Oke dat klinkt goedquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Denk gewoon rond 2 uur op t station. Hapje eten en drinken? Misschien is t wel leuk om vandaaruit naar tuschinski te gaan?
En hoe: Makkelijk
Met RZ gaat het goed. Ja hij is een echte player aan het wordenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat ik heel lekker vind om te eten is bij julia's op t station, die heeft heerlijke pasta!
Maar ik weet niet of er een goede film draait. Moeten we even kijken
en hoe was t met RZOnze womanizer
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Site of sight
Ik heb geen idee ik ben niet zo bekend in Amsterdam
Ik had zelfs een hekel aan amsterdam, maar ja,moest er zo nodig wonen
Hahahquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan weet je dat beter dan ikIk weet station sloterdijk te vinden (ja met ov) en mijn huis. Oh en de haarlemmerstraat. Nl. door het westerpark immer geradeaus ofzoiets, en eh.. Dat was t
Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:49 schreef Cassandra87 het volgende:
even spammen
wij gaan vanavond lekker etenwww.sassafraz.nl
Want we zijn over 2 dagen alweer een heel jaar samen
Ik moest ineens hier aan denken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:03 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel blij dat ik vrijgezel ben.
Station Sloterdijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan weet je dat beter dan ikIk weet station sloterdijk te vinden (ja met ov) en mijn huis. Oh en de haarlemmerstraat. Nl. door het westerpark immer geradeaus ofzoiets, en eh.. Dat was t
Die zijn ook heel leuk!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
@Auti,
In mijn kring hebben mensen een Friese Stabij
We zijn gek op elkaar, de hond duwt zijn kop tegen die van mij en je voelt een stroom van liefde die met geen pen te beschrijven is.
http://www.google.nl/imag(...)10&aql=&oq=&gs_rfai=
Het zijn schatten![]()
En zo lief van aard. Ik zie het beest 2x per week, ik knap er altijd weer van op. Een Friese Stabij lijkt wel een beetje op een BC. Ik ben ook dol op honden. En dat voelen ze ragfijn aan. Het zijn gevoelsdieren. Het lijkt gewoon alsof je via je mind met ze communiceert...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Die zijn ook heel leuk!Beetje de BC onder de jachthonden.
Hondjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |