quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ben bijna thuis. Ik zal zo eens kijken
tsja,dat doen de jaren met jequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben te oud voor gewoon maar leuke tijden
het moet er nu eens echt van komen
ja, pas een jaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je woont (weer) bi9j je ouders?
ja sorry ik ben niet zo op de hoogte van alles en iedereen
kwam er pas na een jaar achter dat cue van lekker wijf naar super lekker wijf gegaan was
da's een waarheid als een koequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja maar meestal pas na een tijdje leer je elkaar beter kennen en merk je of het wel echt zo goed past als je hoopt enzo he....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
hoeveel inch is je lcd tv danik gebruik een pc monitor 21.5" en ik slaap overal doorheen licht geen licht, geschreeuw gefeest, politie, alles. totale coma van 8 uur.
Sun is shiningquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:11 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]Streetspirit..
hoooi
ik had de film aanstaan en lag op de bank. en toen viel ik in slaapquote:
Ben je ook nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een fijnere reply was geweest:
joh zo oud ben je nog niet
Dit is het hoofd topic.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef xFriendx het volgende:
Waarom zijn er 2 topics? Het gaat mij iets te ver om in 2 topics aanbeden te worden.
Vergeleken met mij ben je al snel jongquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een fijnere reply was geweest:
joh zo oud ben je nog niet
oh volgens mij heb je wel eens zoiets gezegd en dat je eerst een baan moest hebben voor je weer een woning kon omdat die in de buurt van je bana moet zijn dan? of was jij dat niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, pas een jaar![]()
maar eigen woning is inmiddels verkocht en heb het gevoel dat een baan er ook weer aan zit te komen, dus hopelijk spoedig verandering![]()
[..]
da's een waarheid als een koe
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:11 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]Streetspirit..
hoooi
madonna discographyquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:11 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]Streetspirit..
hoooi
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Lotusss het volgende:
Oeh!!!
Ik ga vrijdag al seks hebben met mijn nu officiële vriendje![]()
Dat had ik bij het laatste deel van millenium.... wat een baggerfilmquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Schenkstroop het volgende:
ik had de film aanstaan en lag op de bank. en toen viel ik in slaap
nu heb ik geen fluaw idee hoe oud je dan wel niet bent...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vergeleken met mij ben je al snel jong
Maar dat wist jij nog niet,sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ben ik iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh volgens mij heb je wel eens zoiets gezegd en dat je eerst een baan moest hebben voor je weer een woning kon omdat die in de buurt van je bana moet zijn dan? of was jij dat niet?
maar in iedergeval het huis al verkocht dat is een enorme last minder toch!?!?
baan komt snel
Komtie (whehehe) vrijdag al?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu heb ik geen fluaw idee hoe oud je dan wel niet bent...
verklap eens?Misschien meer kans voor goede toekomst dan van die toyboys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
verklap eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Madonna vind ik ook super! En eerlijk gezegd heb ik veel liever de originele cd's van artiesten die ik echt goed vindquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
madonna discography![]()
'dress you up in my loooove !'
ik heb zelf 40 gulden per cd moeten dokken destijds. nu krijgt men alles gratisj
Goed bezig Lotusss. Hier in Nederland komt de winter er aan, maar jij ontdooit, warmt op en staat nu zelfs in vuur en vlamquote:
Chocoladequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Tally het volgende:
Even thee drinken. Chocolade eten. En dan Glee kijken
fijn om te lezen en vasthouden!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ben ik idd![]()
enorm is wel een goede omschrijving ja, en hoe enorm besefte ik me pas achteraf. Doet echt![]()
met m'n humeur.
Jah!!!quote:
Ik word zelfs gevoerdquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Tally het volgende:
Even biertje drinken. Pizza eten. En dan Ajax kijken
ja dat was t idee erachter waarom ik dus op ouwe vissen moest vissen inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien meer kans voor goede toekomst dan van die toyboys.
wat is er met mij?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]Evie! alles goed wit joe?!
En hij pakte me even bij mijn tieten beetquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
das heul toevallig even oud als mn spiksplinternieuwe exvriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weetje hoe belangrijk?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En hij pakte me even bij mijn tieten beetHij moest even kijken of mijn tieten nu echt gegroeid waren
nu weet ik dus niet meer of ik nou ouder was of nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat was t idee erachter waarom ik dus op ouwe vissen moest vissen inderdaad
*noteert pluspunt voor LMS*quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
jij bent Joe met een hoofdletter
Je gedragen als een oude lul telt vermoedelijk ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu weet ik dus niet meer of ik nou ouder was of niet
Wat is er mis met toyboys?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien meer kans voor goede toekomst dan van die toyboys.
Hij doet het straks nog een keer. Zo zijdelings kon hij het niet goed beoordelenquote:
Awwww lief!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed bezig Lotusss. Hier in Nederland komt de winter er aan, maar jij ontdooit, warmt op en staat nu zelfs in vuur en vlam
[..]
verklap eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook ouwe vissen happen niet
Not so fucking special after all
Dan mag ik hopen dat ik op sommige fronten wat serieuzer benquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das heul toevallig even oud als mn spiksplinternieuwe exvriendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |