dat verdien ik in m'n eentje maar ik spaar geen euro.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:16 schreef RPG het volgende:
we zetten aan begin van de maand alles wat boven de 2500 euro de rekening staat op de spaar rekening (wat vaak rond de 1000/1500 euro is). Dan hebben we daarna 2500 over voor rekeningen en leuke dingen doen per maand.
Mijn vriendin en ik verdienen samen tussen de 3500/4000 netto per maand.
Gefeli, maar daar gaat dit topic niet over, he...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:24 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
dat verdien ik in m'n eentje maar ik spaar geen euro.
ik geef alles uit aan feesten drank en wijven
jawel... hij vraagt wat normaal is, meerdere mensen geven aan wat ze sparen en ik ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Gefeli, maar daar gaat dit topic niet over, he...
hehe dat verklaart jouw usernamequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:24 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Jij verdient in je eentje 3500 ekkies?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:24 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Als vrachtwagenchauffeur kon ie blijkbaar wat extra verdienenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij verdient in je eentje 3500 ekkies?
Waarom zocht je hier WGR / goedbetaalde banen voor lager opgeleiden dan naar?
hehe, goed opgelet. lollerpwn noemen ze dat toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De wietplantage die ie inmiddels runt draait blijkbaar wel aardigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, wietplantage heeft iedereen wel toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De wietplantage die ie inmiddels runt draait blijkbaar wel aardig
goed opgeletquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toen ging de wekker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
goed opgelet![]()
maar als je nog beter had opgelet had je ook gezien dat ik 3k per 4 weken verdien en dat ik niet op zoek ben naar ander werk maar dat dit tijdens een verjaardag te spraken kwam
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja. ik ben met m'n 15e van met een lts diploma van school gegaan en ik ben gaan werken.
ik had geen zin om te leren
Waarom stel je deze vraag op een forum als je dus duidelijk zelf de oplossing hebt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
goed opgelet![]()
maar als je nog beter had opgelet had je ook gezien dat ik 3k per 4 weken verdien en dat ik niet op zoek ben naar ander werk maar dat dit tijdens een verjaardag te spraken kwam
Christus, wat moet je met 120.000 euro? Als ik zoveel geld had, zou ik voor de komende tien jaar stoppen met werken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:42 schreef Drive-r het volgende:
Ik pot toch graag mijn overgebleven centjes, maar ben niet echt goed in het doelbewust sparen. In mijn huidige situatie hou ik gelukkig aardig over en het potje groeit dus snel. Maar goed, ik verwacht niet dat dit altijd zo zal blijven en dus hou ik graag wat achter de hand. Zit rond de kerst op meer dan 120k, dat moet nog wat groeien tot een echte "fuck off" pot.
Wat wil je daar mee doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:02 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Christus, wat moet je met 120.000 euro? Als ik zoveel geld had, zou ik voor de komende tien jaar stoppen met werken.
Ik heb geen 120k cash, maar denk daar ook wel eens over..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:02 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Christus, wat moet je met 120.000 euro? Als ik zoveel geld had, zou ik voor de komende tien jaar stoppen met werken.
Geen kinderen zekerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb geen 120k cash, maar denk daar ook wel eens over..
Wat zul je nodig hebben per maand in een land als thailand( bijv) ?
Ga dan naar een land met een beetje karakter. Je tijd uitzitten in Manali bijvoorbeeld. 's Morgens ontbijten bij de plaatselijke coffeebar vergezeld door een handjevol hippies, nadat je op het dak wat yoga-oefeningen hebt gedaan. 's Middags rij je wat rondjes op je motor of doe je een of andere trektocht en 's avonds hang je met wat andere gasten bij het guesthouse om hasj te roken, backgammon te spelen en muziek te luisteren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb geen 120k cash, maar denk daar ook wel eens over..
Wat zul je nodig hebben per maand in een land als thailand( bijv) ?
Kan ook. En dan als uitgerangeerde kerel van 40 ergens nog 25 jaar moeten werken in een kutbaantje zeker? Ik werk liever nog even door, heb het ook wel lekker naar m'n zin. En lekker vrij zijn om eens wat anders te doen als ik daar weer trek in heb. Een goeie pot "fuck you" money is vrijheid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:02 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Idd. Geen kinderen, 2 inkomens en (al zou de waarde halveren) veel overwaarde op onze woning.quote:
Das dus gewoon dom. Je wordt vanzelf grijs, wordt zeker ziek en gaat volgens mij ook zeker dood.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Geen kinderen, 2 inkomens en (al zou de waarde halveren) veel overwaarde op onze woning.
En toch blijven we beiden doorwerken, de een nog harder dan de ander. Waarom?
En soms zou ik wel een paar jaar weg willen.
Ben het helemaal met je eens: dood gaan we allemaal!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das dus gewoon dom. Je wordt vanzelf grijs, wordt zeker ziek en gaat volgens mij ook zeker dood.
Zelf heb ik redelijk wat gespaard en ook te sparen per maand. Heb echter ook 2 kiddies die ik later een vliegende start wil geven.
Ja wat is dat ook voor onzin vraag, je kan het zo gek maken als je zelf wil ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens: dood gaan we allemaal!
Dus daarom de vraag: hoeveel heb je nodig om in bijv. Thailand rond te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |