Jellyfish is goed te doen! Alleen een rond lijfje en dan de tentakels die juist wat af moeten wijken van elkaar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:04 schreef _Arual_ het volgende:
Zo lang het maar asymmetrisch kan. Daar gaat het mis met de andere knuffeltjes...En ook met mijn dekentje toen, trouwens.
Iemand tips voor asymmetrische amigurumi?
dan moet je de eerste vaste in t gat doen waar de losse aan zit en niet de volgendequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:13 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jellyfish is goed te doen! Alleen een rond lijfje en dan de tentakels die juist wat af moeten wijken van elkaar?
Ik maak sowieso altijd gebruik van stichmarkers. Maar de losse aan t begin en slipstitch aan het einde komt nooit mooi uit. Ik krijg ook altijd een soort van streep diagonaal oid.
ik heb veel onderste blaadjes klaar, ga dit weekend beginnen met de bovenste blaadjesquote:Ynske, hoe is het met je orchidee?
Ik ga het eens proberen! Thnx! En ik ben benieuwd naar het resultaat van de orchidee!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je de eerste vaste in t gat doen waar de losse aan zit en niet de volgende
[..]
ik heb veel onderste blaadjes klaar, ga dit weekend beginnen met de bovenste blaadjes
Jellyfish!!! Die is ook leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:13 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jellyfish is goed te doen! Alleen een rond lijfje en dan de tentakels die juist wat af moeten wijken van elkaar?
Ik maak sowieso altijd gebruik van stichmarkers. Maar de losse aan t begin en slipstitch aan het einde komt nooit mooi uit. Ik krijg ook altijd een soort van streep diagonaal oid.
Ynske, hoe is het met je orchidee?
Bij diegene die ik heb gemaakt, maakt het niet uit hoeveel tentakels je doet. Ik had er 28, de dame van wie ik het idee had, had er 33 op ravelry waren er dames met minder. Net wat je zelf wilt en wat er past op de bodemquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Jellyfish!!! Die is ook leuk inderdaad.
Maar ik slaagde er ook al in om bij een octopus pootjes over te houden. Nu is het een sectopus.
Oh, dat is ook handig! Ik heb nu 4 projecten liggen die niet af zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:35 schreef mijsje het volgende:de haaknaald die ik heb gebruikt voor een project dat ik niet meteen af heb gemaakt, draai ik om in het haaknaaldenmapje. meestal ben ik hoogstens met 2 dingen tegelijk bezig (qua haken) en dan zie ik het aan de omgedraaide haaknaald. de andere zit dan namelijk bij het haakwerk dat ik ook nog niet af had...
wel weer helemaal bijgekomen Yachiru?
Hier voor de deur liggen al blaadjes op de grondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef Yachiru het volgende:
Balen Inu, niet fijn hè!Kan echt merken dat het herfst is, zoveel verkouden en zieke mensen!
\
ik heb er ook gemaakt die hier op lijken maar t ligt echt aan de wol die je gebruikt of je de 8 nodig hebtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Jip heb ik ook gemaakt, die was zo leuk.
Ik heb koude voeten en te lui om naar boven te lopen dus ik dacht zal eens kijken voor slofachtige dingen.
http://www.garnstudio.com(...)=121&d_id=14&lang=nl
Die zijn wel leuk, alleen naald 8, en laat ik die nou niet hebben.
hecht je dan af met knoopjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er ook gemaakt die hier op lijken maar t ligt echt aan de wol die je gebruikt of je de 8 nodig hebt
die van mij zijn met 6 gemaakt
maar t loopt in t begin best pijnlijk met de knoopjes onder de voet vond ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |