quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga ik eens kijken of het helpt om een ander te zijn
je komt als kloon terug?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga ik eens kijken of het helpt om een ander te zijn
Die dames op appelpop wilde niet voor niks een praatje met je makenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die dames op appelpop wilde niet voor niks een praatje met je maken
Dating in the dark was niks?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil geen fokker.. dat loopt toch altijd mis
Ja maar toen kon het niet... toen was hij nog getrou-houd!!!! En zowel hij en ik hadden daar dezelfde "ouderwetse" principes in!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kan je nu toestemmen enzo voor je er op gereden hebt
ALTIJD EERST EEN PROEFRIT!!!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je maar lol in de tussentijd hebt gehaaaaaaaaaaaaaad! Dat zei ik toch al!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach als t me gaat vervelen klik ik gewoon op het X
TRUTquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef Godtje het volgende:
En je weet nu al dat het niks gaat worden met een fokker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:
het licht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar?En wat heb je aan? En wat heb je uit?
OMG hoelang heb je m dan nu niet gezien dat ie nu niet meer getrouhoud is enzo!?!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar toen kon het niet... toen was hij nog getrou-houd!!!! En zowel hij en ik hadden daar dezelfde "ouderwetse" principes in!
Maar hij knuffelt iig wel héérlijk... ik word helemaal rustig als ik tegen hem aan lig!
Geen commentaar gehad hoor,ze kennen mij immers...ben ook niet altijd even spraakzaam,maar blijkt later reuze mee te vallenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
komt ie nu mee!
edit: erg veel commentaar gehad over hoe moeilijk ik aan de praat te krijgen/houden ben?![]()
![]()
pfieuwquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geen commentaar gehad hoor,ze kennen mij immers...ben ook niet altijd even spraakzaam,maar blijkt later reuze mee te vallenGeen wanklank gehoord dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |