Er zijn overal redelijk wat positieve verhalen te vinden, punt is dat je het van te voren niet weetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef sproet-je het volgende:
Orea, heb je op het borstvoedingsforum al eens nagevraagd of er ook positieve ervaringen zijn? (of staat het er al vol met topics over bv en zwangerschap....)
Harry was 1 van de baby'squote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)tvoeden-gehaald.html
Ik wilde het risico ook niet lopen, vandaar dat ik ook gewacht heb tot Annicka een jaar was. En eigenlijk tot ze bijna anderhalf was, want toen pas had ik het idee dat ze echt 'zonder problemen' zonder de bv zou kunnen, als het wél stil valt. Zonder problemen tussen haakjes, want als het echt moet gaat het natuurlijk altijd wel...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:00 schreef Orea het volgende:
[..]
Er zijn overal redelijk wat positieve verhalen te vinden, punt is dat je het van te voren niet weeten ik loop toch echt het risico liever niet.. Als het terugloopt bij eventuele zwangerschap als Leia een jaar is geweest, dan soit. Maar eerder zou ik toch wel heel erg vinden en dat vind ik het dan weer niet waard
Maar het is zo leuk om een ouder kindje te voeden, vind ik. Zo'n klein aapje wat zich in coma drinkt is schattig, maar een tienmaandertje dat hard begint te lachen en te spartelen als hij de borst ziet vond ik nog aandoenlijker. Het accent verschuift steeds verder van voeding naar een vorm van geborgenheid. Ik mis het nog steeds wel eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef pessie het volgende:
Ik kan me op dit moment nog niet voorstellen weer zwanger te raken. Ik geniet echt met volle teugen van Nathan en zwanger zijn was niet echt mijn grootste hobby. Maar ik heb nu ook nog niet zoiets van dat ik echt een jaar wil voeden. Ik ga eerst voor de 6 maanden, maar dat rek ik nu al op naar 9. Ik zie dan wel weer verder.
Haha, Leia dus ook! Nathan doet hier hetzelfdequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:24 schreef Orea het volgende:
Overigens begint Leia al heel enthousiast te heuien als ik haar in de houding leg en mijn borst bloot maak om te voedenvreselijk schattig! Daar wil ik echt nog langer van genieten als het mogelijk is
Was inderdaad heel leuk! En Emma dronk zowaar op het moment dat het moest, ik stond er zelf versteld van. Maar die notaris was te langzaam met tellen, dus tegen de tijd dat 'ie bij onze rij was, was ze al klaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry was 1 van de baby's
En Niels ook
En Emma![]()
En er waren mensen die ook tandemvoedden: echt super om te zien!
Dat zat ik nou precies vanochtend te bedenken tijdens het voeden. Senna slaapt overdag niet als ik thuis ben als ik haar niet wat laat drinken voor ik haar in bed leg. Dat gaat vast nog wel ooit over, maar vanochtend had ik ook echt zo'nquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Jore het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk om een ouder kindje te voeden, vind ik. Zo'n klein aapje wat zich in coma drinkt is schattig, maar een tienmaandertje dat hard begint te lachen en te spartelen als hij de borst ziet vond ik nog aandoenlijker. Het accent verschuift steeds verder van voeding naar een vorm van geborgenheid. Ik mis het nog steeds wel eens.
Hoe deed ze dat met haar borsten? Althans, ik heb er maar 2...quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:07 schreef WupWup het volgende:
[..]
Was inderdaad heel leuk! En Emma dronk zowaar op het moment dat het moest, ik stond er zelf versteld van. Maar die notaris was te langzaam met tellen, dus tegen de tijd dat 'ie bij onze rij was, was ze al klaar![]()
Ik heb het zelf trouwens niet gezien, maar volgens mn vriend zat naast me een vrouw 3 oudere kindjes te voeden! Ik was te druk bezig met Emma's handjes uit iedereens lange haren te houden
Ze geven aan 3 uur per glas, om safe te zitten..quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Ssserpente het volgende:
Ha, mede zuipschuiten.![]()
Ik heb gister een feestje gehad van m'n werk. En 't was erg gezellig.Was zo rond Lente d'r ochtendvoeding pas tuis, dus heb gekolfd en dat weggooid. Nils heeft Lente een flesje gegeven. Vanaf wanneer zou ze nu weer bij me mogen drinken (lees: is de alcolhol uit m'n bloed)? Vanmiddag of vanavond al of liever morgen pas? Heb behoorlijk wat op gister, maar geen idee meer hoeveel.
Dat vraag ik me ook af! Alhoewel sommige mensen meerdere tepels hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe deed ze dat met haar borsten? Althans, ik heb er maar 2...
Tof dat het is gelukt en dat jullie hebben meegedaan!
Volgens mij heb ik niet veel nodig om tipsy te worden..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, heb Lente voor de zekerheid de hele dag bv uit de vriezervoorraad gegeven en zelf gekolfd en door de gootsteen gespoeld.Maar het was wel gezellig .
't Was sowieso de eerste keer in zo'n anderhalf jaar tijd dat ik meer heb gedronken dan een biertje/wijntje.
Ik wist niet zeker of je meegevoed had. Heb nog getwijfeld om je erbij te zettenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:07 schreef WupWup het volgende:
[..]
Was inderdaad heel leuk! En Emma dronk zowaar op het moment dat het moest, ik stond er zelf versteld van. Maar die notaris was te langzaam met tellen, dus tegen de tijd dat 'ie bij onze rij was, was ze al klaar![]()
Ik heb het zelf trouwens niet gezien, maar volgens mn vriend zat naast me een vrouw 3 oudere kindjes te voeden! Ik was te druk bezig met Emma's handjes uit iedereens lange haren te houden
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zat ik nou precies vanochtend te bedenken tijdens het voeden. Senna slaapt overdag niet als ik thuis ben als ik haar niet wat laat drinken voor ik haar in bed leg. Dat gaat vast nog wel ooit over, maar vanochtend had ik ook echt zo'nmoment: dat meisje dat er nu zo klein uitziet en zo vol vertrouwen bij me ligt te drinken, is hetzelfde meisje als die dame die trots rondwandelt, knuffelt met haar eigen pop en danst zodra ze muziek hoort. Het is zo echt een fijn momentje van haar en mij
Ja, dat was een gemene afleidingsmanouvre van Nielsquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af! Alhoewel sommige mensen meerdere tepels hebben![]()
Hihi, harentrekkende EmmaNiels trok aan de haren van Harry terwijl het kindje naast ons aan de haren van Niels trok
Dat viel me allesbehalve mee. Ben vaak al na een wijntje tipsy, maar heb gisteravond minstens 10 biertjes en 3 prosecco's op. Echt helder was ik niet meer natuurlijk, maar de busreis van 2,5 uur heb ik gelukkig overleefd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet veel nodig om tipsy te worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |