Het ging hier toch niet om een fles contra borst discussie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
O.a.. Maar wat denk je van de kosten als zown kindje elke 3 uur een fles met melk moet. Aangezien je de eerste maanden een gratis voorraad melk onder je kin hebt hangen. En het is nog beter voor de baby met allerlei weerstands stoffen die je doorgeeft
Perfect omschrevenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:48 schreef yvonne het volgende:
Picture this"
Vondelpark
Kijk Mien, daar liggen een stelletje te neuken, hihihihihi
Reguliersstraat:
Mien kijk nou, ze slaan een homo in mekaar! Ff kijken, oh nee, we lopen door m'n tassen zijn al zo zwaar.
Bankje:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadver Mien!!! Moeje kijken wat smerig, daar zit een wijf d'r koter te voeden!
Bah!, ik ga klagen bij de gemeente.
Nou ja zoiets.
Of ze dan minder beschermd zijn tegen leukemie weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En omdat veel mensen dat vinden wordt het overal verboden, afekeurd en stoppen veel moeders er maar mee omdat het zon gedoe is. Waardoor hun kinderen minder beschermd zijn tegen bijvoorbeeld leukemie.
Ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ach er zullen vast militantjes tussen zitten die het liefst in de spits in de intercity van R'dam naar A'dam om 8:30 met beide borsten ontbloot hun kind gaan zitten voeden, dat geloof ik allemaal best, maar over het algemeen zie je moeders zich voornamelijk in allerlei bochten wringen om maar vooral niet op te vallen en vooral geen stukje borst te laten zien en plein publique. Dus tsja, het is idd de vraag waar je je nou precies aan wíl ergeren.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:48 schreef yvonne het volgende:
Picture this"
Vondelpark
Kijk Mien, daar liggen een stelletje te neuken, hihihihihi
Reguliersstraat:
Mien kijk nou, ze slaan een homo in mekaar! Ff kijken, oh nee, we lopen door m'n tassen zijn al zo zwaar.
Bankje:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadver Mien!!! Moeje kijken wat smerig, daar zit een wijf d'r koter te voeden!
Bah!, ik ga klagen bij de gemeente.
Nou ja zoiets.
Over de zgn. tolerantie van Nederland als het gaat om welk onderwerp dan ook maak ik me al lang geen illusies meerquote:
Jammer dat je daar iets van aantrekt, als het om mijn kind zou gaan kan het me niks schelen wat iemand van me vindquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of ze dan minder beschermd zijn tegen leukemie weet ik niet.
Maar borstvoeding is inderdaad beter. Moet zeggen dat ik het maar even heb gegeven aan m'n zoontje, en mocht er nog eens kindje komen ik het echt niet in het openbaar zou durven.
Schaamtegevoel, en inderdaad maar weer dat je nu ziet hoe veel mensen erover denken.
http://www.nationaalkompa(...)en-van-borstvoeding/quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of ze dan minder beschermd zijn tegen leukemie weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je kan zitten in de intercity tussen R'dam en A'dam in de spits!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ach er zullen vast militantjes tussen zitten die het liefst in de spits in de intercity van R'dam naar A'dam om 8:30 met beide borsten ontbloot hun kind gaan zitten voeden, dat geloof ik allemaal best, maar over het algemeen zie je moeders zich voornamelijk in allerlei bochten wringen om maar vooral niet op te vallen en vooral geen stukje borst te laten zien en plein publique. Dus tsja, het is idd de vraag waar je je nou precies aan wíl ergeren.
Nou ja, het is niet zo dat het slecht is voor je kind als je dan maar flesvoeding geeft. Maar ik heb gewoon een heel groot schaamtegevoel, in het openbaar borstvoeding geven zou ik echt niet durven denk ik. En als je je er onzeker over voelt lukt het dan ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Jammer dat je daar iets van aantrekt, als het om mijn kind zou gaan kan het me niks schelen wat iemand van me vind
Ik vind geweld en borstvoeden op straat niet normaalquote:Geweld op straat draai je gewoon je hoofd bij weg en hier ergeren we ons aan.
Raar land aan het worden.
Wie zegt dat het percentage van acceptatie een jaar of 20 geleden hoger lag? Laten we die statistieken er dan ook bij halen voordat we zoiets concluderen. Misschien is er nu wel meer acceptatie dan voorheen.quote:
Wat een idiote conclusie. Je snapt dat zelf toch ook wel hoop ik?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef yvonne het volgende:
Geweld op straat draai je gewoon je hoofd bij weg en hier ergeren we ons aan.
Juist.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:45 schreef KingOfMars het volgende:
En als 2 mensen au public een kindje proberen te maken? Dat ook?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist.
Het is zoiets moois, ik vind het altijd ontroerend om te zien.
Eten en neuken... synoniemen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:25 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En als 2 mensen au public een kindje proberen te maken? Dat ook?
Want bij de vraag "vind je geweld op straat normaal' denk je dat minder dan 45 procent ontkennend antwoordt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef yvonne het volgende:
DEN HAAG - Bijna de helft van de Nederlanders (45 procent) vindt het niet normaal dat vrouwen in het openbaar borstvoeding geven aan hun kind. Dat blijkt uit een onderzoek van het Voedingscentrum, dat dinsdag is gepresenteerd.
© Gezondheidsnet
Volgens het centrum vinden Nederlanders het wel normaal dat moeders hun baby borstvoeding geven.
Het Voedingscentrum plaatst de komende weken veertien foto's op het Plein in Den Haag van moeders die hun baby de borst geven.
Het centrum hoopt zo de acceptatie daarvan te vergroten, want borstvoeding is volgens het Voedingscentrum gezond voor baby's.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ar-niet-normaal.html
-----------------------------------------
Geweld op straat draai je gewoon je hoofd bij weg en hier ergeren we ons aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |