VOlgens mij wel ja. Strijkijzer stond hier al. Heb volgens mij nog niet gestreken sinds ik hier woon (5 weken geleden)quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je zo'n stoomstrijkijzer?
Daar gaat het altijd supergoed mee
Weet ik tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
Okee, het is niet lullig bedoelt hoor, niks tegen jou, ik wil je graag een keer ontmoeten, maar het moet voor mij wel onder bepaalde omstandigheden zijn, anders is het gewoon te zwaar voor me.
Ik hou ook niet van strijkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
VOlgens mij wel ja. Strijkijzer stond hier al. Heb volgens mij nog niet gestreken sinds ik hier woon (5 weken geleden)
Ai okeequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik tochBen ook niet boos
..... ik weet zelf nog niet eens wat ik wil
Ik ook niet, maar ik draag nu eenmaal graag overhemden en blousen en die moeten nu eenmaal wel eens gestreken worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van strijkendoe het daarom ook meestal niet
We mogen deze van Re vol posten, dus dat zijn we nu aaaan het doen .quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen, wat doen jullie hier![]()
Je moet die ander hebben
Wat Bos zegt.....quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen, wat doen jullie hier![]()
Je moet die ander hebben
A.... ja.... maar het scheelt als je het nog lichtvochtig op een klerenhanger hangt en dan al de vouwtjes eruit strijkt/ kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik draag nu eenmaal graag overhemden en blousen en die moeten nu eenmaal wel eens gestreken worden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Bos zegt.....
ons postcount opkrikken.... dit is stiekem de BOS/-engel- SC
Ja dat is wel weer zo ja, denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A.... ja.... maar het scheelt als je het nog lichtvochtig op een klerenhanger hangt en dan al de vouwtjes eruit strijkt/ klopt
Happen naar Peijnenburg?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee niet verlegen doen..... ik bijt niet Ik hap hoogstens
O ja uiteraardquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is niet mijn uitvinding hoor.... dit doen al generaties huisvrouwen
Ja sorry, ik heb dichtbij de fabriek gewoond en er ook nog eens 2.5 jaar gewerkt + 2 keer als vakantiekracht. Alles op uitzendbasis overigens.quote:
Kewlquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Ja sorry, ik heb dichtbij de fabriek gewoond en er ook nog eens 2.5 jaar gewerkt + 2 keer als vakantiekracht. Alles op uitzendbasis overigens.
Die is lekker ja, maar daarmee heb ik niet gewerkt, stond voornamelijk aan de lijnen met naturel en volkoren op de inpakafdeling wel te verstaan. .quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kewl![]()
Ik vind ontbijtkoek lekker... vooral die met kandij eroperg yum yum
Ik heb nog nooit in een fabriek gewerkt.... wel in een kantoor op hetzelfde terrein.... ik vond vooral het lab machtig mooiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Die is lekker ja, maar daarmee heb ik niet gewerkt, stond voornamelijk aan de lijnen met naturel en volkoren op de inpakafdeling wel te verstaan. .
Okee, Ik had er ook graag op kantoor gewerkt, maar nu zit ik voorlopig wel goed waar ik dan op vrijwillige basis paar uur per week werk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een fabriek gewerkt.... wel in een kantoor op hetzelfde terrein.... ik vond vooral het lab machtig mooi
Het is ook gaaf... vooral de fabriek waar ze eten enzo doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Maar zo'n lab zou ik ook wel interessant vinden, denk ik.
Waar was dat als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook gaaf... vooral de fabriek waar ze eten enzo doen
Okee, volgens mij heb ik wel een idee, maar kan niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt
(volgens mij staat er maar een)
In tig jaar hebben ze nu voor de derde keer een nieuwe naamquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef Bos81 het volgende:
Okee, volgens mij heb ik wel een idee, maar kan niet op de naam komen.
Nee toch niet. Als je het niet wilt zeggen is prima hoor, dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In tig jaar hebben ze nu voor de derde keer een nieuwe naam
Ik denk serieus dat iedereen deze fabriek kent......quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:34 schreef Bos81 het volgende:
Nee toch niet. Als je het niet wilt zeggen is prima hoor, dat begrijp ik wel.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
Nee, zegt me echt niks. Maar is niet erg, ben toch niet thuis in die dingen al zal ik vast wel eens iets van hun producten genuttigd hebben.
niet.....quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
Okee dan. Maar googlen wil ook niet echt helpen
Dat is wel de bedoeling van Engel en mij jaquote:
Maak je er een filmpje vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Lotusss het volgende:
Oeh!!!
Ik ga vrijdag al seks hebben met mijn nu officiële vriendje![]()
Nee.quote:
Okee, begrijp ik uiteraard wel, was een poging tot humorquote:
Ja maak me maar weer jaloers......quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Lotusss het volgende:
Oeh!!!
Ik ga vrijdag al seks hebben met mijn nu officiële vriendje![]()
verkeerde damequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, begrijp ik uiteraard wel, was een poging tot humor
Zegt me echt niks, maar veel plezier alvast danquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef -Engel- het volgende:
Bijna -Engel-serie tijdBoejeka boejaka
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Zegt me echt niks, maar veel plezier alvast dan
O zo, die kijk ik dus nooit. Kijk sowieso weinig tv.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dank je wel!!!!
Het zijn de beroemde vrouwenseries op NET5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |