Strippers?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:46 schreef Tally het volgende:
[..]
En kussengevechten in ondergoed.. En. en en..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We moeten eens een meidenmeet houden.,.... vol getut, gefrut en theeeeeeeeeeeee (ofzo)
zodra het haar op m'n slapen begint te krullen, ben ik te laat. En dat doet het inmiddels.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jongen![]()
Ben ik zo niet met je eens......
Nee duh! Geen kerels!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:46 schreef Tally het volgende:
En kussengevechten in ondergoed.. En. en en..
quote:
Fondue.... met choco fruit en spekjesquote:
Sorry komkommerenkwelletjequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef Cue_ het volgende:
@angel..
Je mag nu niet meer zeuren over je date hoor.. ik zit nog altijd te wachten op een reactie
*knuf* Het komt goed schatjequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef Cue_ het volgende:
@angel..
Je mag nu niet meer zeuren over je date hoor.. ik zit nog altijd te wachten op een reactie
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
en chocolaen thee en mooie mannen kijken
Maar leuk.. je hebt een datequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry komkommerenkwelletje
Ik duim!
jah!quote:
Gaat goedkomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jah1
Ik heb en da............Fuck. Ik heb een date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef Duimelot het volgende:
![]()
* Duimelot kust Cue al vechtendEr is er ook 1 vrijgezelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alweer aan de nieuwe man?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]het verschil valt wel op he
maar mensen ik ben geen vrijgezel eigenlijk.....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Een vriendin van mij doet hele leuke vibo demo's
ik zal 'r waarschuwen. LIPS op fok
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Et hoeft geen sex enzo plaats te vinden he
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef Duimelot het volgende:
nee Nouk had gelijk, we zitten jullie gewoon voor de gek te houdenquote:
Je hebt de ene in geruild voor de ander?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef Duimelot het volgende:
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee Nouk had gelijk, we zitten jullie gewoon voor de gek te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |