Dat is wel lekker! Leuk dat je door gaat lerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Nouja ik heb hét ideale voorbeeld van hoe het niet moet wat betreft opvoeding dus ik hoop dát in ieder geval te vermijden. In grote lijnen dan.. Zo absurd als het bij mij ging vroeger zal het niet gaan
Maar ben er verder wel van overtuigd dat Detroit en ik op een lijn zitten. Zo hebben we nog nooit ruzie gehad
Zou wel eens een keertje fijn zijn hoor, maar om de een of andere reden voelen we elkaar dusdanig goed aan dat we nooit tegen de haren instrijken
En verder vinden we ambitie allebei maar wat aantrekkelijkwat ervoor zorgt dat ik lekker door kan leren en werken, en Detroit ook
Amen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:50 schreef francis998 het volgende:
[..]
inderdaad. En het voelen is niet alleen verschrikkelijk, soms zijn de gevolgen ook verschrikkelijk. Hele gezinnen kunnen erdoor kapot gaan
Dat lijkt me erger dan de bijstand. Niet communiceren, een ernstige vorm van armoede. Dus ik kan me jouw gedachte over die man absoluut voorstellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zag gisteren nog een autist, hij bleek asperger te hebben. Hij bleek niet te communiceren. Het deed mij een beetje denken aan een apparaat dat het niet deed. Weird. Ik dacht wat ben jij ongelukkig.
Ik keek net naar die BC, auti. Mooi beest, maar die hond heeft wel een slap oor.
Yep. Dit zeg ik op momenten dat ik het beslist niet zou willen zijn. Ik kreeg nl een behoorlijke trigger...quote:
Ik vond het heel erg. Ik werd even met mijn neus op de feiten gedruk. Ik zal vertellen, het was de autisoos. Ik werd even niet blij. Confrontatie is hard.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me erger dan de bijstand. Niet communiceren, een ernstige vorm van armoede. Dus ik kan me jouw gedachte over die man absoluut voorstellen.
Toe maar, de autisoos!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg. Ik werd even met mijn neus op de feiten gedruk. Ik zal vertellen, het was de autisoos. Ik werd even niet blij. Confrontatie is hard.
Nee, we vallen in een ander rayon. Ik kom er maar heel sporadisch. Aan activiteiten doe ik niet mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:43 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Toe maar, de autisoos!
Ben je op de spelletjesavond naar Rotterdam geweest?
Hoe waren verder je ervaringen?
Dat gaat het wel om vrij zware vormen van autisme. Ik heb de indruk dat het emotioneel voor jou een zware bedoening is. Heb ik daar gelijk in? De mate van functioneren zal ook wel verschillen per soos.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, we vallen in een ander rayon. Ik kom er maar heel sporadisch. Aan activiteiten doe ik niet mee.
Tja, echte gesprekken zijn haast niet mogelijk . Maar dan verwacht ik teveel. Er zijn twee mensen waar het een beetje mogelijk is. Verder is het aapjes kijken/observeren . En dat truffeer weer. Ik was leeg na afloop...
Tja, wat is zwaar....Maar bij de ene merk je het directer dan bij de ander.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat gaat het wel om vrij zware vormen van autisme.
Dat klopt. De indrukken die je krijgt. Het triggert. En dat kost emotioneel energie. Ik doe het ook maar om even uit te zijn.quote:Ik heb de indruk dat het emotioneel voor jou een zware bedoening is. Heb ik daar gelijk in?
Inderdaad. Vrij breed, maar zoals men stelt: mensen met een normale begaafdheid.quote:De mate van functioneren zal ook wel verschillen per soos.
Gaf hij dat expliciet aan? Het kan ook zij dat die ander gewoon niet op 1 persoon kon concentrerenquote:Ik had een keer te maken met iemand die vond dat ik erg langzaam praatte. Hij gaf steeds de aandacht aan een ander... dat is alweer bijna een jaar geleden.
Dan kan je wel met NT-ers praten. Dat scheelt dan wel weer.quote:Als ik een sociale activiteit zoek, ga ik wel naar de borrels die de afdeling of de personeelsvereniging organiseert.
Ik kan mij voorstellen dat jij ook minder behoefte hebt om daar heen te gaan. Je hebt immers contacten via je werkquote:Moet ook zeggen dat ik vrijdagavond geen energie meer heb om naar een autisoos te gaan (het is toch een cultuur die ik eigenlijk niet gewend ben).
Excellent! Een oog voor detailquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik keek net naar die BC, auti. Mooi beest, maar die hond heeft wel een slap oor.
alvast gefeliciteerd danquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:49 schreef Cassandra87 het volgende:
even spammen
wij gaan vanavond lekker etenwww.sassafraz.nl
Want we zijn over 2 dagen alweer een heel jaar samen
Ja , altijd details zien . Maar ik wist niet dat het zulke mooie dieren zijn...Ik vind een slap oor ook niet erg, het is hoe dan ook een mooi en slim exemplaarquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Excellent! Een oog voor detail![]()
Slap oor kan geen kwaad, ik vind het wel leuk.
Hoe houd je het uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:49 schreef Cassandra87 het volgende:
even spammen
wij gaan vanavond lekker etenwww.sassafraz.nl
Want we zijn over 2 dagen alweer een heel jaar samen
Denk gewoon rond 2 uur op t station. Hapje eten en drinken? Misschien is t wel leuk om vandaaruit naar tuschinski te gaan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe houd je het uit![]()
Feli
![]()
De 17de al een idee hoe laat en waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |