pastaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Fannie het volgende:
Ik heb nooit pm's, alleen als mensen iets van me nodig hebben
(garpje)
Wat eten we vandaag?![]()
Hier sperciebonen, aarpels en een rundervink, lekker simpel![]()
En ja Chacama, tis goed balen, spaarloon van manlief is bekant alweer voor de helft op aan klotedingen, terwijl dat geld eigenlijk bedoeld is voor de huiskameropknapbeurt binnenkort
Hier ook!quote:
Inbinden, net als chinese voetjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef moussy het volgende:
Fannie, heeft je dochter geen fiets?
Van mij mag mn dochter wel minder hard ontwikkelen zeg maar, ik zou alleen niet weten hoe
rode kool, gebakken krieltjes, cordon bleu hier
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Inbinden, net als chinese voetjes.
ja tuurlijk heeft ze een fiets, maar een scooter is toch veel cooler?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef moussy het volgende:
Fannie, heeft je dochter geen fiets?
Van mij mag mn dochter wel minder hard ontwikkelen zeg maar, ik zou alleen niet weten hoe
rode kool, gebakken krieltjes, cordon bleu hier
Hier ook !quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hier ook!
Mijn man moet overwerken tot een uur of 9
gemeente D??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Heeft je band het wel uitgehouden tot thuis?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Vicky het volgende:
Fannie, ik ben wel weer gekalmeerd maar had aardig de bibbers
Wij zijn Amber een keer 5min kwijt geweest in Ikea, ik had het niet meer toen.
En ik baal! Tess heeft de versnellingskabel van mijn fiets gesloopt en mijn band lijkt lek
Ja gelukkig wel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heeft je band het wel uitgehouden tot thuis?
Joehoe !!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!I did it!! 2 kinderen voor half 8 in bed, all by myself
1 down, 1 bijna, die wil niet in dr bedje...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!I did it!! 2 kinderen voor half 8 in bed, all by myself
Delftquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Of hij daar werkt ? Den haag ? Delft ? Den helder ?
Nee, manlief werkt in utrecht.
Oh wat is ie leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben vliefd
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=15793057
Als het mijn eigen huis en tuin zouden zijn zou hij ook niet weg gaan, dat houden we al een tijdje vol, maar tegen de ramen bij de buren is zo genant...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Fannie het volgende:
Goeiemiddag![]()
Diaan, sterkte voor je oma![]()
BE, is dat die poes die zo plast in huis? Edit: Ja dus![]()
Ik heb hier ook een zeikpoes maar ik kan d'r niet wegdoen![]()
Ik snap je moeilijke keuze, naar hoor, hopelijk krijgt ie een goeie plek bij iemand anders.![]()
Verder ben ik weer een aantal honderden euro's armer door reparatie van scooter van dochterlief en m'n wasmachine is dood dus maar een nieuwe besteld. Grmpf!
Truttenschudders zijn zo coolquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan waarschijnlijk zaterdag een proefrit maken, als hij er nog is. Ik wil dit keer eens een keer niet overhaast een auto kopen. De vorige heb ik maar ruim 1,5 jaar in kunnen rijden. Nu wil ik er toch wel wat langer mee rijden.
Druk mensquote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hai! luv to slowchat, maar moet weer weg. Sporten en zulks.en vanmiddag weer met het kind naar turnen drukdrukdruk.
Oh ja sorry! Heel lief maar ik zit in Amsterdam en heb geen auto, dus dan zou ik met de trein moeten, dat zie ik niet helemaal gebeuren.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef Saffier het volgende:
Oeke heb je mijn post gelezen over de herfstanemoon?
Ik geloof dat mijn ouders op het punt gestaan hebben om de politie te bellen omdat ik zoek was. Bleek ik bij de overbuurvrouw te zitten. De overbuurvrouw had mijn ouders wel zien zoeken maar het was niet in haar opgekomen om mijn ouders in te seinen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef innepin het volgende:
Iehhh die kind-kwijt-verhalen zijn wel eng ja
Ik heb het alleen van de andere kant meegemaakt: met een vriendje buiten spelen en dan besluiten naar zijn huis te lopen, maar dan wel via een extra lange speeltuintjesroute, en zonder het aan mijn ouders te vertellen. Ik was zes, en nadat mijn ouders iedereen gebeld hadden en de hele stad zijn doorgeredne op zoek naar mij hebben ze er voor gezorgd dat ik nóóit zou vergeten hoe ongerust ze waren. Dat is gelukt
Jammer, ik kom ook niet bij Amsterdam in de buurt voorlopig.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh ja sorry! Heel lief maar ik zit in Amsterdam en heb geen auto, dus dan zou ik met de trein moeten, dat zie ik niet helemaal gebeuren.![]()
Maar wel heel lief aangeboden!
Vind je hem niet mooi?
Priscil liep ook altijd weg, vreselijk irritant. Ging je winkelen en dan liep ze gewoon alle winkels in.. Blijkbaar was dat normaal.. Dat is zo'n beetje het eerste wat we de kop hebben ingedrukt, steeds een hartverzakking als ze weer eens kwijt was. Even duidelijke afspraken over gemaakt zeg maar.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn ouders op het punt gestaan hebben om de politie te bellen omdat ik zoek was. Bleek ik bij de overbuurvrouw te zitten. De overbuurvrouw had mijn ouders wel zien zoeken maar het was niet in haar opgekomen om mijn ouders in te seinen.
Mijn zusje heeft ook een aantal keer zoiets geflikt. Dan ging ze spelen maar vertelde niet waar ze ging spelen...
Ik heb met Amber ook hele duidelijke afspraken gemaakt n.a.v. gister.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Priscil liep ook altijd weg, vreselijk irritant. Ging je winkelen en dan liep ze gewoon alle winkels in.. Blijkbaar was dat normaal.. Dat is zo'n beetje het eerste wat we de kop hebben ingedrukt, steeds een hartverzakking als ze weer eens kwijt was. Even duidelijke afspraken over gemaakt zeg maar.
dat vind ik dan ook wel raar eigenlijk!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Vicky het volgende:
De overbuurvrouw had mijn ouders wel zien zoeken maar het was niet in haar opgekomen om mijn ouders in te seinen.
Beter dat je het 10x herhaalt dan dat ze straks niet weet wat ze moest doen. Want zeker als ze doorheeft dat ze je kwijt is dan kan er bij haar natuurlijk ook een soort paniek ontstaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb met Amber ook hele duidelijke afspraken gemaakt n.a.v. gister.
Als Amber mij of M. kwijt is op school moet ze teru gnaar de meester en zeggen dat ze mij niet kan vinden. Ik geloof dat ik het wel 10x herhaalt heb.
mijn ouders hebben het ze oook behoorlijk kwalijk genomen!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef trui het volgende:
[..]
dat vind ik dan ook wel raar eigenlijk!
saffier, voor zover ik weet gaat 't nog steeds heel goed inderdaad. ze komen vandaag terug uit italië, nog snel een vakantietje achter een werkbezoek van m'n broer aangeplakt. half oktober staat de transplantatie op 't programma, dat komt nu wel heeeeel dichtbij.
moussy, ah, gelukkigdat Cas 'm ook nog niet heeft. 'Willem' zwemt al tijden in 't laatste groepje maar doet iets raars met een van z'n benen (een soort van scharen in plaats van 'gewoon' die kikker beweging, de wreefslag oid noemde een badmeester het laatst) en dat staat afzwemmen helaas nog steeds in de weg. verder mag ie wel steeds de borstcrawl en rugcrawl voordoen, want die kan hij prima. ook gaat hij al goed door 't gat. maar die gekke afwijking met z'n voet/been... aaargh! maar ik kan er niks van zeggen want ik schijn vroeger precies zoiets gedaan te hebben, hij heeft 't dus van mij. hij heeft er onderhand wel echt genoeg van. dus we proberen nu maar weer wat vaker zelf met 'm te gaan oefenen tussendoor.
Mijn moeder was mijn zusje ook eens kwijt bij het winkelen. Vriendin die mee was totaal in paniek en mijn moeder: waar is de dichtstbijzijnde schoenwinkel?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Priscil liep ook altijd weg, vreselijk irritant. Ging je winkelen en dan liep ze gewoon alle winkels in.. Blijkbaar was dat normaal.. Dat is zo'n beetje het eerste wat we de kop hebben ingedrukt, steeds een hartverzakking als ze weer eens kwijt was. Even duidelijke afspraken over gemaakt zeg maar.
Oh ja, ik moest je nog pmmen dat er post onderweg wasquote:
Weet je waar Sven last van had bij het zwemmen?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef trui het volgende:
[..]
'Willem' zwemt al tijden in 't laatste groepje maar doet iets raars met een van z'n benen (een soort van scharen in plaats van 'gewoon' die kikker beweging, de wreefslag oid noemde een badmeester het laatst) en dat staat afzwemmen helaas nog steeds in de weg.
Middelste zit op turnen, twee keer twee uur. Dinsdag en woensdag. Het is wel pittig voor menneke maar ook wel goed, wat fysieke uitdaging.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef trui het volgende:
zit je kind op turnen? welke van de 3? wat leuk!
wij hadden gisteren weer zo'n sportief dagje, nou ja vooral zoonlief dan: 's ochtends gymmen op school, 's middags badminton in 't kader van een serietje proeflessen, en meteen daarna door naar zwemles (nog steeds voor A bezig, 't schiet maar niet op...maar goed, ze hebben wel tegelijk les, dat scheelt). en ik mocht tussen halen/brengen door koken, huishouden en meneer-de-patiënt verzorgen (die overigens vandaag -met zere rug- toch maar weer naar z'n werk gegaan is). dinsdagen zijn niet mijn lievelings...
Ach je kan niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Mail gehad, geen sollicitatiegesprek. Jammer wel, maar ook niet echt heel erg want 36 uur was wel heel erg een uiterste.
Idd jammer, maar je hoeft je nu in ieder geval niet steeds af te vragen wat als .....quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Mail gehad, geen sollicitatiegesprek. Jammer wel, maar ook niet echt heel erg want 36 uur was wel heel erg een uiterste.
Hoofd.Interne Zaken bij het Nederlands Uitvaart Museum. Jammer, want hele leuke functie op leuke plek, maar 36 uur was zoals gezegd op het randje.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef Saffier het volgende:
Jammer BE maar scheelt een hoop geschuif enzo![]()
watvoor functie was het nu?
Bummer!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn "wat begon met een gebroken kies" verhaal van vandaag maar even niet doen denk ik....quote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Ticootje het volgende:
Anders breekt m'n kies ff. Heerlijk, morgen afspraak maken bij de tandarts. Wat kut!
auquote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Ticootje het volgende:
Anders breekt m'n kies ff. Heerlijk, morgen afspraak maken bij de tandarts. Wat kut!
nee, dat belooft weinig goeds.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Zal ik mijn "wat begon met een gebroken kies" verhaal van vandaag maar even niet doen denk ik....
Ik heb maar 1 woord: Hamsteren!!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee, dat belooft weinig goeds.
Heb je voor mij ook een kortingscode? Ik moet ook nog strijkdingen bestellen voor Lennon.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef Oxymoron het volgende:
Labelfriends.nl , heb kortingscode voor je
Goedgemerkt.nl
Ik doe het niet meer, werkt toch niet, ik ga wel wat anders doen, wat weet ik nog nietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Vicky het volgende:
jammer BE!
wat balen Tico!!morgen om 11.00 uur morgen jullie weer op z'n kop gaan staan!
Gaan we doenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Vicky het volgende:
jammer BE!
wat balen Tico!!morgen om 11.00 uur morgen jullie weer op z'n kop gaan staan!
Ik vind die van goedgemerkt trouwens veel langer mooi blijven dan die van labelfriends. De labels van labelfriends zijn zo snel vaal als ze in de vaatwasser gaan terwijl die van die andere nog heel mooi van kleur zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef Oxymoron het volgende:
Labelfriends.nl , heb kortingscode voor je
Goedgemerkt.nl
Ik heb uiteindelijk besteld bij goedgemerkt. 2,- euro duurder, maar veel meer stickers in het voordeelpakket. En leukere keuzequote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je voor mij ook een kortingscode? Ik moet ook nog strijkdingen bestellen voor Lennon.
BE, wat jammer zeg...![]()
Vicky, succes morgen!![]()
Tico... auw!!
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:14 schreef Saffier het volgende:
Je sleept eerst effies die baan binnen en daarna, met je 2e gesprek ofzo, heb je het pas over de uren
Precies! En ik duim natuurlijk ook gewoon helemaal NIET he?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:14 schreef Saffier het volgende:
Je sleept eerst effies die baan binnen en daarna, met je 2e gesprek ofzo, heb je het pas over de uren
Ja, dat is inderdaad ook wel zo. Twan vindt ziekenhuizen interessant en kijkt als hij bij zn vader is ook die ziekenhuisseries.. als er iemand bloedt oid dan vindt hij dat ook niet eng... nou ja, vanmiddag maar even afwachten.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Diaan, wat raar en ook een beetje enghopelijk gaat die verwardheid gauw over.
en sterkte met het Twan vertellen. en waarom zou je niet gaan als hij verward is? ik weet niet hoe Twan is natuurlijk maar mijn jongens fantaseren dingen dan veel erger dan ze zijn en blijken verrassend goed dingen te kunnen incasseren zoals ze zijn.
Uhm, ik zou graag muurschilderingen doen, maar mijn ervaring beperkt zich momenteel tot de muur in Willows kamer en het gastenboek (gastenmuur) voor onze bruiloftquote:Op donderdag 30 september 2010 11:54 schreef Incantrix het volgende:
Oh, hè Vicks, jammer.. Ik doe toch een dansje voor je, voor de zekerheid (sinds duimen uit is enzo)
Diaan, gátver, wat naar! Lijkt me inderdaad heel lastig vertellen aan Twan, sterkte ermee
Ondertussen ben ik heel hard aan het pogen inspiratie op te doen voor een nieuwe kamer voor Stef, maar het lukt nog niet zo. Ik kan niet goed vinden wat ik zoek.. En de Mario-kamer-stickers gaan wel mee, maar worden niet opnieuw Stef's kamer, dat is ook weer zo saai. Denk dat die in de gang gaan komen
Innepinnetje, jij doet toch muurschilderingen enzo? Vertel es?
Hopelijk valt het allemaal mee met je ex. Zo'n serie kijken is toch ook heel wat anders dan je vader in het ziekenhuis zien liggen, voor Twan.. Succes daarmee!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Deepfreeze, hoe was je vakantie eigenlijk? helemaal vergeten te vragen...Veel succes maandag met je nieuwe baan!!
Ow en ik werd vanmorgen wakker met keelpijn![]()
maar meteen Hibitane gekocht. Iemand anders nog tips tegen keelpijn?
We gaan even kijken wat we eventueel zouden willen en dan pm ik wel ffquote:Op donderdag 30 september 2010 12:54 schreef innepin het volgende:
Wat eng van je ex, Diaan!
Jammer Vicks. Maar toch maar mooi 100+ mensen achter je gelaten![]()
[..]
Uhm, ik zou graag muurschilderingen doen, maar mijn ervaring beperkt zich momenteel tot de muur in Willows kamer en het gastenboek (gastenmuur) voor onze bruiloft![]()
Maar leuk natuurlijk!Ik kom graag een keertje langs
Ohhhquote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Diaan, te lang scherm opengehad, goed dat je het toch hebt verteld en ja, ik hoop ook met jullie mee hoor!
Owja, mag ik even blij glitterig doen? :
[ afbeelding ]
Vandaag op de nagels(Niet letten op hoe het erop zit enzo
)
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We gaan even kijken wat we eventueel zouden willen en dan pm ik wel ff![]()
De lenzen gingen eigenlijk beter als verwacht, alhoewel het me nog niet gelukt is. Volgende week weer terug. Ik blijk ook gevoelige ogen te hebben (tja) dus te lang achter elkaar oefenen werkt ook niet.. Nouja, ik ben wel blij, ik had eigenlijk zo zachtjesaan een beetje het idee dat ik niet in de wieg ben gelegd voor lenzen.
CG Coconut Kiss met Nfu oh 52quote:
Maat 29 Levi's had ik aan toen ik 16 wasquote:Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik trek geen Levi's meer aan tot ik weer in maat 31 pas.
Ik heb ook nog Only jeans in maat 29 in de kast liggen, daar raak ik helemaal gedeprimeerd van.
31 droeg ik voor S. Na S zakte ik tot onder mijn prezwangerschapsgewicht en kreeg ik die 31 toch niet meer dicht.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Vicky het volgende:
Pff maat 31 is een eeuw geleden geloof ik
Ik hoef ook geen maat 29 meer. Met dat gewicht krijg ik een ingevallen gezicht. Maat 31 is haalbaar en dan ben ik blij met mezelf.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Maat 29 Levi's had ik aan toen ik 16 was. Daar kon ik al ruim voor mijn zwangerschappen niet meer in
.
Zijn je heupen breder geworden sindsdien?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
31 droeg ik voor S. Na S zakte ik tot onder mijn prezwangerschapsgewicht en kreeg ik die 31 toch niet meer dicht.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
CG Coconut Kiss met Nfu oh 52Kom maar 's opsmeren
Innepinne, who cares about ervaring als je dingen kunt maken zoals je in je kinderkamer maakte?![]()
Ik heb het ook nooit erg gevonden dat ik daar niet meer inpaste. Op mijn 16 had ik echt mijn vrouwelijke vormen nog niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen maat 29 meer. Met dat gewicht krijg ik een ingevallen gezicht. Maat 31 is haalbaar en dan ben ik blij met mezelf.
Oeh i like.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Diaan, te lang scherm opengehad, goed dat je het toch hebt verteld en ja, ik hoop ook met jullie mee hoor!
Owja, mag ik even blij glitterig doen? :
[ afbeelding ]
Vandaag op de nagels(Niet letten op hoe het erop zit enzo
)
Wat lief, maar hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 30 september 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zijn je heupen breder geworden sindsdien?
Ik vind dat je er goed uitziet hoor!
Groot gelijk!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Groofsken3 het volgende:
Als ik goed in mijn vel zit en de kleding die ik draag goed past, kan het me werkelijk waar niet bommen of er XL, of 38 instaat.
Ik heb je op die Utrechtmeeting gezien.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Wat lief, maar hoe weet jij dat nou? En ja, dat moet haast wel. Ik had het na R's geboorte ook, dat ik weer mijn broeken niet meer aankon terwijl ik op 1kilo na terug was op startgewicht, maar dat is gelukkig wel bijgetrokken. Maar ik zou graag nog 3 kilo kwijtraken.
Oké die Utrechtmeeting telt wel. Maar kwa foto's plaats ik natuurlijk niks waar mijn minder bevallige delen opstaanquote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb je op die Utrechtmeeting gezien.![]()
En op foto's.
Ja, ik bedoel oeke, want ik weet niets van jouw ideeen over eten. Oeke heeft een tof boek over gezond eten waarvan ik de titel alwéér vergeten ben maar dat ik heel graag eens zou willen lezen.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef Groofsken3 het volgende:
Met onze ideeën bedoel je alleen die van jou en Oeke, of niet? Ik zit wel lekker mee te kletsen, maar heb maar weinig (bewuste) weet van eten enzo.
Oké. Nu dan hoop ik dat ik ook mag aansluiten bij jullie ideeën.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel oeke, want ik weet niets van jouw ideeen over eten. Oeke heeft een tof boek over gezond eten waarvan ik de titel alwéér vergeten ben maar dat ik heel graag eens zou willen lezen.
Ja en dan ook nog hijgend ruzie proberen te maken omdat je zo strontsjaggo bent van het hardlopenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
hardlopen met partner is echt horror.Liep ik daar paars aangelopen, het hijgend hert der jacht ontkomen, was hij nog dartel en vers.
en zó slecht is mijn conditie helemaal niet.
![]()
En afvallen wil ik het niet over hebben.
Dat is zo, dat geloof ik ook. Al heb je laatst mijn ogen geopend wat betreft patatjes. Niet dat we dat nou vaak eten maar toch.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, maar iedereen doet er toch verstandig aan om gezond te eten? Ook (of: juist!) als je zwanger bent. En ik heb zomaar het idee dat onze ideeen over gezond eten behoorlijk overeenkomen, al ben ik te verknocht aan vlees.
Oh, dat is wel leuk eigenlijk. Ik probeer dan bv koolhydraatarm e eten, maar dat is best moeilijk als vegetarier. En dan zijn recepten erg handig. En andere gezichtspunten.quote:Ik denk dat mentale steun voor iedereen anders is. Het helpt mij om te weten wat ik wél mag eten, bijvoorbeeld om lekkere (gezonde!) recepten uit te wisselen en te zeggen waar je bepaalde producten scoort. Nou ja, eigenlijk weet ik het ook niet. Ik ben één keer veel afgevallen en dat heb ik vooral in stilte gedaan.
Nou, dat was het ook.quote:Hardlopen zou ik echt nooit met mijn lief doen. Dat lijkt me vreselijk!
Dat boek ligt in het tuinhuis. Stom want ik wil steeds dingen opzoeken. Dus dat moet ik gauw ophalen.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik bedoel oeke, want ik weet niets van jouw ideeen over eten. Oeke heeft een tof boek over gezond eten waarvan ik de titel alwéér vergeten ben maar dat ik heel graag eens zou willen lezen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:23 schreef moussy het volgende:
* moussy neemt nog zo'n chocoladebisquitje met van die suikertjes er op
Wij eten denk ik drie keer per week vis. Word je daar dik van ja?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat boek ligt in het tuinhuis. Stom want ik wil steeds dingen opzoeken. Dus dat moet ik gauw ophalen.
Mijn ideeen over eten zijn vrij simpel: niet uit pakjes. En geen vlees en vis.
Ja, ik ook, al zijn de meningen daarover verdeeld. Ik was nog maar een lurker toen ze nog op FOK zat, maar ik kon altijd wel van haar postjes genieten.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist niet dat jij een SHE-diëter was, oeke! Wat goed! Ik vind het zo jammer dat ze hier niet meer post.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:27 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Wij eten denk ik drie keer per week vis. Word je daar dik van ja?
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
Ik weet niet hoe laat je doorgaans ontbijt, dus heb het voor het gemak op 8 uur gezet.
Elke werkdag:
08.00 : 1 of 2 gekookte eitjes; indien gewenst boterhammetje ( volkoren ) erbij
10.00 : bakje magere yoghurt of vitalinea ( is fruityoghurt zit in 8 kleine bakjes, geen suiker/vet )
12.00 : lunch met kip of salade of 2 volkoren boterhammen pindakaas of een soepje met een volkorenbol.
14.00 : wat ongezouten nootjes; liefst amandelen. Neem tot je genoeg hebt.
16.00 : boterham appelstroop of een fruitsalade of 2 stuks fruit( in elk geval iets met natuurlijke suikers ) Vermijd bananen, die leveren teveel energie.
18.00 : avondeten; wat voornamelijk moet bestaan uit groenten en vlees/vis .Alleen groenten kan natuurlijk ook . Denk aan een salade met gegrilde groenten, een groentensoep of groentenschotel.
NIET DOEN: Aardappels, pasta, dingen die uit pakjes komen. Tevens alles wat geen vis, groente of mager vlees is.
20.00 : laatste snack; wat alleen uit eiwitten mag bestaan; dus echt geen suiker of fruit meer.
Dit kan zijn een handje noten; wat yoghurt , kwark, een eitje of een stukje magere kaas.
Drank :
Wodka mag je drinken. In wodka zitten geen koolhydraten of suikers. Let wel op dat er flink wat alcohol in zit en uiteindelijk gaat ook dat naar je buik. Alle andere dranksoorten zijn verboden. Ook in het weekend. (Rode) wijn kun je weer drinken als je op gewicht bent.
Verder alleen water, koffie of thee zonder suiker.
Weekend ( elke zaterdag en zondag )
10.00 : Japanse rijst
12.00: Japanse rijst
14.00: Japanse rijst
15.00: Fruit naar keuze ( ex bananen )
17.00: Japanse rijst
19.00: Avondeten. Wederom keuze uit groenten+vlees/vis
21.00/22.00: Snack bestaande uit handje popcorn; noten of gerookte kip met chili-dip ( uit flesje )
Recept Japanse rijst:
Rijst die je lekker vind
Paprika ( rood )
Lente/Bos-ui
2 eitjes
2 teentjes knoflook
Zoute sojasaus
Beetje zonnebloem/arachide olie
Het beste is om meteen een flinke hoeveelheid te maken voor het weekend. Je doet het in een tupperware bak en kunt dan elke 2 uur iets nemen.
Kook de rijst en laat deze ijskoud worden. Snijd de paprika, knoflook en lente-ui flinterdun.
Klop 2 eitjes met een garde, en giet een beetje olie in een wok. Giet de eiermassa erin en wacht rustig tot de onderkant gaar is. Omdraaien en afbakken.
Omelet eruit halen, laten afkoelen en in reepjes snijden.
Ondertussen de groenten+knoflook in de wok doen, paar minuutjes wokken, dan de rijst erbij. 5 minuten goed heet wokken en afblussen met zoute soja.
Schep de omelet reepjes erdoor.
Klaar.
• Drinken: water, thee,, suikervrije siroop ( reform ). Lipton heeft nu groene thee in pak, is heel fris en zit alleen invertsuiker in en dat mag met mate.
• Geen margarine meer. Kun je echt niet zonder boter, dan roomboter nemen.
• Alles in olie bakken, liefst arachide anders olijf of zonnebloem ( ook goed om in te frituren )
Hou het s’avonds simpel; stukje kip of rund met groenten; veel gegrild of rauw. Dat behoud vitaminen. Eet zoveel mogelijk groene groenten; sperzieboontjes, kool, brocolli, doperwten, kikkererwten, sla. Die hebben een lage glycemische index ( weinig suiker /koolhydraten)
WAT MAG NIET:
Aardappels
Pasta
Wit brood
Voorverpakte rommel; zelfs vleeswaren uit de supermarkt niet, behalve de kipfilet en de rosbief.
( in de vleeswaren van de super zit veel suiker, check voor de lol de verpakking maar eens )
Likeurs/mixdrankjes
Frisdranken
Light producten waar ipv vet, heel veel suiker in zit. LEES DE VERPAKKINGEN!
Margarines. Alles weggooien, kutspul. Roomboter mag wel.
Melk
Suiker ( koop een pot zoetstof )
Boodschappen standaard:
Veel noten; pecan noten, amandelen ( mag je onbeperkt ) hazelnoten,
Vis, kip, rund ( mager )
Groenten ( zoveel mogelijk groen )
Fruit : appels, citrusvruchten, ananas ( heeel slim ) Ananas is een natuurlijk vetverbrander. Dagelijks eten is een must.
Olie/Azijn ( zelf dressings maken dus )
Kruiden
Brood: volkoren of zuurdesem
Magere yoghurt/kwark
Eieren ( veel! )
Knoflook
Zeezout. Keukenzout weggooien graag
Molen voor zeezout
Wodka
Sidenote: Je zal waarschijnlijk de eerste weken veranderingen merken in je ontlasting. Ook kun je knallende kop pijn krijgen. Dat is normaal.
Het duurt ongeveer een week, tot in het ergste geval 3 weken voor je lichaam afgekickt is van de suikers. Dit proces is een soort ontgifting en kan best heftig aanvoelen. Laat je er niet door weerhouden. Vlak daarna krijg je namelijk een energie-stoot waar je eng van wordt. Op dat moment ga je dus sporten. ( wandelen, zwemmen, fietsen )
Wil je wel meteen erbij sporten; dan 5 dagen per week graag.
Begin sowieso elke dag ( 7 dagen dus ) met een kleine work-out. Dat kan zijn een rondje wandelen, een stukje hardlopen, wat yoga-oefeningen of tai-chi. ( check youtube voor oefeningen )
Zorg voor minimaal 4 dagen krachttrainen ( gewichten en machines )
Zorg 1 dag voor uitsluitend Cardio-training. Hardlopen of zwemmen of dansen.
Specifiek sportschema: Kun je bij me opvragen, maar kun je ook prima laten maken door je eigen sportschool. Daar zit altijd wel een kundige begeleider.
Nooit langer dan 1 uur sporten. Na een uur beweging stijgt je cortisol spiegel en dat doet je work-out een beetje teniet. 45-60 minuten sporten, 5 dagen per week is meer dan genoeg.
Vragen over recepten? Kom je er niet uit met avondeten? Lukt iets niet? Gelijk mailen!
Kan naar : *************
Ps; zoals je ziet doe ik niet aan afwegen . Je moet zelf leren om normale hoeveelheden te eten en dat stimuleer je door elke 2 uur iets te eten. Zorg dat je je eten goed kauwt. Kauw bewust op alles wat je in je mond stopt. Dat is de helft van je verbranding
Dit is een voorbeeld van een basis-dieet. Uitgangspunt voor een gemiddeld verlies van 10kg per 3 maanden.
Er zijn mensen die dit een leven lang volhouden, maar mij lijkt het wat saai.
Zoals u ziet, geen rocket science, niets wereldschokkends.
Ik slanke den??? Ergens toen ik 10 was ja... Was tijdens mijn zwangerschap een kilo of 12 aangekomen, en die zitten er zo ongeveer nu weer aan. 75kg is ondanks dat ik nu echt nog steeds in maat 40 pas echt teveel.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:11 schreef oeke het volgende:
P_iglet, ik schrik ervan!Jij was toch zo'n slanke den? Werk je te hard? Dat je slecht eet? Of ben je ook aan het snoepen?
Onee, je praat er niet over! Sorry!
dit dusquote:Op donderdag 30 september 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Mens, doe niet zo gek! Vis is geloof ik heel gezond. Als je de goeie hebt. Ofzo. In elk geval wordt je niet dik van vis. Behalve gefrituurde.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:27 schreef Groofsken3 het volgende:
Wij eten denk ik drie keer per week vis. Word je daar dik van ja?
Meh die vind ik ook niet lekker. Ik heb het bij 2 koekjes gehouden!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
* huuphuup schuift de schaal met witte choco-kruidnoten het bankje op
en waarom witte? juist... omdat ik de melk en pure al op heb en de witte niet lust![]()
must.eat.less.
Hier hebben we heul weinig pakjes, dus heb eigenlijk alles 'leren' koken zonder pakje. En het gekke is, je doet er even lang over... Niets sneller of makkelijker... Gewoon even omschakelen!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Mag ook met één ei.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh my God. Ontbijten met twee eieren? Ik haak al af.![]()
nouja dat dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef p_iglet het volgende:
Overigens doe ik per definitie niet aan dieten enzo... Maar gaat er wel even een flinke stop stationsbroodjes, snackvoer, chips en andere ongezonde tussendoortjes.
Ik denk dat dat alleen al minstens 1000kcal per dag scheelt in vergelijking tot afgelopen zomer
wil je dr een paar hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Meh die vind ik ook niet lekker. Ik heb het bij 2 koekjes gehouden!
Huup! Ik ben flieft op je primarkoorbellen, wanneer ga je weer?
Zijn die co-schappen klaar? Dat je weer wat lekkerder kunt werken? Dat zou vast al een stuk schelen denk ik. Jemig, wat een dagen trouwens.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:29 schreef p_iglet het volgende:
Ik slanke den??? Ergens toen ik 10 was ja... Was tijdens mijn zwangerschap een kilo of 12 aangekomen, en die zitten er zo ongeveer nu weer aan. 75kg is ondanks dat ik nu echt nog steeds in maat 40 pas echt teveel.
Fulltime co-schappen en parttime baan helpt niet echt, de 10 weken van de zomer met achterlijk lange dagen (6.30 de deur uit 19.30 thuis) en 2 co-schappen waarbij ik het niet zo naar mijn zin had, gaven het laatste zetje de verkeerde kant uit.
Dus we gaan nu weer eens kijken of we dat de andere kant uit kunnen krijgen.
Wow, die had ik nog niet bedacht. Eigenlijk wel een hele goede!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef innepin het volgende:
Ik hou ook niet van mijn eigen hoofd (en lichaam!) op foto's. Ik heb al bedacht dat als ik later in een nostalgische bui met Willow door haar babyalbums blader, zij opmerkingen zal maken in de trant van: "Jeetje mam, wat was jij toen dik! Nu ben je veel slanker!"
Jij hebt juist een ontzettend knap gezicht!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef innepin het volgende:
Ik hou ook niet van mijn eigen hoofd (en lichaam!) op foto's. Ik heb al bedacht dat als ik later in een nostalgische bui met Willow door haar babyalbums blader, zij opmerkingen zal maken in de trant van: "Jeetje mam, wat was jij toen dik! Nu ben je veel slanker!"
Minder dan een half jaar tijd, zoveel kwijt... Hij neemt eht erg serieus, maar moet nu toch weer omschakelen, want dit is wel een beetje gek aan het worden... Maar hij voelt zich kiplekker en ziet er heel wat jonger (en smakelijker, volgens het publiek) uit, maar goed... Ben blij dat hij zo de knop heeft kunnen omzetten, heb daar toch wel bewondering voor en zijn gezondheid is echt met sprongen vooruit gegaan. Geen hoofdpijn meer etc.etc.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Jeetje Basboussa, wat heftig dat je man zo enorm aan het afvallen is. Poeh!
Maar Hollandse kaas is moeilijk aan te komen daar of niet?
Ja, dat kan ik dus niet. Daarom zijn richtlijnen voor mij heel goed. Heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef huuphuup het volgende:
Ik vreet gewoon teveel. Klaar. Als ik daarmee stop dan scheelt dat al de helft.
Ik doe het niet. Dank voor de tip.quote:@Oeke joh die zijn zo lekker <3 begin er beter maar niet aan![]()
t is net als die rozijntjes met chocola maar dan dus kruidnootjes met chocolaagje
Die co-schappen duren tot volgend jaar juliquote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef oeke het volgende:
[..]
Zijn die co-schappen klaar? Dat je weer wat lekkerder kunt werken? Dat zou vast al een stuk schelen denk ik. Jemig, wat een dagen trouwens.![]()
Ik pas met mijn 75 kilo dus echt niet in maat 40. Al mijn vet zit op mijn buik.
Mijn tante vroeg vorige week of ik in verwachting was.![]()
[..]
Lang leve de 10 sec. lijm tochquote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wil je dr een paar hebben?
t zijn dr haske veelik wil een aantal kleurtjes zelf houden maar de rest mag je best hebben hoor.
kans s wel groot dat ze na 1 keer dragen uit elkaar donderen
oh ja maar dat ken ik wel hoor! Ik vaar ook best goed bij zo'n voor-ingevuld schema enzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet. Daarom zijn richtlijnen voor mij heel goed. Heb ik gemerkt.
[..]
Ik doe het niet. Dank voor de tip.
Dan helpt de eetmeter van het voedingscentrum best aardig, die geeft rode, gele en groene blokjes, kan je zien of je fatsoenlijk eet qua alles.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet. Daarom zijn richtlijnen voor mij heel goed. Heb ik gemerkt.
[..]
Ik vind niet alleen richtlijnen fijn, maar ik wil ook graag écht gezonde dingen eten en het liefst in de juiste verhoudingen. Dat is vrij lastig en daarom vind ik zo'n dagschema heel prettig. Wat ik er ook fijn aan vind is dat de nadruk niet ligt op beknibbelen op calorieen. Je mag geen honger hebben (en ik wíl ook geen honger hebben!).quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar meestal kom ik er pas aan t eind van de dag een keer achter dat er zo'n nepsteentje uit is. Dan ben ik hem allang kwijt natuurlijkquote:
Ik plak er dan van die glimmertjes voor op je nagels opquote:Op donderdag 30 september 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar meestal kom ik er pas aan t eind van de dag een keer achter dat er zo'n nepsteentje uit is. Dan ben ik hem allang kwijt natuurlijk![]()
hoewel ze misschien zonder steentje ook best nog okay zijn.
Brie in de aanbieding 350 gram voor 10 dollar.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef huuphuup het volgende:
kenonne basboussadat zijn forse bedragen.
Is er verder een beetje behoorlijke kaas te krijgen? In Canada misschien ook wel wat Franse kazen enzo? Of helemaal nie verder?
Amerikaanse kaas huuuu![]()
Maar als je dan geen vlees eet, slaat hij dan uit naar verkeerd? Dat is namelijk vaak het lastige, er zijn vaak geen dieeten/richtlijnen voor vegetariers.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:41 schreef p_iglet het volgende:
Dan helpt de eetmeter van het voedingscentrum best aardig, die geeft rode, gele en groene blokjes, kan je zien of je fatsoenlijk eet qua alles.
(ow my, ik die nog eens een keer iets goed vind aan het voedingscentrum, naja die eetmeter die ze nu online hebben is best handig)
Ja, dat!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind niet alleen richtlijnen fijn, maar ik wil ook graag écht gezonde dingen eten en het liefst in de juiste verhoudingen. Dat is vrij lastig en daarom vind ik zo'n dagschema heel prettig. Wat ik er ook fijn aan vind is dat de nadruk niet ligt op beknibbelen op calorieen. Je mag geen honger hebben (en ik wíl ook geen honger hebben!).
jeumig wat een prijzenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Brie in de aanbieding 350 gram voor 10 dollar.
Strenge richtlijnen op voedsel hier, en daardoor is de import heel duur. En Amerikaanse kaas met kleurtjes, ik ben er echt geen fan van, koop het niet. Eet alleen Havarti eigenlijk, geen gespikkelde cheddar of kraft plakjes. De dochter MAG dat niet eens van mij. Snoepgoed duld ik wel, koop het niet voor haar, maar van die semi-gezonde ongezonde zaken, daar kan ik echt niet tegen. Liever gewoon een hap suiker, dan iets wat verkocht wordt als gezond en eigenlijk alleen maar toegevoegde calcium heeft..... Naast andere chemische troep en, jawel, suiker.
Er zit hier trouwens ook bijna standaard gelatine in de yoghurt. Om het romiger te doen lijken, want het moet allemaal ueber mager zijn natuurlijk. Ik lees dus heel nauwgezet verpakkingen, niet alleen vanwege halal, maar ook omdat ik gewoon niet kan geloven dat dat ook maar een beetje 'goed' kan zijn... Gemalen botten in de yoghurt, gadver de gadver.
Wij eten ook weinig vlees (wel vis en af en toe biovlees), maar ik negeer gewoon de Vitamine B12 en Vitamine D balkjesquote:Op donderdag 30 september 2010 21:49 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar als je dan geen vlees eet, slaat hij dan uit naar verkeerd? Dat is namelijk vaak het lastige, er zijn vaak geen dieeten/richtlijnen voor vegetariers.
Dan moet ik het zelf een beetje uitzoeken en dat lukt me vaak niet zo goed.![]()
[..]
Ik bedacht me ineens dat ik S nog onder haar deken moest leggen, maar ik lag er al in en de lampen waren al uit. En blijkbaar was mijn bed toch een stukje langer. Ik nam de bocht te nauw. Het was echt een nare val.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
jemig, dat was wel een heftige duik dan.Hoe doe je dat? Schaafwonden zijn pijnlijk vind ik. Hopelijk geneest het snel
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:03 schreef Stiemie het volgende:
BE wat zie je er geweldig uit zegEn dat jurkje staat je ook super! Wow echt heel erg knap!
Ah kijk daarom past het ook zo goed bij jequote:Op donderdag 30 september 2010 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Meimeltje
[..]
En helemaal in het bruin, mijn basiskleur!![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Meimeltje
[..]
En helemaal in het bruin, mijn basiskleur!![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij hebt juist een ontzettend knap gezicht!
Ja! ik ook!! ik wil ook een basiskleur *pruil*quote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik moet zo lachen om die kleuren-talk van jullie steeds
door jullie wil ik ook zo'n kleurenconsult, later als ik groot ben![]()
BE je ziet er fantastisch uiten je jurkje staat je idd supergoed. En je haar ook.
Groofsaaau!
Ja, ik ook! Iets anders dan zwart!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! ik ook!! ik wil ook een basiskleur *pruil*
Jawel, ik heb de hele dag hoofdpijn gehad en dat heb ik echt vrijwel nooit, dus dat zal daar wel van komen. Maar ik heb gewoon volledig helder les kunnen geven dus niks aan de hand gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
auw Groof, dat was dan wel een hele harde klap zeg!geen hoofdpijn ofzo? en kinderen zijn dichter bij de grond hè, dat gaat echt stukken minder hard.
oh ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Dankje! ik ben het niet met je eens, maar toch
![]()
BEecht, zo knap! Ik zou het haast inspirerend noemen maar ik heb jouw doorzettingsvermogen niet vrees ik.
Hmmm... onze verbouwing begint al goed; de aannemer die de trap in zou komen meten vanavond is niet op komen dagen
hou jezelf een beetje in de gaten, rustig aan enzo. want een hersenpudding ( C middelste zoon)duurt langer als je niet genoeg rust.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb de hele dag hoofdpijn gehad en dat heb ik echt vrijwel nooit, dus dat zal daar wel van komen. Maar ik heb gewoon volledig helder les kunnen geven dus niks aan de hand gelukkig.
Nou goed, ik ga maar eens naar bed.
Oh, en voor degenen die het meegkregen hebben, dat lampje op tijdschakelaar doet wonderen.
Ik weet het eig. niet eens meer. Ik raakte aangestoken door de Heller verhalen van Buuf, K_i_m en Huup en dacht 'dat moet ik ook' en toen het werkte, in combi met veel sporten in de zomer, ben ik vast blijven houden.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef livelink het volgende:
BE, wat een superdoorzettingsvermogen en wat een resultaat!
Wat moest er nou bij jou gebeuren om dat omslagpunt te bereiken? Ik ga me met de dag lelijker voelen en ben volgens mij redelijk dicht tegen een omslagpunt. Maar dat omslagpunt kan net zo goed zijn dat ik mezelf depressief ter aarde stort en begin te huilen om de eerstvolgende tijd niet meer op te houden![]()
Dus ik zoek naar andere ervaringen om een positief omslagpunt te bereiken.
Het is heel meuterig, dat kleurengedoe, maar echt zo leuk om mee bezig te zijn als je aan het winkelen bent. Je bent gewoon net even iets zekerder over de dingen die je wel of niet moet laten hangen. Ik loop bepaalde kleuren nu echt voorbij omdat ik weet dat ze me niet staan, simpel, terwijl ik dus ineens een donkergroene blouse heb nu. Die zou ik een paar jaar terug nooit gekocht hebben, maar hij staat me echt goed.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik moet zo lachen om die kleuren-talk van jullie steeds
door jullie wil ik ook zo'n kleurenconsult, later als ik groot ben![]()
BE je ziet er fantastisch uiten je jurkje staat je idd supergoed. En je haar ook.
Groofsaaau!
En het is natuurlijk ook niet iets dat opeens verandert, het is denk ik juist een hele investering, die vanzelf terug betaalt door minder miskopen en er gewoon nooit meer zo 'ziekjes' bijlopen ofzo....quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is heel meuterig, dat kleurengedoe, maar echt zo leuk om mee bezig te zijn als je aan het winkelen bent. Je bent gewoon net even iets zekerder over de dingen die je wel of niet moet laten hangen. Ik loop bepaalde kleuren nu echt voorbij omdat ik weet dat ze me niet staan, simpel, terwijl ik dus ineens een donkergroene blouse heb nu. Die zou ik een paar jaar terug nooit gekocht hebben, maar hij staat me echt goed.
Ik leef in de waan dat groen mijn kleur is... Ben er inmiddels wel achter dat niet elke groen mijn kleur is...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef moussy het volgende:
Ik heb 3 kleuren op mn kleurenkaart, zwart, donkerbruin en olijfgroen
ik heb 1 shirt dat groener dan groen is, gewoon GROEN, das voor mn werkquote:Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik leef in de waan dat groen mijn kleur is... Ben er inmiddels wel achter dat niet elke groen mijn kleur is...
Ja, de stof zit bij jou helemaal dicht op je huid en ook nog eens heel overheersend om het zo te zeggen en dan kan kleur je echt maken of breken zeg maar.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet iets dat opeens verandert, het is denk ik juist een hele investering, die vanzelf terug betaalt door minder miskopen en er gewoon nooit meer zo 'ziekjes' bijlopen ofzo....
Ik denk dat ik dit nu echt eens ga overwegen, ik ben een kluns met sjoppen en een beetje extra zelfvertrouwen dmv een kleurenkaart is dan wel handig. Ook met hoofddoek, een verkeerde kleur kun je slecht 'verbloemen' in je gezicht, minder dan een broek in de verkeerde kleur of een bloes die je met een sjaal of ketting iets kan opfleuren ofzo, en ik 'zie' dat gewoon echt niet.
totdat je plat gegooid wordt met complimenten, dan voel je je er vast fantastisch in...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef moussy het volgende:
Sommige kleuren die ik niet zou kopen zouden mij misschien wel staan, ik voel me er alleen dood-ongelukkig in..
Ik heb/had wel wat moeite met het idee dat bruin mijn basiskleur is, want ik vind dat eig. niet echt een mooie kleur. Zeker voor broeken niet. Maar goed, zo zachtjes aan ben ik dingen van het kaartje aan mijn garderobe aan het toevoegen en ik wacht af tot ik de juiste broek tegen kom.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef moussy het volgende:
Sommige kleuren die ik niet zou kopen zouden mij misschien wel staan, ik voel me er alleen dood-ongelukkig in..
Nee, zelfs dan niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
totdat je plat gegooid wordt met complimenten, dan voel je je er vast fantastisch in...
Ben benieuwd in welk spectrum ik lichtzwart kan vinden.....quote:Op donderdag 30 september 2010 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga voor boswachterskleuren eigenlijkOlijfgroen, donkerbruin, zwart en lichtzwart
Knalrood staat me niet heb ik vanmorgen gezien
grijsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:33 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welk spectrum ik lichtzwart kan vinden.....
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie net je foto's, BE! Wat zie jij er goed uit! Mag ik je foto's op mijn koelkast plakken?![]()
ik heb er ook eenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:41 schreef huuphuup het volgende:
waarom zou een zwarte legging nie bestaan?ik heb er geloof ik vier in mn kast liggen
![]()
als je nou niets kunt vinden geef even een gil dan wil ik best ff bij de danswinkel hier in t durp kijken.
Vannacht vond ik het eigenlijk een heel goed idee ineens, elkaar een beetje steunen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Nou oeke, ik loop vooralsnog op schema.Ik zou alleen wel zin hebben in een appel tussendoor en die heb ik niet in huis. De appels in onze supermarkt zijn al maandenlang heel smerig. Misschien ga ik straks even de Indische buurt in om appels bij een Turkse groenteboer te scoren.
ja nee, maar in maat 152 ofzo bedoelde ik. Kheb ze zelf ook. maar die zijn er ook voor kind? Ja joh, da's niet m'n segment normaal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:41 schreef huuphuup het volgende:
waarom zou een zwarte legging nie bestaan?ik heb er geloof ik vier in mn kast liggen
![]()
als je nou niets kunt vinden geef even een gil dan wil ik best ff bij de danswinkel hier in t durp kijken.
Ja ze zijn er voor kinderen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja nee, maar in maat 152 ofzo bedoelde ik. Kheb ze zelf ook. maar die zijn er ook voor kind? Ja joh, da's niet m'n segment normaal.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja,dan ga ik maar eens op stap. Anders koop ik m wel zo'n turnbroek. het is voor een uitvoering, en hij heeft m hooguit 5 minuten aan. Dat moest maar niet heel duur zijn. En dan ff 5 minuten doorbijten, piemeltechnisch..
hahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja,dan ga ik maar eens op stap. Anders koop ik m wel zo'n turnbroek. het is voor een uitvoering, en hij heeft m hooguit 5 minuten aan. Dat moest maar niet heel duur zijn. En dan ff 5 minuten doorbijten, piemeltechnisch..
Ah, hier ook best, maar met grote afwijkingen tussen de gewoontes.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kon me al niet voorstellen dat dit niet al eens uitgevonden was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef YPPY het volgende:
Bij sportzaken kun je die gewoon kopen. Je hebt in die maat ook wel mini herenleggings gok ik. Zitten net iets wijder, en hebben piemelruimte.Jarenlang geturnd, dus ik heb er heel wat gezien.
en nu maar hopen voor de buurjongen dat buuf dit nog leestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef YPPY het volgende:
Bij sportzaken kun je die gewoon kopen. Je hebt in die maat ook wel mini herenleggings gok ik. Zitten net iets wijder, en hebben piemelruimte.Jarenlang geturnd, dus ik heb er heel wat gezien.
Ik ben een avondmens en P. een ochtendmens. Dus hij zet 'sochtends koffie voor zichzelf en thee voor mij. En 's avonds zorg ik voor een drankje en een eventueel hapje of snapje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
Thee op bed, dat heb ik nog nooit gehad!
Ik heb nog wel een flesje staan (wijn, leylawijn)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie wil een Leyla hebbenEn ik ook wel eigenlijk
Die beerGeniaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |