Bewakers verdienen behoorlijk goed anders..... De 1200 euro is het basis salaris. Daar komt vervolgens ploegentoeslag, overwerk vergoeding, gevarengeld en zo nog een hele bak meer toeslagen bij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:11 schreef vaginabeheerder het volgende:
en dat bewakers ook weinig verdienen die doen dan op zich ook niet veel maar werken wel vaak de hele nacht en dat is toch ook knap zwaar en ze mogen blij zijn als ze 1200¤ krijgen
ja. ik ben met m'n 15e van met een lts diploma van school gegaan en ik ben gaan werken.quote:
En, heb je een vak geleerd of van uitzendbaan naar uitzendbaan gehobbeld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja. ik ben met m'n 15e van met een lts diploma van school gegaan en ik ben gaan werken.
ik had geen zin om te leren
tot m'n 18 van alles en nog wat gedaan en daarna ben ik vrachtwagenchauffeur geworden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En, heb je een vak geleerd of van uitzendbaan naar uitzendbaan gehobbeld?
Slimme mensen kunnen niet hard werken idd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:18 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
tot m'n 18 van alles en nog wat gedaan en daarna ben ik vrachtwagenchauffeur geworden.
maar ik zat pas op een verjaardag en toen hadden we het erover dat het voor lager opgeleiden heel moeilijk is om een goed betaalde baan te vinden.
alsof harde arbeiders niet meer belangrijk zijn in deze maatschappij het enigste wat telt zijn diploma's
Jawel, maar dat kunnen Pakistani's ook, voor minder geld werken ze harder dan jij..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:18 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
tot m'n 18 van alles en nog wat gedaan en daarna ben ik vrachtwagenchauffeur geworden.
maar ik zat pas op een verjaardag en toen hadden we het erover dat het voor lager opgeleiden heel moeilijk is om een goed betaalde baan te vinden.
alsof harde arbeiders niet meer belangrijk zijn in deze maatschappij het enigste wat telt zijn diploma's
dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Slimme mensen kunnen niet hard werken idd.
Ja maar dát kan juist ook door mensen gedaan worden die ook nog veel minder geld vragen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:40 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
ik heb het niet over dom of slim gehad.
lager opgeleid betekent ook niet gelijk dat die mensen dom zijn.
met harde arbeiders bedoelde ik lichamelijk zwaar werk, ik gaf ook stratenmaker als voorbeeld.
hahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:18 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |