Het is een gave.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan sta jij met stipt bovenaan
Hij is stabielquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zijn vaak gammel en gooi je al snel weg om in te ruilen voor wat stabielers.
AXA slot erop dan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is stabiel
Heeft een goed frame, goed onderhouden... en hij zal ongetwijfeld héérlijk rijden
Ik ken hem niet,dus alles wat ik zou kunnen zeggen word sowieso anders geïnterpreteerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu had je eigenlijk moeten zeggen dat je hopelijk minder serieus bent op sommige fronten....
op andere fronten moet je minstens even serieus zijn dat dan weer wel
Geef mij vijf minuten en dan is dat ook opgelost.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Duimelot het volgende:
ja maar jij nog steeds niet natuurlijk he![]()
ja als ik zuur kijk past ie nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik had al begrepen dat je vaak lacht van brede piemels.
ik w8 op je....quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef mij vijf minuten en dan is dat ook opgelost.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
"kut-bye" zou mijn nichtje zeggen...
hoe kan je nu toestemmen enzo voor je er op gereden hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is stabiel
Heeft een goed frame, goed onderhouden... en hij zal ongetwijfeld héérlijk rijden
Dan heb je je vrouw in der oog gespoten en kan ze de volgende 10 minuten niet zien dat je duim hebt genomen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef mij vijf minuten en dan is dat ook opgelost.
gewoon jezelf zijn is het bestequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ken hem niet,dus alles wat ik zou kunnen zeggen word sowieso anders geïnterpreteerd
er is nog hoopquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh als je maar serieus bent op sommige vlakken dan ben je oud genoeg
Tot vervelends toequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon jezelf zijn is het beste
Dan ga ik eens kijken of het helpt om een ander te zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon jezelf zijn is het beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |