quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die dames op appelpop wilde niet voor niks een praatje met je maken
Dating in the dark was niks?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil geen fokker.. dat loopt toch altijd mis
Ja maar toen kon het niet... toen was hij nog getrou-houd!!!! En zowel hij en ik hadden daar dezelfde "ouderwetse" principes in!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kan je nu toestemmen enzo voor je er op gereden hebt
ALTIJD EERST EEN PROEFRIT!!!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je maar lol in de tussentijd hebt gehaaaaaaaaaaaaaad! Dat zei ik toch al!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach als t me gaat vervelen klik ik gewoon op het X
TRUTquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef Godtje het volgende:
En je weet nu al dat het niks gaat worden met een fokker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:
het licht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar?En wat heb je aan? En wat heb je uit?
OMG hoelang heb je m dan nu niet gezien dat ie nu niet meer getrouhoud is enzo!?!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar toen kon het niet... toen was hij nog getrou-houd!!!! En zowel hij en ik hadden daar dezelfde "ouderwetse" principes in!
Maar hij knuffelt iig wel héérlijk... ik word helemaal rustig als ik tegen hem aan lig!
Geen commentaar gehad hoor,ze kennen mij immers...ben ook niet altijd even spraakzaam,maar blijkt later reuze mee te vallenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
komt ie nu mee!
edit: erg veel commentaar gehad over hoe moeilijk ik aan de praat te krijgen/houden ben?![]()
![]()
pfieuwquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geen commentaar gehad hoor,ze kennen mij immers...ben ook niet altijd even spraakzaam,maar blijkt later reuze mee te vallenGeen wanklank gehoord dus
Niet gemeen bedoeld maar..quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Duimelot het volgende:
OMG hoelang heb je m dan nu niet gezien dat ie nu niet meer getrouhoud is enzo!?!?
ik krijg altijd een nare bijsmaak bij dit soort verhalen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er een kind aan overgehoudenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef beetjeB het volgende:
Nou ik heb een zowel een jongere als een oudere vent geprobeerd en vooralsnog was het allebei kut
Wat was jonger en wat was ouder? (qua leeftijd dus) Veel verschil?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef beetjeB het volgende:
Nou ik heb een zowel een jongere als een oudere vent geprobeerd en vooralsnog was het allebei kut
hier, ik heb dat aan wat ik zaterdag aan had ook zonder string....quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar?En wat heb je aan? En wat heb je uit?
12 en 80 natuurlijk! Je moet gelijk de uiterste uit proberen! Dan is het pas goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat was jonger en wat was ouder? (qua leeftijd dus) Veel verschil?
Ja het is heel raar gelopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
OMG hoelang heb je m dan nu niet gezien dat ie nu niet meer getrouhoud is enzo!?!?
ik krijg altijd een nare bijsmaak bij dit soort verhalen....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had het kunnen weten
geloof dat ik je mening maar ga delen cue
ik zoek mn vrienden zorgvuldig uit. Die nemen iemand zoals die isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt er een kind aan overgehouden
Hmmmm... Volgens mij heb je nagelaten mij daar de foto's van te sturen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Duimelot het volgende:
hier, ik heb dat aan wat ik zaterdag aan had ook zonder string....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat was jonger en wat was ouder? (qua leeftijd dus) Veel verschil?
die alarmbellen komen over een maand ongeveer en als het over is vallen opeens heel wat puzzelstukjes in elkaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja het is heel raar gelopen
Maar heb hem nu bijna 2 maanden niet gezien. Hij is trouwens niet gescheiden om mij, het was zeg maar de druppel die de emmer deed overlopen. Hij woonde in Brazilië (wel NL-er trouwens) en was daar getrouwd, maar die cultuur is compleet anders en zijn ex en hij waren uit elkaar gegroeid.
Denk ervan wat je wilt, maar voor mij voelt het goed en voor het eerst in mijn leven heb ik totaal geen alarmbelletjes en voelt het ontzettend goed en vertrouwd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
ik zoek mn vrienden zorgvuldig uit. Die nemen iemand zoals die isDat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wel redelijk wat verschil ja. Als dat niet werkt dan proberen van dezelfde leeftijd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef beetjeB het volgende:
[..]
heel toevallig 8 jaar ouder en 8 jaar jonger
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus eigen leeftijd heb je ook gehad.
toen we die wilde maken was het 1) te donker 2) bleek verboden zijn daar foto's te maken 30 toen we terugwaren was ik niet meer foto waardigquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmmm... Volgens mij heb je nagelaten mij daar de foto's van te sturen.
Wie zegt dat ze die gozer niet had toen ze 18 was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel redelijk wat verschil ja. Als dat niet werkt dan proberen van dezelfde leeftijd?
(je was 34 toch? 8 jaar minder, is 26, mensen van 26 zijn anders wel tof)
Ja en dan gaat hij weer terug naar zijn ex in Brazilië....quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die alarmbellen komen over een maand ongeveer en als het over is vallen opeens heel wat puzzelstukjes in elkaar![]()
maar zoals iedereen zegt:
GENIET ervan zolang het duurt
Ik heb goede ervaringen met vrouwen. Is dat misschien iets voor je?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef beetjeB het volgende:
Dit is zo'n moment in het leven dat je wél een tweede kans krijgt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
toen we die wilde maken was het 1) te donker 2) bleek verboden zijn daar foto's te maken 30 toen we terugwaren was ik niet meer foto waardig
ik denk dat het er maar eens van moet komen ja. kutmannenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met vrouwen. Is dat misschien iets voor je?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en dan gaat hij weer terug naar zijn ex in Brazilië....
Prima. Soms, héél soms is het weleens fijn om niet verzuurd en verbitterd te zijn.
ik doe het zo aan maak jij de foto's?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment in het leven dat je wél een tweede kans krijgt.
Ik had je slimmer ingeschat dan dat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Duimelot het volgende:
ik doe het zo aan maak jij de foto's?
Haha, ja tof was ie ook wel, even.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel redelijk wat verschil ja. Als dat niet werkt dan proberen van dezelfde leeftijd?
(je was 34 toch? 8 jaar minder, is 26, mensen van 26 zijn anders wel tof)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |