Ik heb het op FOK! geleerdquote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Silenus het volgende:
Sowieso, gasten die 'The Game' lezen. Nerds.
Versieren leer je spelenderwijs, niet uit een boek!
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Babe! Wijffie! Chica! Lekker ding!
Mja, het wordt pas flauw als je meerdere van dat soort mailtjes krijgtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
En beter goed gejat danne...hoe ging die ook alweer? Ik had het anders toch niet geweten en hey het trok wel mijn aandacht!
Klopt. Maar ik moet er bij zeggen dit was ook van een Amerikaan. Dan komt het sowieso anders over dan een Nederlander dit zou sturen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mja, het wordt pas flauw als je meerdere van dat soort mailtjes krijgt
Ik zou er keihard voor gevallen zijn... helemaal de stijl van een collega van uit zuid afrika, die spoort ook niet. Vind ik zo lachenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik moet er bij zeggen dit was ook van een Amerikaan. Dan komt het sowieso anders over dan een Nederlander dit zou sturen.
Hij komt uit Leiden en wil graag iets met koffie drinken met Nederlandse vrouwen en alles. Zal ik je voorstellen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er keihard voor gevallen zijn... helemaal de stijl van een collega van uit zuid afrika, die spoort ook niet. Vind ik zo lachen
lol koffie drinken ^_^quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hij komt uit Leiden en wil graag iets met koffie drinken met Nederlandse vrouwen en alles. Zal ik je voorstellen?![]()
Precies zoals George Clooney zegt. Koffie. What else?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
lol koffie drinken ^_^
ik zeg maar niets meer
Why? Ben je zelf niet geïnteresseerd? En hij kan nog zo´n leuke babbel hebben... pics or it doesn´t happenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hij komt uit Leiden en wil graag iets met koffie drinken met Nederlandse vrouwen en alles. Zal ik je voorstellen?![]()
Twee. En. Twintig.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Ben je zelf niet geïnteresseerd? En hij kan nog zo´n leuke babbel hebben... pics or it doesn´t happen
Zeker slappe Amerikaanse koffie.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeker slappe Amerikaanse koffie.
Voor Amerikaanse koffie geldt net als voor Budweiser dat het vergeleken kan worden met neuken in een kano.
dat vind jij, dat vind ik, maar niet iedereenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
In Leiden zit een Starbucks. Hey you can't go wrong with Starbucks.
neuken in een kano???? zo'n boot of zon koekje?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeker slappe Amerikaanse koffie.
Voor Amerikaanse koffie geldt net als voor Budweiser dat het vergeleken kan worden met neuken in een kano.
heb je het idee dat je hem/haar al een beetje online kent of is het echt na 2 chatregels daten?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef love_sharon het volgende:
Oh ik heb straks me eerste date via een site.
Nog nooit zo zenuwachtig voor een date geweest.
Ja en?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Twee. En. Twintig.
/profile/Whodattiger
Ken hem al aardig denk dat we al zo'n twee maanden smsen en soms msnen. Dat komt doordat ik de hele vakantie in het buitenland heb gezeten.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuken in een kano???? zo'n boot of zon koekje?
[..]
heb je het idee dat je hem/haar al een beetje online kent of is het echt na 2 chatregels daten?
Waarom? Wat kan er gebeuren? Je mag weglopen hoor, als het niet bevalt.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef love_sharon het volgende:
welke site?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef love_sharon het volgende:
ik bedoelde dus deze account NL62346371quote:Op woensdag 29 september 2010 09:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maar dat is dus jouw account? Ik zou toch zweren dat ik een berichtje van je kreeg. Nou ja. Mix up kan gebeuren!
Haha gelukkig wel. Als die verschrikkelijk blijkt te zijn zet ik hem op het rennenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom? Wat kan er gebeuren? Je mag weglopen hoor, als het niet bevalt.
zolang je op een openbare plek afspreekt kan er vrij weinig gebeuren. meld je iig binnen 24u even, anders gaan we de politie inschakelenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ken hem al aardig denk dat we al zo'n twee maanden smsen en soms msnen. Dat komt doordat ik de hele vakantie in het buitenland heb gezeten.
Maar dat maakt het juist spannender lijkt me je hebt al een idee over elkaar. Tenminste ik wel over hem. En straks klopt daar niks van.
Hm het station lijkt me wel openbaar genoegquote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zolang je op een openbare plek afspreekt kan er vrij weinig gebeuren. meld je iig binnen 24u even, anders gaan we de politie inschakelen
en als ie online ok is zal ie dat irl ook wel zijnen hij is ook zemelappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |