verd%$%, daar ben ik haske slecht inquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je gedragen als een oude lul telt vermoedelijk ook.
en terecht!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij doet het straks nog een keer. Zo zijdelings kon hij het niet goed beoordelen
Straks in bed zonder kleding doet hij het nog een keer zei hij.
Dat is idd wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn jonger dus meer toch![]()
Alleen minder samen.
Dan een brede piemelquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
verd%$%, daar ben ik haske slecht in
Daarom heb ik ook een oude fietsquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je gedragen als een oude lul telt vermoedelijk ook.
Dat wil ik dan ook wel, maar dan ben ik de jongere en een boytoy en dat werkt weer niet lees ik net.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een oude fiets
Je bent beschikbaar?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef Duimelot het volgende:
das heul toevallig even oud als mn spiksplinternieuwe exvriendje
Die zijn vaak gammel en gooi je al snel weg om in te ruilen voor wat stabielers.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een oude fiets
zelfde jaartal maar ik ben wel ouderquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu weet ik dus niet meer of ik nou ouder was of niet
dat kan ik niet beoordelen.quote:
Of een iets minder "ingereden" exemplaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zijn vaak gammel en gooi je al snel weg om in te ruilen voor wat stabielers.
+1quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan sta jij met stipt bovenaan
Nee hoor.... ik val op jonkies..... over het algemeenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook wel, maar dan ben ik de jongere en een boytoy en dat werkt weer niet lees ik net.
Vicieuze cirkel in mijn nadeel
Maar voor die tijd rag je ze nog wel even af!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Cue_ het volgende:
Die zijn vaak gammel en gooi je al snel weg om in te ruilen voor wat stabielers.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfde jaartal maar ik ben wel ouder
Ze zijn handig voor al die momenten dat het je niet boeit of je hem kwijtraakt of niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef AirwiN het volgende:
Maar voor die tijd rag je ze nog wel even af!
nu had je eigenlijk moeten zeggen dat je hopelijk minder serieus bent op sommige fronten....quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ik op sommige fronten wat serieuzer ben![]()
![]()
Het is een gave.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan sta jij met stipt bovenaan
Hij is stabielquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AXA slot erop dan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is stabiel
Heeft een goed frame, goed onderhouden... en hij zal ongetwijfeld héérlijk rijden
Ik ken hem niet,dus alles wat ik zou kunnen zeggen word sowieso anders geïnterpreteerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu had je eigenlijk moeten zeggen dat je hopelijk minder serieus bent op sommige fronten....
op andere fronten moet je minstens even serieus zijn dat dan weer wel
Geef mij vijf minuten en dan is dat ook opgelost.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Duimelot het volgende:
ja maar jij nog steeds niet natuurlijk he![]()
ja als ik zuur kijk past ie nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik had al begrepen dat je vaak lacht van brede piemels.
ik w8 op je....quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef mij vijf minuten en dan is dat ook opgelost.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
"kut-bye" zou mijn nichtje zeggen...
hoe kan je nu toestemmen enzo voor je er op gereden hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is stabiel
Heeft een goed frame, goed onderhouden... en hij zal ongetwijfeld héérlijk rijden
Dan heb je je vrouw in der oog gespoten en kan ze de volgende 10 minuten niet zien dat je duim hebt genomen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef mij vijf minuten en dan is dat ook opgelost.
gewoon jezelf zijn is het bestequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ken hem niet,dus alles wat ik zou kunnen zeggen word sowieso anders geïnterpreteerd
er is nog hoopquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh als je maar serieus bent op sommige vlakken dan ben je oud genoeg
Tot vervelends toequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon jezelf zijn is het beste
Dan ga ik eens kijken of het helpt om een ander te zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon jezelf zijn is het beste
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga ik eens kijken of het helpt om een ander te zijn
je komt als kloon terug?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga ik eens kijken of het helpt om een ander te zijn
Die dames op appelpop wilde niet voor niks een praatje met je makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |