pastaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Fannie het volgende:
Ik heb nooit pm's, alleen als mensen iets van me nodig hebben
(garpje)
Wat eten we vandaag?![]()
Hier sperciebonen, aarpels en een rundervink, lekker simpel![]()
En ja Chacama, tis goed balen, spaarloon van manlief is bekant alweer voor de helft op aan klotedingen, terwijl dat geld eigenlijk bedoeld is voor de huiskameropknapbeurt binnenkort
Hier ook!quote:
Inbinden, net als chinese voetjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef moussy het volgende:
Fannie, heeft je dochter geen fiets?
Van mij mag mn dochter wel minder hard ontwikkelen zeg maar, ik zou alleen niet weten hoe
rode kool, gebakken krieltjes, cordon bleu hier
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Inbinden, net als chinese voetjes.
ja tuurlijk heeft ze een fiets, maar een scooter is toch veel cooler?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef moussy het volgende:
Fannie, heeft je dochter geen fiets?
Van mij mag mn dochter wel minder hard ontwikkelen zeg maar, ik zou alleen niet weten hoe
rode kool, gebakken krieltjes, cordon bleu hier
Hier ook !quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hier ook!
Mijn man moet overwerken tot een uur of 9
gemeente D??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Heeft je band het wel uitgehouden tot thuis?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Vicky het volgende:
Fannie, ik ben wel weer gekalmeerd maar had aardig de bibbers
Wij zijn Amber een keer 5min kwijt geweest in Ikea, ik had het niet meer toen.
En ik baal! Tess heeft de versnellingskabel van mijn fiets gesloopt en mijn band lijkt lek
Ja gelukkig wel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heeft je band het wel uitgehouden tot thuis?
Joehoe !!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!I did it!! 2 kinderen voor half 8 in bed, all by myself
1 down, 1 bijna, die wil niet in dr bedje...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!I did it!! 2 kinderen voor half 8 in bed, all by myself
Delftquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Of hij daar werkt ? Den haag ? Delft ? Den helder ?
Nee, manlief werkt in utrecht.
Oh wat is ie leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben vliefd
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)x?productid=15793057
Als het mijn eigen huis en tuin zouden zijn zou hij ook niet weg gaan, dat houden we al een tijdje vol, maar tegen de ramen bij de buren is zo genant...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Fannie het volgende:
Goeiemiddag![]()
Diaan, sterkte voor je oma![]()
BE, is dat die poes die zo plast in huis? Edit: Ja dus![]()
Ik heb hier ook een zeikpoes maar ik kan d'r niet wegdoen![]()
Ik snap je moeilijke keuze, naar hoor, hopelijk krijgt ie een goeie plek bij iemand anders.![]()
Verder ben ik weer een aantal honderden euro's armer door reparatie van scooter van dochterlief en m'n wasmachine is dood dus maar een nieuwe besteld. Grmpf!
Truttenschudders zijn zo coolquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan waarschijnlijk zaterdag een proefrit maken, als hij er nog is. Ik wil dit keer eens een keer niet overhaast een auto kopen. De vorige heb ik maar ruim 1,5 jaar in kunnen rijden. Nu wil ik er toch wel wat langer mee rijden.
Druk mensquote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hai! luv to slowchat, maar moet weer weg. Sporten en zulks.en vanmiddag weer met het kind naar turnen drukdrukdruk.
Oh ja sorry! Heel lief maar ik zit in Amsterdam en heb geen auto, dus dan zou ik met de trein moeten, dat zie ik niet helemaal gebeuren.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef Saffier het volgende:
Oeke heb je mijn post gelezen over de herfstanemoon?
Ik geloof dat mijn ouders op het punt gestaan hebben om de politie te bellen omdat ik zoek was. Bleek ik bij de overbuurvrouw te zitten. De overbuurvrouw had mijn ouders wel zien zoeken maar het was niet in haar opgekomen om mijn ouders in te seinen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef innepin het volgende:
Iehhh die kind-kwijt-verhalen zijn wel eng ja
Ik heb het alleen van de andere kant meegemaakt: met een vriendje buiten spelen en dan besluiten naar zijn huis te lopen, maar dan wel via een extra lange speeltuintjesroute, en zonder het aan mijn ouders te vertellen. Ik was zes, en nadat mijn ouders iedereen gebeld hadden en de hele stad zijn doorgeredne op zoek naar mij hebben ze er voor gezorgd dat ik nóóit zou vergeten hoe ongerust ze waren. Dat is gelukt
Jammer, ik kom ook niet bij Amsterdam in de buurt voorlopig.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh ja sorry! Heel lief maar ik zit in Amsterdam en heb geen auto, dus dan zou ik met de trein moeten, dat zie ik niet helemaal gebeuren.![]()
Maar wel heel lief aangeboden!
Vind je hem niet mooi?
Priscil liep ook altijd weg, vreselijk irritant. Ging je winkelen en dan liep ze gewoon alle winkels in.. Blijkbaar was dat normaal.. Dat is zo'n beetje het eerste wat we de kop hebben ingedrukt, steeds een hartverzakking als ze weer eens kwijt was. Even duidelijke afspraken over gemaakt zeg maar.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn ouders op het punt gestaan hebben om de politie te bellen omdat ik zoek was. Bleek ik bij de overbuurvrouw te zitten. De overbuurvrouw had mijn ouders wel zien zoeken maar het was niet in haar opgekomen om mijn ouders in te seinen.
Mijn zusje heeft ook een aantal keer zoiets geflikt. Dan ging ze spelen maar vertelde niet waar ze ging spelen...
Ik heb met Amber ook hele duidelijke afspraken gemaakt n.a.v. gister.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Priscil liep ook altijd weg, vreselijk irritant. Ging je winkelen en dan liep ze gewoon alle winkels in.. Blijkbaar was dat normaal.. Dat is zo'n beetje het eerste wat we de kop hebben ingedrukt, steeds een hartverzakking als ze weer eens kwijt was. Even duidelijke afspraken over gemaakt zeg maar.
dat vind ik dan ook wel raar eigenlijk!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Vicky het volgende:
De overbuurvrouw had mijn ouders wel zien zoeken maar het was niet in haar opgekomen om mijn ouders in te seinen.
Beter dat je het 10x herhaalt dan dat ze straks niet weet wat ze moest doen. Want zeker als ze doorheeft dat ze je kwijt is dan kan er bij haar natuurlijk ook een soort paniek ontstaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb met Amber ook hele duidelijke afspraken gemaakt n.a.v. gister.
Als Amber mij of M. kwijt is op school moet ze teru gnaar de meester en zeggen dat ze mij niet kan vinden. Ik geloof dat ik het wel 10x herhaalt heb.
mijn ouders hebben het ze oook behoorlijk kwalijk genomen!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef trui het volgende:
[..]
dat vind ik dan ook wel raar eigenlijk!
saffier, voor zover ik weet gaat 't nog steeds heel goed inderdaad. ze komen vandaag terug uit italië, nog snel een vakantietje achter een werkbezoek van m'n broer aangeplakt. half oktober staat de transplantatie op 't programma, dat komt nu wel heeeeel dichtbij.
moussy, ah, gelukkigdat Cas 'm ook nog niet heeft. 'Willem' zwemt al tijden in 't laatste groepje maar doet iets raars met een van z'n benen (een soort van scharen in plaats van 'gewoon' die kikker beweging, de wreefslag oid noemde een badmeester het laatst) en dat staat afzwemmen helaas nog steeds in de weg. verder mag ie wel steeds de borstcrawl en rugcrawl voordoen, want die kan hij prima. ook gaat hij al goed door 't gat. maar die gekke afwijking met z'n voet/been... aaargh! maar ik kan er niks van zeggen want ik schijn vroeger precies zoiets gedaan te hebben, hij heeft 't dus van mij. hij heeft er onderhand wel echt genoeg van. dus we proberen nu maar weer wat vaker zelf met 'm te gaan oefenen tussendoor.
Mijn moeder was mijn zusje ook eens kwijt bij het winkelen. Vriendin die mee was totaal in paniek en mijn moeder: waar is de dichtstbijzijnde schoenwinkel?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Priscil liep ook altijd weg, vreselijk irritant. Ging je winkelen en dan liep ze gewoon alle winkels in.. Blijkbaar was dat normaal.. Dat is zo'n beetje het eerste wat we de kop hebben ingedrukt, steeds een hartverzakking als ze weer eens kwijt was. Even duidelijke afspraken over gemaakt zeg maar.
Oh ja, ik moest je nog pmmen dat er post onderweg wasquote:
Weet je waar Sven last van had bij het zwemmen?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef trui het volgende:
[..]
'Willem' zwemt al tijden in 't laatste groepje maar doet iets raars met een van z'n benen (een soort van scharen in plaats van 'gewoon' die kikker beweging, de wreefslag oid noemde een badmeester het laatst) en dat staat afzwemmen helaas nog steeds in de weg.
Middelste zit op turnen, twee keer twee uur. Dinsdag en woensdag. Het is wel pittig voor menneke maar ook wel goed, wat fysieke uitdaging.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef trui het volgende:
zit je kind op turnen? welke van de 3? wat leuk!
wij hadden gisteren weer zo'n sportief dagje, nou ja vooral zoonlief dan: 's ochtends gymmen op school, 's middags badminton in 't kader van een serietje proeflessen, en meteen daarna door naar zwemles (nog steeds voor A bezig, 't schiet maar niet op...maar goed, ze hebben wel tegelijk les, dat scheelt). en ik mocht tussen halen/brengen door koken, huishouden en meneer-de-patiënt verzorgen (die overigens vandaag -met zere rug- toch maar weer naar z'n werk gegaan is). dinsdagen zijn niet mijn lievelings...
Ach je kan niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Mail gehad, geen sollicitatiegesprek. Jammer wel, maar ook niet echt heel erg want 36 uur was wel heel erg een uiterste.
Idd jammer, maar je hoeft je nu in ieder geval niet steeds af te vragen wat als .....quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Mail gehad, geen sollicitatiegesprek. Jammer wel, maar ook niet echt heel erg want 36 uur was wel heel erg een uiterste.
Hoofd.Interne Zaken bij het Nederlands Uitvaart Museum. Jammer, want hele leuke functie op leuke plek, maar 36 uur was zoals gezegd op het randje.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef Saffier het volgende:
Jammer BE maar scheelt een hoop geschuif enzo![]()
watvoor functie was het nu?
Bummer!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn "wat begon met een gebroken kies" verhaal van vandaag maar even niet doen denk ik....quote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Ticootje het volgende:
Anders breekt m'n kies ff. Heerlijk, morgen afspraak maken bij de tandarts. Wat kut!
auquote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Ticootje het volgende:
Anders breekt m'n kies ff. Heerlijk, morgen afspraak maken bij de tandarts. Wat kut!
nee, dat belooft weinig goeds.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Zal ik mijn "wat begon met een gebroken kies" verhaal van vandaag maar even niet doen denk ik....
Ik heb maar 1 woord: Hamsteren!!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee, dat belooft weinig goeds.
Heb je voor mij ook een kortingscode? Ik moet ook nog strijkdingen bestellen voor Lennon.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef Oxymoron het volgende:
Labelfriends.nl , heb kortingscode voor je
Goedgemerkt.nl
Ik doe het niet meer, werkt toch niet, ik ga wel wat anders doen, wat weet ik nog nietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Vicky het volgende:
jammer BE!
wat balen Tico!!morgen om 11.00 uur morgen jullie weer op z'n kop gaan staan!
Gaan we doenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Vicky het volgende:
jammer BE!
wat balen Tico!!morgen om 11.00 uur morgen jullie weer op z'n kop gaan staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |