Weet ze nu wel dat ze mamamelk drinkt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zal Jen eens vragen hoe het smaakt.. Maar na 1 rare blik van haar klokt ze toch fles na fles leeg, die eigenlijk voor Leyla zijn.
Volgens mij wel, want ze ziet me kolven en dan in een fles doen... En dan wilt ze meteen de fles pakken. Dan moet ik haar dus vertellen dat Leyla eerst moet drinken. Bijna zeker dat ze het weet. Misschien kan ze het zich later ook nog herinneren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet ze nu wel dat ze mamamelk drinkt?![]()
Hier vandaag de eerste keer: Ben je al aan het afbouwen? (Isabel is bijna 5 maand)
Nee zei ik, dat wilde ik haar eigenlijk laten regelen. Nou, hoe ik dat dan van plan was..Vond het niet erg, weet dat haar perspectief bepaalt wordt door een enkele andere schoonzus die dus per 6 maanden stopte ivm bijvoeding..
Ben benieuwd of ik die vraag nog vaker ga krijgen..
Ik weet het nog precies!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want ze ziet me kolven en dan in een fles doen... En dan wilt ze meteen de fles pakken. Dan moet ik haar dus vertellen dat Leyla eerst moet drinken. Bijna zeker dat ze het weet. Misschien kan ze het zich later ook nog herinneren.
Whaha, nou misschien verteld Jen later dus ook dat ze tot haar 3e ofzo moedermelk heeft gedronken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik weet het nog precies!
Toen ik 2,5 was werd mijn broertje geboren en tijdens de kraamweek kolfde mijn moeder de stuwing weg in een theeglas met een oranje handvat () en dat mocht ik opdrinken. Ik vond het lekker zoetig en het was lauw. Daarna vroeg ik of ik nog meer mocht en ik vond het maar flauw van mijn moeder dat ze niet meer wilde kolven
Die twee van mij ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:22 schreef p_iglet het volgende:
Best unieke constructie hier denk ik, want ipv de 1e voeding die afgebouwd wordt, is de nachtvoeding hier de laatste die wegvalt... Pepijn drinkt eigenlijk alleen nog 's nachts of in de vroege ochtend.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het nergens naar smaken.. Het lijkt in elk geval in de verste verte niet op koeienmelk.
Wil je ons soms iets vertellen Bass-Miss??quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Hoe noemen ze het trouwens als je drie kindjes hebt die borstvoeding krijgen?
Ze heeft drie borsten!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wil je ons soms iets vertellen Bass-Miss??
Ben je echt zwanger?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat zou wel eens handig kunnen zijn, ja!
Ik vond zelf wel dat er een melkachtige smaak aan zat. Vond het in ieder geval niet vies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het nergens naar smaken.. Het lijkt in elk geval in de verste verte niet op melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |