Zou inderdaad best eens gekund hebben. Maar nee, helaas. Knetterende ruzie met de vriendin en dat moest eerst worden bijgelegd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef Pink_slip het volgende:[/b]
Zou best eens kunnen dat ik ook kom.
Ja het was ook jammer dat er een paar late afmeldingen waren. Anders had je nog een andere datum ofzo kunnen kiezen (hoewel dit natuurlijk al een vervangende datum was).quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, dat is zelf voor FOK!termen wel heel rustig
Nou dan is het maar goed dat je bent weggebleven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:32 schreef Mendeljev het volgende:
Nou nou nou...Als ik dit had geweten was ik uit medelijden wel komen opdagen.
Ook voor mijn eigen bestwil. Ik zit tot over mijn oren in het werk...en het komt niet af..quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou dan is het maar goed dat je bent weggebleven.
Die party komt pas als Dinosaur ons meeneemt naar de Maldiven. Maar dat kan nog wel even op zich laten wachten...quote:
Met de gezelligheid was echt niks mis hoor.quote:
Dat begrijp ik, al moet het ook weer niet té druk zijn imo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met de gezelligheid was echt niks mis hoor.Alleen meer opkomst is leuk omdat je dan meer discussiepartners hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |