als je de beginbeweging doorhebt is t niet moeilijk om te leren, idd filmpje erbij dan, afspelen stoppen proberen nog eens kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:49 schreef Pannenkoeken het volgende:
Tnx allemaal!
Ik ga komende week snel langs de zeeman. Hoop dat ik maandag al kan gaan! Beetje jammer want ben pas rond half 6 thuis doordeweeks en om 6 uur gaat de zeeman dicht. Behalve op donderdag, maar zo lang wil ik niet wachten.
Ik zal eens kijken of er een wibra in de buurt zit ynske!
Ik ga YouTube filmpjes kijken om het te leren. Is het erg lastig? Ik ken nl. niemand in mijn directe omgeving die het me even zou kunnen leren. Maar geloof dat meer mensen het via YouTube geleerd hebben hier (lurk al een tijdje mee) dus hoop dat het mij ook lukt.
Ga morgen eens op raverly kijken.
Ik ga denk ik eerst gewoon maar zelf proberen of het me luktquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je de beginbeweging doorhebt is t niet moeilijk om te leren, idd filmpje erbij dan, afspelen stoppen proberen nog eens kijken
waar woon je ergens? misschien iemand in de buurt die je wat kan/wil lenen?
Hoe kom je aan die stitch marker? Hier verkopen ze die nergens..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Lyssa het volgende:
Wat een toffe JigglypuffHij is echt leuk gelukt!
Hier mijn apepootjes van Manuel, het is echt rot om die pootjes op de juiste manier aan te naaien (met de duimen aan de goede kant), ik heb het gisteravond 5 keer gedaan en steeds los gehaald, nu nogmaals geprobeerd en nu laat ik het maar zo!
[ afbeelding ]
och die arme kleine... was ze wel gauw stil en lekker aan het slapen gisteren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Saffier het volgende:
Trui ik reageer later even op je pm, kleine wil nu alleen maar huilen tnx. Mijsje ik heb het al zo vaak geprobeerd zonder resultaat. Ik kijk vast ergens overheen.
dat verschilt ook per stad, de ene stad heeft op de laatste zondag, de andere op de eerste zondag...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:56 schreef EsseEi het volgende:
haha ow das balen die koopzondag, ik ben er zo aan gewend dat de winkels altijd op zondag open zijn(rotterdam en den haag) dat ik nooit weet of het nou de eerste of de laatste zondag van de maand is...of verscheelt dat ook weer per stad?
*verwend nest:P*
Net nog beginnetje gemaakt met haken van aardbeien1 helemaal af en 2 alleen het rode deel. Wil er 5 ofzo...maar geen zin meer
moet morgen werken dus kan vanavond ook niet te lang door gaan.
ik had de mijne samen met BrightEyes besteld op Hobbydoos.nl. ik kon ze ook nergens vinden in winkels hier in de omgeving...quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die stitch marker? Hier verkopen ze die nergens..
Klopt daar heb je ze ook. Die zijn erg prettig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:41 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik had de mijne samen met BrightEyes besteld op Hobbydoos.nl. ik kon ze ook nergens vinden in winkels hier in de omgeving...
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:46 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Klopt daar heb je ze ook. Die zijn erg prettig.
Ik heb die gekocht in Engeland, omdat al mn andere het aan het begeven waren (ze waren van mn moeder, dus ook al heel erg oud) Pipoos heeft alleen van die gigantische breivisjes.
prima!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:12 schreef trui het volgende:
ik zal de mensen die volgens de doodle-lijst komen nog wel even PM-en van de week met adresgegevens OK?
zullen we de begintijd op (ongeveer) 13.30u vaststellen?
Ik heb dezelfde, de handwerkwinkel hier in de stad verkoopt ze.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:41 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik had de mijne samen met BrightEyes besteld op Hobbydoos.nl. ik kon ze ook nergens vinden in winkels hier in de omgeving...
-klik-
het zijn niet helemaal dezelfde als die Lyssa heeft, maar wel hele fijne ook in gebruik
Dat deed ik ook idd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:46 schreef Inu het volgende:
Ik gebruik gewoon veiligheidsspelden....
Volgens mij heeft De Greef in Helmond wel steekmarkeerders
Ja, ik vind ze echt heel erg handig. Het is in het begin misschien even lastig om ze vast te maken, maar als je de handigheid eenmaal hebt dan wil je niet meer anders, ik niet in ieder geval!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef StefanieV het volgende:
Ik wil het nieuwe boekje van Christel ook, maar heb nog maar net het eerste gekocht dus zal nog wat wachten :-)
Zijn die stitchmarkers trouwens handig Yachiru? Want ik heb nu ook deze die open zijn en die vallen er idd af en toe uit bij mij..
Da's knap klotequote:Op zondag 3 oktober 2010 13:12 schreef Ynske het volgende:
nog 2 weken en ik heb weer volop tijd om te hakenwerk houd op, druk op zoek naar nieuw werk
"Ovaal"?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
dan heb je een soort langwerpig 'rondje' maar geen rondje dus maar langwerpig.
Het is zondag ja.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:17 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Het is zondag ja.
En ik laat mn hersens altijd op t station in Leiden.
Dus vandaar =)
oow ik ben nog 2 dagen vrij<3 echt vrij niet niet lekker dus ik blijf maar thuis, maar echt vrij.
Jaaa die snap ik!! Thnxquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je haakt 10 lossen, en dan nog eentje extra, dan doe je in elke losse een vaste(dus tien) en ook aan de andere kant als het ware van het rijtje, dan heb je een soort langwerpig 'rondje' maar geen rondje dus maar langwerpig.
En dan ga je gewoon verder in rondjes.
yep, zit lekker, ligt er wel aan of je vast of losser haaktquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooi gedaan Ynske! Past hij ook goed?
[..]
Da's knap klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |