Ik vind dat we allemaal Kat moeten nemen, maar dan wel van vroegah.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Kally en Torrio zijn verwarrend wat betreft usericons.
En dan weet je waarschijnlijk nog niet eens de helft van wat je ermee kuntquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
Ik heb vanavond op excel zitten rommelen vanavond, best erg dat je een programma zo leuk kunt vinden
Ja, de huidige is vel over beenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind dat we allemaal Kat moeten nemen, maar dan wel van vroegah.
Ik heb die zonnebril opquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Kally en Torrio zijn verwarrend wat betreft usericons.
Daar zijn natuurlijk foto's van.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet wat ik ga aantrekken morgen![]()
*sorry voor tweet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
Tip: koop geen DS met Elite Beat Agents voor je vrouw. Ze wordt bloedfanatiek en wil het op het allerhoogste level uithalen. Dat is haar dan ook gelukt op de tweede DS
Excel is ook leuk om mee te rommelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
Ik heb vanavond op excel zitten rommelen, best erg dat je een programma zo leuk kunt vinden
Ik wil Kat helemaal niet. Ben geen poezenliefhebber.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind dat we allemaal Kat moeten nemen, maar dan wel van vroegah.
Ik wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil Kat helemaal niet. Ben geen poezenliefhebber.
Eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar zijn natuurlijk foto's van.
ik kan je niet volgen sorry.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met verliefd worden of juist tegen het verliefd worden?
Tweet? Twitter? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet wat ik ga aantrekken morgen![]()
*sorry voor tweet
Ik moest wenenquote:
En tiet toch? Die heet ze laten oprekken en opvullen.quote:
Nah, ik ben er wel redelijk veel mee aan het werk nu ook, dus begin er aardig thuis in te raken, maar inderdaad er is nog een hoop wat ik kan bijleren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan weet je waarschijnlijk nog niet eens de helft van wat je ermee kunt.
Oh, dat klinkt niet zo goed. Succesquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Goffer, ga ik de overgang naar #500 nog missen ook...
"Ik wil graag even met je praten over m'n broer" hoorde ik daarstraks
Dat gaat geheid ff duren
Àls je echt weet hoe het werkt is het wel grappig om mee te werken iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah, ik ben er wel redelijk veel mee aan het werk nu ook, dus begin er aardig thuis in te raken, maar inderdaad er is nog een hoop wat ik kan bijleren.
Heb wel bestanden gekregen van de leraar van de cursus dus kan me heerlijk uitleven
En dr hele hoofd laten verbouwen, brrrrquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En tiet toch? Die heet ze laten oprekken en opvullen.
Ja, wie is niet van jou, geile varkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |