Nee, voor mijn zusje van (bijna, morgen dus) 22, haha!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:34 schreef mijsje het volgende:
was die Jigglypuff voor een jong nichtje? want dan is lijm alleen volgens mij niet helemaal handig.. dan kun je het wel combineren, vastlijmen en even met een randje eromheen om het goed vast te zetten dat het zeker houdt... (nu ligt het er natuurlijk wel aan welke lijm je gebruikt, met de simpele hobbylijm die ik heb, is het in ieder geval niet handig...)
ben wel benieuwd naar een fotootje...
Ik heb ook de vorige gemaakt toen ie al compleet was hoor!!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dat CAL is wel leuk.... maar daar ben ik te chaotisch voor denk ik. Ik haak wanneer het lukt en tijd er voor is, dus dan wordt het al lastiger...
Heb wel weer een bolletje catania gescoord net, voor het gezicht van de southpark-poppetjes... dus kan ik daar eindelijk mee aan de slag... of zal ik eerst een troetelbeer maken? Moeilijk, keuzes.....
Ja vind ik mooiquote:Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef trui het volgende:
er zit wel wat glans in muskat he. moet je van houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal toch wel meevallen, vertel eens waar t mis gaat?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:42 schreef BuupWerk het volgende:
Buup schaamt zich diep...ik loop al vast bij de tweede rij van de zooltjes...
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef Yachiru het volgende:
Hč bah, de oortjes en het krulletje van Jigglypuff willen helemaal niet lukken..
De oortjes moeten gewoon plat gehaakt, en dan heen en weer, maar er komen allemaal hele grote gaten in.. Ik snap dat sowieso niet, want dat gebeurd nou altijd als ik in een ketting van lossen moet haken. Mijn moeder heeft al eens meegekeken en ik doe niks verkeerd, naald in het goede lusje enzo..![]()
En het krulletje, begint met 8 toeren van 6 vasten, en op het eind bij toer 6 en 7 is het zo strak dat ik de naald er niet meer in krijg..
Kan je er niet iets van bedenken om het als rondje te maken en dan dubbelvouwen? Dan wordt het wat steviger. En voor het tweede gebruik ik soms een kleinere haaknaald om het er ff doorheen te krijgen of met een naald misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knuffel*
Daar heb ik ook al over na zitten denken, maar als je naar het plaatje kijkt, zie je zo'n leuk randje en dat krijg je alleen als je (per oor) 2 van die driehoekjes tegen elkaar aanhaakt en er dan het vilt in naait/ lijmt.. Ik weet niet of ze er zonder dat randje ook nog zo leuk uit ziet. Kan het altijd proberen natuurlijk!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Kan je er niet iets van bedenken om het als rondje te maken en dan dubbelvouwen? Dan wordt het wat steviger. En voor het tweede gebruik ik soms een kleinere haaknaald om het er ff doorheen te krijgen of met een naald misschien?
*knuffel*
Dat stootte mij ook even voor de borst, maar nu bedenk ik maar dat ik er oneindig veel slofjes mee kan maken, en inmiddels zou ik zelf ook wel wat kunnen variëren op het patroon. Een goed basispatroon dus, en dat is me best wat waardquote:Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef appelfan het volgende:
Leuke slofjes Ladyblack!
Ik vind het trouwens best duur, 6 dollar voor een patroon.
Bij de hdc en de dc's? Ik wil wel een closeup foto maken van de zooltjes, dan kun je even bekijken hoe het eruit moet zien. Als je in beeld hebt hoe het in elkaar steekt is het eigenlijk heel makkelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 17:42 schreef BuupWerk het volgende:
Buup schaamt zich diep...ik loop al vast bij de tweede rij van de zooltjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |