Je hebt een leuk karakter?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs ik ben getrouwd. Ik, als non communicatief, lelijk, kaal en dan zou het iemand anders niet lukken?
Maar Japan maakt een hele hoop goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs ik ben getrouwd. Ik, als non communicatief, lelijk, kaal en dan zou het iemand anders niet lukken?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
een vrouw zonder mysterie is geen vrouw.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet het soms al volgens mij
Maar nee, dan is nr 500 gehaald
Ik las geserveerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nee gezegd omdat ik niet weet of ik gereserveerd moet worden in een cafe/restaurant/bananenbar.
Daar heb ik al een oplossing voor gevondenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nee gezegd omdat ik niet weet of ik gereserveerd moet worden in een cafe/restaurant/bananenbar.
quote:
Ik zie er zoveelquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik kan toch niet echt leuke mannen vinden hoor (niet dat ik zoek)
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zie er zoveel![]()
Maar ja, getrouwd hé?
Mental image nuquote:
Niet zo gek veel toch? Stuk of 3 volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo kijk komen er toch best wel wat uit Singles hier, toch?
Ligt er sushi op me?quote:
Wat een pinguin waar eten op ligt?quote:
Ik ben niet getrouwd, maar wel bezet! Maar wie kan er nou een kale, gezette man weerstaan zonder baan, met een paar dagen baard, in een niet matchende trainingspak en de intelligentie van een pel-pinda? NOU NOU NOU?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Ik kwam iig tot 4quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet zo gek veel toch? Stuk of 3 volgens mij.
ik ben heul geen zooitjequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam iig tot 4
maar siewosie zijn we wel een bij elkaar geraapt zooitje als het gaat om (vorige/andere) SC's
Knap, heb je mijn foto?quote:
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ben heul geen zooitje![]()
Nou ja, meestal niet dan
hoe zou ik dat dan moeten weten ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel topics er bij singles normaal gesproken in 1 dag doorheen gaan?
Dan vrees ik dat er weinig van me te eten isquote:
Ah. Ja, ik kom van PUBquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam iig tot 4
maar siewosie zijn we wel een bij elkaar geraapt zooitje als het gaat om (vorige/andere) SC's
Bedankt, ik ben even weg voor een doekje enzo, iets met cola opruimenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd, maar wel bezet! Maar wie kan er nou een kale, gezette man weerstaan zonder baan, met een paar dagen baard, in een niet matchende trainingspak en de intelligentie van een pel-pinda? NOU NOU NOU?
Dat merken we elke dagquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat er weinig van me te eten is
Je hebt toch ogen?quote:
Hihi, lachen manquote:Nou ja , ik twijfelde , maar hier dan alsnog de pic van Cue_'s donkere date..
[ afbeelding ]
Nigeria forever !
Nee, wat Kally ook al zei, iets met een pinguinquote:
Ik wist hetquote:
quote:
Op elke meet waar ik ben geweest heeft iedereen een pinguin voor zich. Ik vraag me toch af hoe dat komt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, wat Kally ook al zei, iets met een pinguin
ja hoi, lekker voor zequote:
ik heb meer het idee dat je met een koksmuts op je hoofd looptquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op elke meet waar ik ben geweest heeft iedereen een pinguin voor zich. Ik vraag me toch af hoe dat komt.
Print deze pagina dan, dan heb je dat ook weer gehad. Er staan dan wel andere woorden bij, maar dat is een minor detail.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Fuckk, moet nog jurisprudentie uitprinten.
Myr half en half. Voor de rest niemand volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
En er was nog iemand die daar vandaan kwam toch?
Nee, dat prikkelt op mijn tere huidje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
ik heb meer het idee dat je met een koksmuts op je hoofd loopt
Dit is geen cassatie, helaas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Print deze pagina dan, dan heb je dat ook weer gehad. Er staan dan wel andere woorden bij, maar dat is een minor detail.
Zonde.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op elke meet waar ik ben geweest heeft iedereen een pinguin voor zich. Ik vraag me toch af hoe dat komt.
Zeker.quote:
Het ligt vast niet aan de connectie naam - UIquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft een foboquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij foto's gezien van je date Cue ?
Ligt aan de studie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Studerend fok!ken, ik vraag me af of dit goed gaat.
Moet kunnen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Studerend fok!ken, ik vraag me af of dit goed gaat.
Bier in hand? Nah, dat kan ik niet zijn. En je hebt mijn ogen gezien, die zijn niet rood.quote:
Dat klopt niet, Pheno drinkt nietquote:
Ja, in een ninjapak.quote:
Ik probeer het. Ik ben nu hiragana aan het oefenen. Ik heb mijn wacom maar aangeslotenquote:
ik ben een beetje 'outcast' , mij hoef je niet mee te tellen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo kijk komen er toch best wel wat uit Singles hier, toch?
Hiragana?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer het. Ik ben nu hiragana aan het oefenen. Ik heb mijn wacom maar aangesloten
Een van de drie Japanse schriften.quote:
Alles behalve bier. Nou ja, alleen als het gratis is, dan wil ik nog wel.quote:
I knowquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar te zoeken.
*Aan Cue_'s posthistory begint.
dat valt wel mee hoor dat lullen, dat doe ik veel beterquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben een beetje 'outcast' , mij hoef je niet mee te tellen.
![]()
(ik lul weer teveel...
Aaaah... ik wist niet eens dat ze verschillende schriften hadden. Voor mij is Japans gewoon Japansquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een van de drie Japanse schriften.
Het simpelste schrift. De eerste twee hoofdstukken zijn nog fonetisch beschreven (romanji), maar ook al in hiragana. Vanaf drie is het alleen nog maar in hiragana en kanjiquote:
Daar niet inquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar TAL SC's en Single SC's.
Hiragana is volgens mij het simpelste schrift wat als eerste aan kinderen in Japan wordt geleerd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aaaah... ik wist niet eens dat ze verschillende schriften hadden. Voor mij is Japans gewoon Japans
Hiragana, kanji en katakana. Kanji is voor chinese leenwoorden en katakana voor westerese leenwoorden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aaaah... ik wist niet eens dat ze verschillende schriften hadden. Voor mij is Japans gewoon Japans
Ohw okequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het simpelste schrift. De eerste twee hoofdstukken zijn nog fonetisch beschreven (romanji), maar ook al in hiragana. Vanaf drie is het alleen nog maar in hiragana en kanji
Katakana wordt niet meer veel gebruikt toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hiragana, kanji en katakana. Kanji is voor chinese leenwoorden en katakana voor westerese leenwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |