abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87605534
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:36 schreef oeke het volgende:
Ik snap trouwens wel dat je er liever niet over praat omdat de schok anders te groot is. Alhoewel het natuurlijk belachelijk is. :N
Inderdaad.
Ik vind het echt bizar hoe weinig artsen meekrijgen over borstvoeding tijdens hun opleiding, terwijl de opleiding erop gericht is mensen gezond te maken en te houden. En dat ik op het andere forum las dat sommige artsen niet eens begrijpen dat melk uit bloed gemaakt wordt en denken dat je om borstvoeding te kunnen geven koemelk moet drinken, vind ik echt schokkend. Dat is basiskennis van de biologie die een arts toch zou moeten hebben? :o
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87607633
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik vind het echt bizar hoe weinig artsen meekrijgen over borstvoeding tijdens hun opleiding, terwijl de opleiding erop gericht is mensen gezond te maken en te houden. En dat ik op het andere forum las dat sommige artsen niet eens begrijpen dat melk uit bloed gemaakt wordt en denken dat je om borstvoeding te kunnen geven koemelk moet drinken, vind ik echt schokkend. Dat is basiskennis van de biologie die een arts toch zou moeten hebben? :o
Het antwoord dat een koe anders ook geen melk drinkt, was wel weer mooi :D
pi_87608204
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 16:07 schreef WupWup het volgende:

[..]

Het antwoord dat een koe anders ook geen melk drinkt, was wel weer mooi :D
:D
Hoe zit dat trouwens met borstvoeding en bloeddonor zijn? Kan dat tegelijk, of is dat teveel aanslag op je lijf?

Mijn mams werkt op een peuterspeelzaal, en vertelde dat er daar een kindje nog borstvoeding kreeg. Nou is mij niet helemaal duidelijk over hoeveel voedingen dat ging, maar ze vond het maar niets. Maar, kindje at dan ook erg slecht, en ze kreeg de indruk dat moeders het kindje dan dus maar aanlegde, 'want dan kreeg het wel genoeg binnen'..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:00:14 #254
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87609188
Borstvoeding en bloeddonatie gaat in principe gewoon samen. Ikzelf heb alleen ervaring met bv + plasma doneren trouwens.

Ik zie dat 'dan krijgt het wel genoeg binnen' juist als een voordeel bij 'slechte eters', eigenlijk... Maar ik krijg een beetje de indruk dat je moeder denkt dat als het kind geen bv meer krijgt, het opeens zal eten als een bootwerker, oid?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_87609549
Ja, zoiets denk ik.. Als in: als je het steeds bv geeft, gaat het ook niet eten. Misschien is het idd wel andersom, ik weet het ook niet.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:29:54 #256
12913 GreatWhiteSilence
pi_87609976
Ik heb alleen het idee dat ze dat nou nooit zal denken/zeggen over opvolgmelk... ;)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:49:38 #257
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87610479
Een biologische veehouder haalt ook het kalfje weg bij de moeder. Het probleem is namelijk dat door de melkmachine de tepels erg klein blijven. Bij met de hand melken blijven de tepels groter en kan het kalfje eruit drinken. Een intensieve bio veehouder gebruikt ook een melkmachine (soms zelfs een melkrobot). Het gaat bij bio om de voeding en om medicijn gebruik bij de koe. Zo krijgt een bio melkkoe geen krachtboer ('brokjes').

En ik denk dat ik voor een jaar wel stop met bv geven. Nu we het hebben over bv, mijn zoon roept.
pi_87610761
hihi wupwup, steeds als jij reageert denk ik dat ik het ben door je avatar :D

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:49 schreef pessie het volgende:
Een biologische veehouder haalt ook het kalfje weg bij de moeder. Het probleem is namelijk dat door de melkmachine de tepels erg klein blijven. Bij met de hand melken blijven de tepels groter en kan het kalfje eruit drinken.
Oh, dat klinkt wel logisch. Maar een kalfje heeft er in principe dus geen last van dat de uiers mega groot zijn? Of weet niemand dat omdat het nooit meer uitgeprobeerd wordt :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87611252
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb alleen het idee dat ze dat nou nooit zal denken/zeggen over opvolgmelk... ;)
Hm, krijgen peuters van 2/3 dat? Ik weet het echt niet :@ In dat geval is het een argument van Jan Kont :P
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:49:37 #260
12913 GreatWhiteSilence
pi_87612077
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:19 schreef Morretje het volgende:

[..]

Hm, krijgen peuters van 2/3 dat? Ik weet het echt niet :@ In dat geval is het een argument van Jan Kont :P
Tegenwoordig bestaat er peutermelk. Dat is ook een soort opvolgmelk. Ik heb er nooit echt diepgaand naar gekeken, ik maak mijn eigen dreumes/peutermelk. :P
pi_87612383
Dreumesmelk is gewoon een truuk van de fabrikant om melk duurder te kunnen verkopen. Grote onzin.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:04:35 #262
5428 crew  miss_sly
pi_87612424
Ik dacht ook dat ik zeker niet tot een jaar zou voeden. En dan toch in ieder geval geen kind dat kon lopen en zelf echt duidelijk kon maken dat ze wilde drinken. En toch zeker geen kind dat kan praten!

Nou, bijna 15 maanden, lopen en duidelijk maken kan ze meer dan goed en ze begint ook te praten. Maar in middels zijn we op een punt aangekomen dat stoppen moeilijker is dan doorgaan. En ach, het is ook gezellig en knus en heel vaak toch wel erg gemakkelijk. In het openbaar voed ik ook niet meer, alleen nog bij mijn ouders of hier thuis. En voornamelijk een ochtend- en avondvoeding en overdag als ze moet slapen maar het lukt niet. Of zielig is, zoals oeke bij Ko. En soms denk ik: nu vind ik het wel genoeg geweest, maar ik heb helemaal een zin in het gedoe dat erbij zal komen om te stoppen. Maar de 2e verjaardag vind ik toch wel echt de max, denk ik nu :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:06:20 #263
12913 GreatWhiteSilence
pi_87612447
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:02 schreef Ticootje het volgende:
Dreumesmelk is gewoon een truuk van de fabrikant om melk duurder te kunnen verkopen. Grote onzin.
Tuurlijk, dat is het ook, maar ik durf te wedden dat over een jaar of vijf á tien je het advies gaat krijgen over te stappen op dreumesmelk, in plaats van koemelk. :Y) Want het lijkt heel erg op moedermelk enzo. O-)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:44:00 #264
259886 pessie
pi_87613531
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:00 schreef Twinkly het volgende:
hihi wupwup, steeds als jij reageert denk ik dat ik het ben door je avatar :D
[..]

Oh, dat klinkt wel logisch. Maar een kalfje heeft er in principe dus geen last van dat de uierstepels mega groot zijn? Of weet niemand dat omdat het nooit meer uitgeprobeerd wordt :P
De ouders van een hele goede vriendin van mij hebben een bio-dynamisch tuinbedrijf en een paar koeien om deze tuin met bio-dynamische mest te kunnen bemesten. Deze koeien zijn altijd met de hand gemolken en hebben dus grote tepels. Er wordt uit 2 tepels gemolken terwijl de overige 2 voor het kalf zijn. Deze heeft absoluut (juist) geen 'last' van grote tepels. Bek van een kalf is vrij groot he ;) .

En de uier is zeg maar de borst van een koe, de tepel is de tepel.
pi_87614163
Wist je trouwens dat er in een liter koeienmelk ongeveer een eierdopje pus zit? :Y)
pi_87614247
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:04 schreef Ssserpente het volgende:
Wist je trouwens dat er in een liter koeienmelk ongeveer een eierdopje pus zit? :Y)
En paté mag een bepaald percentage vlieg bevatten. :Y)
pi_87614303
Jou verwachtte ik al! :D
pi_87616276
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:44 schreef pessie het volgende:

[..]

De ouders van een hele goede vriendin van mij hebben een bio-dynamisch tuinbedrijf en een paar koeien om deze tuin met bio-dynamische mest te kunnen bemesten. Deze koeien zijn altijd met de hand gemolken en hebben dus grote tepels. Er wordt uit 2 tepels gemolken terwijl de overige 2 voor het kalf zijn. Deze heeft absoluut (juist) geen 'last' van grote tepels. Bek van een kalf is vrij groot he ;) .

En de uier is zeg maar de borst van een koe, de tepel is de tepel.
hihi ja ik bedoel juist dat het kalf bedolven wordt door de enormous uier :P

Vliegenpate :Y) Ik moet bij pate altijd denken aan die Kassa uitzending waarin ze kattenvoer (Sheba ofzo) als pate op toastjes smeerden en aan het publiek gaven :9

Niels wil nog steeds niet drinken :'( We zijn net samen in bad geweest, maar behalve mijn navel was ik niet interessant.
Is 's morgens 150 en 's middags en 's avonds beide keren 50 ml kolven normaal? :?
pi_87616970
Ik had iedereen ook voor gek verklaard hoor als ze verteld hadden dat ik met ruim 3 jaar en 3 maanden nog zou voeden. Ik heb vanaf het begin gezegd, ik wil ruim een jaar voeden zodat ik geen kv nodig heb...
En vervolgens groeiden we daar samen in mee, en werd zoals miss_sly ook al zegt stoppen lastiger als doorgaan.

Ik ben overdag VEEEEEEL weg (fulltime co-schappen + parttime baan), dus ben er helaas dan niet zoveel voor Pepijn. Pepijn heeft zichzelf aangeleerd, als ik 's nachts wakker wordt is mama er altijd... Ik vermoed dat dat de reden van zijn iedere nacht wakker worden is. Ik dat kan ik me nog goed voorstellen ook! Daarom hebben we daar ook nooit een probleem van gemaakt. Al bied ik al een hele tijd niet meer actief aan om te drinken, om hem echt alle kans te geven zelf te stoppen, wanneer het hem genoeg is. En als ik 's nachts echt geen puf heb is de reactie ook nog wel eens "mama's drinken slaapt nu ook, het is midden in de nacht en daar staat een beker water" En dat wordt dan vaak ook wel voldoende gevonden. Dan drinkt hij wat water en kruipt tegen me aan.
Zo gaat het afbouwen heel geleidelijk. Erg prettig.

En voor wat betreft de stabielheid van mijn productie, ik denk dat de laatste keer dat ik gekolft heb 1,5 jaar geleden is ofzo... Ik vermoed dat Pepijn hooguit nog een paar slokken binnenkrijgt als hij drinkt, hij is ook binnen een paar minuten klaar en soms zelfs binnen een paar seconde. Ook dat is geleidelijk aan steeds minder geworden. Het is nu echt het momentje bij mama hangen ipv voor voeding.
Overigens antwoord Pepijn op de vraag hoe mama melk dan smaakt nog wel eens met "een beetje naar banaan", of soms met "gewoon als mama melk" en "mamamelk is lekkerder dan gewone melk, maar niet zo lekker als chocolademelk". :D
pi_87617615
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:08 schreef Twinkly het volgende:
Niels wil nog steeds niet drinken :'( We zijn net samen in bad geweest, maar behalve mijn navel was ik niet interessant.
Is 's morgens 150 en 's middags en 's avonds beide keren 50 ml kolven normaal? :?
Ik geloof echt dat je alleen je eigen ervaring als maatstaf kunt nemen. Het is zó verschillend bij iedereen, bij ieder kindje en ook bij iedere leeftijd. Als het weinig is, moet je misschien weer ongesteld worden? offeh, (beroepsdeformatie,) zwanger?

Haha, die Pepijn O+ Chocolademelk is dan ook bijna onovertroffen natuurlijk :9
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:46:16 #271
259886 pessie
pi_87618970
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:34 schreef p_iglet het volgende:
Overigens antwoord Pepijn op de vraag hoe mama melk dan smaakt nog wel eens met "een beetje naar banaan", of soms met "gewoon als mama melk" en "mamamelk is lekkerder dan gewone melk, maar niet zo lekker als chocolademelk". :D
Whaha! Geweldig!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:16:58 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87619932
Mijn diepste excuses, maar de gv is er nog niet en de tintelingen zijn vanzelf weggegaan, en m'n tong ziet er weer normaal uit. Dus geen foto van mijn paarse bekkie. Indien gewenst wil ik wel paarse lippenstift kopen? :P

Twink, drinkt Niels alweer?

Aviva heeft net haar eerste boventand. Ik vind het toch wel spannend. Ze drinkt ook wat slechter, maar niets wat een beetje lanoline niet kan fixen.
(nu maar hopen dat de tweede boventand snel komt, anders ziet het er ook zo dom uit :@ )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87625591
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik geloof echt dat je alleen je eigen ervaring als maatstaf kunt nemen. Het is zó verschillend bij iedereen, bij ieder kindje en ook bij iedere leeftijd. Als het weinig is, moet je misschien weer ongesteld worden? offeh, (beroepsdeformatie,) zwanger?
Nee en nee :P
Stom, ik weet dat ook best wel van die hoeveelheden. Maar nu het mijzelf overkomt word ik toch onzeker.

Pepijn O+ Chocolademelk :9 ik vind dat je mama gewoon 2 kilo chocola per dag moet eten, dat werkt vast :+

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zie dat 'dan krijgt het wel genoeg binnen' juist als een voordeel bij 'slechte eters', eigenlijk...
Inderdaad zeg. Pff... :{ Nu Niels niet drinkt ga ik me ineens zorgen maken over hoeveel hij binnenkrijgt, zowel aan eten als aan vocht. Borstvoeding is zo handig!

Davinia wat fijn dat de spruw of wat het ook was weer over is! Toen ik zelf spruw had, net na Niels geboorte, had ik een plekje op mijn lip. Ik heb toen ook GV gebruikt en dat is vies!!! Het was niet mijn hele mond die prikkelde ofzo.
Die nieuw doorgekomen tandjes zijn scherp he! Maar dat gaat gauw over hoor. Let er op dat ze goed aanhapt, dan voel je de tand als het goed is niet eens. Alhoewel ik wel eens afdrukken boven in mijn tepelhof heb staan, maar dat heb ik dan niet gevoeld.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twinkly op 17-10-2010 10:58:01 ]
pi_87628328
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:16 schreef DaviniaHR het volgende:
(nu maar hopen dat de tweede boventand snel komt, anders ziet het er ook zo dom uit :@ )
}:|
Ik heb hier toevallig een halve vampier jah.
pi_87629142
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:34 schreef p_iglet het volgende:
Ik had iedereen ook voor gek verklaard hoor als ze verteld hadden dat ik met ruim 3 jaar en 3 maanden nog zou voeden. Ik heb vanaf het begin gezegd, ik wil ruim een jaar voeden zodat ik geen kv nodig heb...
En vervolgens groeiden we daar samen in mee, en werd zoals miss_sly ook al zegt stoppen lastiger als doorgaan.

Ik ben overdag VEEEEEEL weg (fulltime co-schappen + parttime baan), dus ben er helaas dan niet zoveel voor Pepijn. Pepijn heeft zichzelf aangeleerd, als ik 's nachts wakker wordt is mama er altijd... Ik vermoed dat dat de reden van zijn iedere nacht wakker worden is. Ik dat kan ik me nog goed voorstellen ook! Daarom hebben we daar ook nooit een probleem van gemaakt. Al bied ik al een hele tijd niet meer actief aan om te drinken, om hem echt alle kans te geven zelf te stoppen, wanneer het hem genoeg is. En als ik 's nachts echt geen puf heb is de reactie ook nog wel eens "mama's drinken slaapt nu ook, het is midden in de nacht en daar staat een beker water" En dat wordt dan vaak ook wel voldoende gevonden. Dan drinkt hij wat water en kruipt tegen me aan.
Zo gaat het afbouwen heel geleidelijk. Erg prettig.

En voor wat betreft de stabielheid van mijn productie, ik denk dat de laatste keer dat ik gekolft heb 1,5 jaar geleden is ofzo... Ik vermoed dat Pepijn hooguit nog een paar slokken binnenkrijgt als hij drinkt, hij is ook binnen een paar minuten klaar en soms zelfs binnen een paar seconde. Ook dat is geleidelijk aan steeds minder geworden. Het is nu echt het momentje bij mama hangen ipv voor voeding.
Ik zal Jen eens vragen hoe het smaakt.. Maar na 1 rare blik van haar klokt ze toch fles na fles leeg, die eigenlijk voor Leyla zijn. :D
pi_87649227
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zal Jen eens vragen hoe het smaakt.. Maar na 1 rare blik van haar klokt ze toch fles na fles leeg, die eigenlijk voor Leyla zijn. :D
Weet ze nu wel dat ze mamamelk drinkt? :D

Hier vandaag de eerste keer: Ben je al aan het afbouwen? (Isabel is bijna 5 maand)
Nee zei ik, dat wilde ik haar eigenlijk laten regelen. Nou, hoe ik dat dan van plan was.. :P Vond het niet erg, weet dat haar perspectief bepaalt wordt door een enkele andere schoonzus die dus per 6 maanden stopte ivm bijvoeding..
Ben benieuwd of ik die vraag nog vaker ga krijgen..
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:43:19 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87665704
morretje! :o geef je NOU NOG STEEDS borstvoeding?
Moet dat niet eens een keer afgelopen zijn? :{w
Zo kan je kind zich toch niet goed ontwikkelen!
Je weet toch heus wel dat de voedingsstoffen na 4 maanden op zijn?

Tsss...

:P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87665800
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef Morretje het volgende:

[..]

Weet ze nu wel dat ze mamamelk drinkt? :D

Hier vandaag de eerste keer: Ben je al aan het afbouwen? (Isabel is bijna 5 maand)
Nee zei ik, dat wilde ik haar eigenlijk laten regelen. Nou, hoe ik dat dan van plan was.. :P Vond het niet erg, weet dat haar perspectief bepaalt wordt door een enkele andere schoonzus die dus per 6 maanden stopte ivm bijvoeding..
Ben benieuwd of ik die vraag nog vaker ga krijgen..
Volgens mij wel, want ze ziet me kolven en dan in een fles doen... En dan wilt ze meteen de fles pakken. Dan moet ik haar dus vertellen dat Leyla eerst moet drinken. Bijna zeker dat ze het weet. Misschien kan ze het zich later ook nog herinneren. :D
pi_87666409
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij wel, want ze ziet me kolven en dan in een fles doen... En dan wilt ze meteen de fles pakken. Dan moet ik haar dus vertellen dat Leyla eerst moet drinken. Bijna zeker dat ze het weet. Misschien kan ze het zich later ook nog herinneren. :D
Ik weet het nog precies!
Toen ik 2,5 was werd mijn broertje geboren en tijdens de kraamweek kolfde mijn moeder de stuwing weg in een theeglas met een oranje handvat ( :P ) en dat mocht ik opdrinken. Ik vond het lekker zoetig en het was lauw. Daarna vroeg ik of ik nog meer mocht en ik vond het maar flauw van mijn moeder dat ze niet meer wilde kolven :D
pi_87666541
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik weet het nog precies!
Toen ik 2,5 was werd mijn broertje geboren en tijdens de kraamweek kolfde mijn moeder de stuwing weg in een theeglas met een oranje handvat ( :P ) en dat mocht ik opdrinken. Ik vond het lekker zoetig en het was lauw. Daarna vroeg ik of ik nog meer mocht en ik vond het maar flauw van mijn moeder dat ze niet meer wilde kolven :D
Whaha, nou misschien verteld Jen later dus ook dat ze tot haar 3e ofzo moedermelk heeft gedronken. :')
pi_87667774
Lijkt me wel tof eigenlijk!
pi_87668068
Het maakt mij niet zoveel uit of Emma het zich straks kan herinneren. Wat ik wél hoop is dat ik haar mee kan geven dat borstvoeding de norm is en dat ze het zelf later ook als normaal zal beschouwen wanneer ze zelf kinderen krijgt.
pi_87668992
Ik kan het me ook nog herinneren. Dwz, ik kan me herinneren dat ik het geproefd heb. Mijn moeder is, ondanks dat ze 'maar' twee jaar borstvoeding heeft gegeven, jarenlang blijven produceren. Niet veel, maar als ze kneep kwam er altijd wel iets uit. En dat heb ik best nog vaak geproefd.

Ik wist ook echt nog precies hoe het smaakte voordat ik dat van mezelf weer proefde.

Hoewel ik het nooit hardop in de klas heb verteld of zo :') heb ik het zelf nooit vreemd gevonden. Het maakt mij dan ook echt niets uit of Lente zich er later nog iets van kan herinneren.
pi_87669288
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:22 schreef p_iglet het volgende:

Best unieke constructie hier denk ik, want ipv de 1e voeding die afgebouwd wordt, is de nachtvoeding hier de laatste die wegvalt... Pepijn drinkt eigenlijk alleen nog 's nachts of in de vroege ochtend.

Die twee van mij ook. :) Vooral in de vroege ochtend eigenlijk.
pi_87670708
Ik vind het nergens naar smaken.. Het lijkt in elk geval in de verste verte niet op melk.
pi_87670764
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het nergens naar smaken.. Het lijkt in elk geval in de verste verte niet op koeienmelk.
O-)
pi_87670834
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef WupWup het volgende:

[..]

O-)
Ik wilde hetzelfde doen, maar kon me inhouden. :P
pi_87670870
Goeie edit.
pi_87682038
Hoe noemen ze het trouwens als je drie kindjes hebt die borstvoeding krijgen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:40:12 #290
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87682108
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Hoe noemen ze het trouwens als je drie kindjes hebt die borstvoeding krijgen?
Wil je ons soms iets vertellen Bass-Miss?? O-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87682434
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef Saffier het volgende:

[..]

Wil je ons soms iets vertellen Bass-Miss?? O-)
Ze heeft drie borsten! :o
pi_87682508
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ze heeft drie borsten! :o
Dat zou wel eens handig kunnen zijn, ja! :D
pi_87682562
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat zou wel eens handig kunnen zijn, ja! :D
Ben je echt zwanger?!
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:51:30 #294
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87682594
Ik dacht eerder aan een derde kindje misschien?? O-)
Ylana
pi_87682725
Oh! Bass-Miss, gefeliciteerd wat leuk! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:55:23 #297
259886 pessie
pi_87682767
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het nergens naar smaken.. Het lijkt in elk geval in de verste verte niet op melk.
Ik vond zelf wel dat er een melkachtige smaak aan zat. Vond het in ieder geval niet vies.

Bass gefeliciteerd!
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:56:22 #298
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87682804
Jaaaaaaaaaaa ik had het goed *O*
Wat ontzettend leuk O+
Een brusje voor Fonz en Elodie O+
Ylana
pi_87682820
*O* gefeliciteerd BM!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87683042
BM gefeliciteerd!!!! *O* *O* wat leuk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')