Nee niet bepaald...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah okay. Phew. Maar, nee? Is niks dus?
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef Natalie78 het volgende:
Mijn dag is weer gemaakt.
Well normally I don't go for cougars, but I had to make an exception
Aldus een 22-jarige Amerikaan uit Den Haag op mijn vraag of het wel legaal is dat hij me een berichtje stuurde.
![]()
Dat is inderdaad wel een vrouw.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb overigens je ideale date gevonden hier op fok!
Het is wel een vrouw:
Ruben_Nicolai
Sja maar van iemand met zo'n benadering daarvoor kan ik het wel hebben, zijn bericht.quote:
Dat vind jij dus wel leuk he? Haha.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Sja maar van iemand met zo'n benadering daarvoor kan ik het wel hebben, zijn bericht.![]()
After a rigorously brief overview of your profile, I wanted to let you know I have already married and divorced you in my mind.
Thanks for all the wonderful imaginary memories... you will always have a special place in my heart.
your ex-hubby,
Whodat!
PS, you can keep the dog but I get half of our money per the terms of the prenup
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat vind jij dus wel leuk he? Haha.
das iig origineel...quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Sja maar van iemand met zo'n benadering daarvoor kan ik het wel hebben, zijn bericht.![]()
After a rigorously brief overview of your profile, I wanted to let you know I have already married and divorced you in my mind.
Thanks for all the wonderful imaginary memories... you will always have a special place in my heart.
your ex-hubby,
Whodat!
PS, you can keep the dog but I get half of our money per the terms of the prenup
Is niet origineel, komt bijna letterlijk uit The Gamequote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
your ex-hubby,
Whodat!
dan neem ik mijn post terug en is ie gewoon een sneue copypasterquote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Is niet origineel, komt bijna letterlijk uit The Game
Natalie cancelen die hap!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Is niet origineel, komt bijna letterlijk uit The Game
Daar ben ik het wel mee eens maar zo'n toenadering is wel grappig.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Silenus het volgende:
Sowieso, gasten die 'The Game' lezen. Nerds.
Versieren leer je spelenderwijs, niet uit een boek!
Jij weet wat het is, ik heb het moeten googlen, nerd!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Silenus het volgende:
Sowieso, gasten die 'The Game' lezen. Nerds.
Versieren leer je spelenderwijs, niet uit een boek!
Meisje?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Natalie cancelen die hap!
Een leuk Nederlands meisje hoort sowieso niet verkwanseld te worden aan een Amerikaan.
Jep, meisje! Jij bent jonger dan ik.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik na gisteren nu bij je 3e onderschrift moet denken aan heel wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |