bij Bier Cafe Olivier dus.Op woensdag 27 oktober 2010 19:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik had 15:00 in gedachten, meer een soort borrel met aansluitend eten dus. In Bier Cafe Olivier in gedachten, zit wel in een toffe locatie en ze hebben er lekker bier en ook eten.
quote:En voor mij geldt exact hetzelfde.Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima, ik weet niet of ik 3 uur haal, maar 4 uur moet lukken, bij Bier Cafe Olivier dus.
quote:Ik PM je mijn mobiele nummer wel, als je komt.Op donderdag 28 oktober 2010 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar hoe herken ik jullie als ik wél kom? Ik ken jullie namelijk niet
quote:Thanks!Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik PM je mijn mobiele nummer wel, als je komt.Maar op de een of andere manier herken je het altijd vrij snel, een groepje dat bij iedere persoon die binnen komt opkijkt en enigszins vragend kijkt van 'He, kom jij ook naar de meet?'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |