Want?quote:
Ja.quote:
En hoe voelde dat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef Chowi het volgende:
Ik heb mijn eerste topic in NWS gepost..
Voordat ik terug ben vanavond zitten jullie alweer op 510 ofzoquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Voordat ik terug ben vanavond zitten jullie alweer op 510 ofzo
Ach meis toch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Voordat ik terug ben vanavond zitten jullie alweer op 510 ofzo
Spannend. En nog steeds hoor.quote:
neem alvast een harnas mee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef Chowi het volgende:
Ik heb mijn eerste topic in NWS gepost..
Het is NWS, dan heb je geen onderbouwde mening nodig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had je ook een goed onderbouwde mening dan? Of is dat teveel gevraagd.
De opzet was meer zo van, nou, bladiebla, dit en dat is gebeurd, ik ben wel benieuwd naar jullie mening.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:
de kunst is soms juist om de discussie vragend te openen , dan krijg je de meeste meningen te horen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel een scherpe opmerking dan, zo een die jij goed kunt maken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is NWS, dan heb je geen onderbouwde mening nodig.
Nee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel een scherpe opmerking dan, zo een die jij goed kunt maken?
Eensch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef kitao het volgende:
[..]
de kunst is soms juist om de discussie vragend te openen , dan krijg je de meeste meningen te horen.
toch ?
Twitter is kutquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Zeroku het volgende:
Verkeerde site, moest op Twitter zijn.
GW , topic no #12456...quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eensch.
Dus eigenlijk zit je met een topic over Geert Wilders geramd, omdat dat een omstreden onderwerp is en blijft.
Oh, je begrijpt me verkeerd. Dit topic gaat ergens anders over.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef kitao het volgende:
[..]
GW , topic no #12456...
ik haak af.
(no offense)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Eh, hallotjes, welk topic moet ik hebben?
of jij zei het ietwat onhandig ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, je begrijpt me verkeerd. Dit topic gaat ergens anders over.
Ik ben dat hele Geert Wilders gezeik zo langzamerhand ook wel zat.
[TAL SC #496] KABOEMBAMPATS GRASETER IS EEN BAAS!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Eh, hallotjes, welk topic moet ik hebben?
Die dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
[TAL SC #496] KABOEMBAMPATS GRASETER IS EEN BAAS!
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Justin Bibbertquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
Kally
Die Justin Beaver is wel geniaal zeg
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef kitao het volgende:
[..]
of jij zei het ietwat onhandig ?
ik kreeg echt de indruk dat jouw topic over GW ging.
Maar nieuwsgierig : plaats eens een linkje ervan ajb, dan weet ik waar je het over hebt.
daar kon ik me ook altijd zo kwaad om maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook..
Top ov-bedrijf ontvangt hoge beloning uit publiek geld
Vanwaar die spatieziekte?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef kitao het volgende:
wat staat er eigenlijk onder die link , een zeepaartje ?
Maar nu ben jij het zelf die dat soort bonussen ontvangt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef kitao het volgende:
[..]
daar kon ik me ook altijd zo kwaad om maken.
ik verdien ze wel , maar krijg ze niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar nu ben jij het zelf die dat soort bonussen ontvangt?
Ik zie ze liever niet.quote:
Die welquote:
Me and Romeo ain't never been friendsquote:
Dat is een enorme kut TT daar ga ik niet heenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heeft niets met stijl te maken.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Me and Romeo ain't never been friends
Zo verdien ik miljarden per maand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
ik verdien ze wel , maar krijg ze niet.
En spaties, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef kitao het volgende:
[..]
waarmee dan , met onjuist gebruikte leestekens &
quote:
quote:
Ik vertel het je als je normaal gaat schrijven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:44 schreef kitao het volgende:
weet nu iemand waarom onderstaande zo vaak gemeld wordt ?
insluiten op verzoek uitgeschakeld
Bekijken op YouTube
Omdat de uploader daar voor heeft gekozenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:44 schreef kitao het volgende:
weet nu iemand waarom onderstaande zo vaak gemeld wordt ?
insluiten op verzoek uitgeschakeld
Bekijken op YouTube
Oi!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat de uploader daar voor heeft gekozen
ok , ik heb jouw vraag beantwoord , beantwoord je nog de vraag die ik gisteren aan jou stelde ?quote:
met welk belang en wie is de uploader , degene die de single heeft uitgebracht?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat de uploader daar voor heeft gekozen
Ja netquote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:46 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , ik heb jouw vraag beantwoord , beantwoord je nog de vraag die ik gisteren aan jou stelde ?
sorry , can't do.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vertel het je als je normaal gaat schrijven.
Ben je ongesteld?quote:
De Overheid. Ze troggelt zo geld af van de providersquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:48 schreef kitao het volgende:
[..]
met welk belang en wie is de uploader , degene die de single heeft uitgebracht?
Nee, dat is het probleem.quote:
quote:
Owquote:
Als je dat had gedaan tijdens de Nederlandse les was de wereld een stuk beter geweest.quote:
Dan zeg ik voor even hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |