Nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Et hoeft geen sex enzo plaats te vinden he
Okéquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen
maar nee, dan nog niet
Ja hoi.. je afwas al gedaan?quote:
die is zeker al gedaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja hoi.. je afwas al gedaan?
Ik zit al in de trein hoor
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zei hoeft. Wij moeten nog daten
En het duurt eeuwen voor je weer bent teruggeveerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Tally het volgende:
[..]
JaAl weet ik niet of je dat nu nog zo leuk vind straks met zo'n dikke buik
Maar 1 manier om daarachter te komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Tally het volgende:
[..]
JaAl weet ik niet of je dat nu nog zo leuk vind straks met zo'n dikke buik
eergisteren 'sisterhood of the traveling pants' afgekeken omdat 'k niet kon slapen. en toenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef beetjeB het volgende:
[..]
En het duurt eeuwen voor je weer bent teruggeveerd
Tegen die tijd hoop ik alweer opnieuw zwanger te zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef beetjeB het volgende:
[..]
En het duurt eeuwen voor je weer bent teruggeveerd
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daarachter te komen
Ik sta in Singles nergens meer van te kijken.. van neprelaties tot flinke orgies tot relaties tot mislukken tot grootse ruziesquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Duimelot het volgende:
ik had alweer geedit
vond toch te erg om grapjes over te maken bij naderinzien
ehr... die van mij gaat alleen uit als ik meer dan 2 dagen van huis ben eigenlijk..quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
eergisteren 'sisterhood of the traveling pants afgekeken' omdat 'k niet kon slapen. en toen
hele nacht pc aan laten staan
het vieze weer is er weer dus weer meer aan de pcquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik sta in Singles nergens meer van te kijken.. van neprelaties tot flinke orgies tot relaties tot mislukken tot grootse ruzies
Maar ik verwacht dat je hier weer regelmatig bent?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ehr... die van mij gaat alleen uit als ik meer dan 2 dagen van huis ben eigenlijk..
moet je voor de lol je stroomverbruik eens bekijken als je m aan laat en dan als je m op zn minst al snachts en als je werken bent uitzet.......quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ehr... die van mij gaat alleen uit als ik meer dan 2 dagen van huis ben eigenlijk..
de mijne geeft iets teveel licht om hem aan te laten staan 's nachtsquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
haha gelukkig hoef je niet zwanger te zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Niet bij iedereen hoorik had geluk, gelukkig
is dat een goed iets dan ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oke, welkom terug als single in singlesquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:
het vieze weer is er weer dus weer meer aan de pc
of ik veel hier ben!?!?
geen idee vandaag was ik wel erg aanwezig in iedergeval
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
haha gelukkig hoef je niet zwanger te zijn
je hebt m op je slaapkamer staan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de mijne geeft iets teveel licht om hem aan te laten staan 's nachts
Ware het niet dat mijn computer ook op de momenten dat ik er niet ben nuttige dingen doen. En met de monitor uit zakt mijn stroomverbruik richting de 50W.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet je voor de lol je stroomverbruik eens bekijken als je m aan laat en dan als je m op zn minst al snachts en als je werken bent uitzet.......
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oke, welkom terug als single in singles
hoeveel inch is je lcd tv danquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de mijne geeft iets teveel licht om hem aan te laten staan 's nachts
aj hoe lang duurde de relatie dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje
weer terug bij af WHOOHOO
ja ok de mijne staat dan alleen stof te vangenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ware het niet dat mijn computer ook op de momenten dat ik er niet ben nuttige dingen doen. En met de monitor uit zakt mijn stroomverbruik richting de 50W.
ja, weinig keus hier. alternatief is dat m'n ouders de hele dag/avond over m'n schouder mee kunnen kijkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt m op je slaapkamer staan?
If you'd ever see my face, your world would be a different place... zoiets?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
die is zeker al gedaanmaar ik herken je vast toch niet @ lasergamen
ik ben te oud voor gewoon maar leuke tijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach.. je hebt een leuke tijd achter de rug..
m'n pc kast heeft eea aan verlichting.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hoeveel inch is je lcd tv danik gebruik een pc monitor 21.5" en ik slaap overal doorheen.
is dat zo dan? foto foto foto?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
If you'd ever see my face, your world would be a different place... zoiets?
Dat is waar..quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef Duimelot het volgende:
ik ben te oud voor gewoon maar leuke tijden
het moet er nu eens echt van komen
oh je woont (weer) bi9j je ouders?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, weinig keus hier. alternatief is dat m'n ouders de hele dag/avond over m'n schouder mee kunnen kijken
Cuequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je woont (weer) bi9j je ouders?
ja sorry ik ben niet zo op de hoogte van alles en iedereen
kwam er pas na een jaar achter dat cue van lekker wijf naar super lekker wijf gegaan was
tja maar meestal pas na een tijdje leer je elkaar beter kennen en merk je of het wel echt zo goed past als je hoopt enzo he....quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar..
Moet je eens een goede zoeken ..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Ang3l het volgende:
Lasergamen
Vrouwenavond
Ik ben zo versatile
Klopt. Daarom moet je ook genieten van die tijd. Je hebt lol. En dat het niet voor eeuwig is. Tja dat is dan vooral jammer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
tja maar meestal pas na een tijdje leer je elkaar beter kennen en merk je of het wel echt zo goed past als je hoopt enzo he....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |