Dit is dan ook nog eens een mooie uitvoering.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
Was trouwens de verkeerde. Moet niet de t595 maar de 955i
eigenlijk in het geelquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is dan ook nog eens een mooie uitvoering.
quote:Op woensdag 29 september 2010 06:07 schreef -XX- het volgende:
Nog mensen die zondag naar Lelystad gaan?Weer onk supermotard!
Ik zeg: Komen hoor!
[bazziek] HAHAHAHA KOMEN! [/bazziek]
andere motor dan maar?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
Gvd weer een avond klussen weg, de nieuwe O-ringen passen ook niet op de carburateurs van de ZX9R.
Beetje oneerlijke vergelijking alleenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gyroscopische cam ophanging is vet![]()
http://skoften.net/index/battle/first_person_race
Kan de auto jou ook niet boeienquote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beetje oneerlijke vergelijking alleen
Ik zie geen gyroscopische cam ophangingquote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gyroscopische cam ophanging is vet![]()
http://skoften.net/index/battle/first_person_race
Niet zolang ik er niet zelf in mag rijdenquote:
Precies, en de motor vult nog ongeveer de helft van het beeld ook...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zie geen gyroscopische cam ophanging![]()
Verder loze vergelijking, +- 6 cams versus 1
met de TLR kreeg ik alleen een slippend achterwielquote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
En anders ren je em ff aan
Met 60kg red je het ook niet dan heyquote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef cageon2 het volgende:
[..]
met de TLR kreeg ik alleen een slippend achterwiel
Probeer het eens zoquote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef sk888er het volgende:
Ik stond op de uni en m'n motor wou niet meer starten (Aprilia RSV Mille), ik de ANWB gebeld, blijkt het startrelais door te zijn gebrand. Hij de motor eenmalig gestart zodat ik naar huis kan rijden (het was 22:30). Is er een manier dat ik de motor kan starten zonder dit startrelais? Of is het mogelijk dat ik het startrelais zelf kan vervangen zonder problemen? Anders moet ik 5 Km lopen met mn motor in de hand en dat zie ik niet zo zitten:P
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Probeer het eens zo
Mag ook zonder helm
Derde versnelling moet lukken.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef cageon2 het volgende:
met de TLR kreeg ik alleen een slippend achterwiel
Een paar heel goed bereikbare stekkertjes onder de buddy.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef sk888er het volgende:
Ik stond op de uni en m'n motor wou niet meer starten (Aprilia RSV Mille), ik de ANWB gebeld, blijkt het startrelais door te zijn gebrand. Hij de motor eenmalig gestart zodat ik naar huis kan rijden (het was 22:30). Is er een manier dat ik de motor kan starten zonder dit startrelais? Of is het mogelijk dat ik het startrelais zelf kan vervangen zonder problemen? Anders moet ik 5 Km lopen met mn motor in de hand en dat zie ik niet zo zitten:P
ik heb niet dezelfde massa als jij eh WBquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Derde versnelling moet lukken.![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik heb niet dezelfde massa als jij eh WB geerd![]()
[..]
Alleen lukt me misschien ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef cageon2 het volgende:
ik heb niet dezelfde massa als jij eh WB![]()
En nog wat bijgeleerd?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef cageon2 het volgende:
sucks WB...
* cageon2 zit wat te spelen met telemetrie data van iemand die ong. 10 secs harder over assen heen knalt met zijn supersport.
Als het twee wielen heeft is het ooit door een MC lid aangeduwd (en waarschijnlijk van Rib geweest.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef sk888er het volgende:
Mjah aanrennen is niet het slimste met zo'n motor:p mn pa zei ook al dat ik hem maar moest aanduwen.
Iig als het gewoon een kwestie is van het juiste draadje aan het juiste schroefje vastmaken dan ga ik het zelf maar proberen:)
Dat als je alleen je gas los laat bij 240 je binnen een fractie van een seconde op 230 zitquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen lukt me misschien ook niet.
Heb toen met de R1100S twee keer een setje collega's gewisseld, en de voetbalamateurs eerste klasselukte het net bij de Beemer, tweede versnelling idd stapje opzij, derde wel.
Blok loopt verder wel kut met koude motor en derde versnelling á 15 km/u.
[..]
En nog wat bijgeleerd?Ik had volgende week nog een last minute Zandveurt willen boeken.
Maar de motor komt nu zeker niet af voor volgend weekend.![]()
quote:Net in het donker wel ff het achterlicht van de motorscoot omgewisseld.
Het Lexus type LED licht deed het niet meer..
Leuk al die voertuigen.![]()
Dinnetje ligt alweer te maffen.
Gelukkig kun je die wel gewoon in elke versnelling aanduwenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetje ligt alweer te maffen.
Ik rem overal op de motor @circuit.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:06 schreef cageon2 het volgende:
Dat als je alleen je gas los laat bij 240 je binnen een fractie van een seconde op 230 zit![]()
Ze zit vast in de achteruit.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gelukkig kun je die wel gewoon in elke versnelling aanduwen
Wahahaha!!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Probeer het eens zo
Mag ook zonder helm
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zit vast in de achteruit.
Deze gast kan geen motor aanduwen met zijn handen maar wat hij wel kan kunnen vele mensen dan weer nietquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:41 schreef Rib-i het volgende:
Het trucje van BazzieK wordt overal op de wereld toegepast
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Milf (18) tapet peuter vast aan muur
Nogmeer
laat die knakker zijn SXV is aan mij meegevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Soort van minimeet gehadals het goed is wel paar leuke pics of filmpjes
zon appie SXV is wel echt gvd 1 brok geweld zeg om te zienMaar zo hard reden ze nou ook weer niet door op de supermoto's
Zat er regelmatig buitenom in de bocht
Qua gearing draaien ze idd al snel overtoeren bij >100 km/u.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Soort van minimeet gehadals het goed is wel paar leuke pics of filmpjes
zon appie SXV is wel echt gvd 1 brok geweld zeg om te zienMaar zo hard reden ze nou ook weer niet door op de supermoto's
Zat er regelmatig buitenom in de bocht
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Minder nice dezemaar sinds het samenwonen elders staat de motor niet meer binnen..
[ afbeelding ]
Maar met dinnetje een avondje weg kunnen we natuurlijk wel ff de onderdelen binnen halen en monteren.![]()
Dan pakken ze jouw kenteken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben benieuwd of ik een boete binnen krijg trouwens. Reed vanmiddag sportief over en rotonde en daarna nja je kent me welDus toen minderde ik gewoon weer vaart en reed rustig 50, hoor ik ineens sirenes achter me. Zie in de spiegel ook blauw flikkerende lichten, hmz...
Maar het viel mee, was een ambulancemotor. Alleen reed die dus precies mij te hard voorbij terwijl we naast elkaar langs een digitale flitspaal reden. Denk dat ik er ook bij op staHopen dat ze eerst kijken wie er te hard reed ipv dat ze hem meteen naar mij sturen
Gvd, sturen ze laten nog een mailtje ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
3 oktober laatste mogelijkheid bij Motorsport Lifestyle.
quote:Mooi weer alarm afgegeven voor aankomend weekend! check de verschillende weersite's en overtuig jezelf!!
Dit weekend is de laatste mogelijkheid om nog een dagje circuit te rijden op Zandvoort. Er is nog plek in verschillende groepen!!
Schrijf je snel in VOL=VOL
Bel 06-06-43085240 en meld je aan als inschrijven via de site niet lukt! Betalen contant op het circuit.
Hopelijk tot komend weekend!
Met vriendelijke groet,
Team Motorsport Lifestyle
We gaan voor puur woongenot.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:08 schreef -XX- het volgende:
Niemand hoeft mij later tegen te houden als ik mijn motor in de woonkamer wil zetten.!
Nee, zij waren eerderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:57 schreef Worldbeater het volgende:
Gvd, sturen ze laten nog een mailtje ookals je het over de duivel hebt.
![]()
![]()
Ik ben helderziend.quote:
Dus eigenlijk zag je het niet zo helderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben helderziend.![]()
In mijn beleveing was het later, want gisteren alleen de site gecheckt, mail vanochtend.
Ben wel een week te laat.
Patient overleden /Jomanda.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zag je het niet zo helder
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een ander oud oldskool oudje erbij.
[ afbeelding ]
Waarom EMO!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een ander oud oldskool oudje erbij.
[ afbeelding ]
Cageon de anti Italiaan.quote:
Ik heb er op drie geboden via MP. Maar zwart (1) heeft de voorkeur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:08 schreef -XX- het volgende:
Waarom EMO!
Dat is toch geniaal zo'n ding.
ik vind het nou niet echt een spetterend mooie fietsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon de anti Italiaan.(tenzij ze Rossi heten
)
Dat vind ik wel gaafquote:[..]
Ik heb er op drie geboden via MP. Maar zwart (1) heeft de voorkeur.
En deze natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Dudequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon de anti Italiaan.(tenzij ze Rossi heten
)
[..]
Ik heb er op drie geboden via MP. Maar zwart (1) heeft de voorkeur.
En deze natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Leuke oldskool racer. En toen ik begon met rijden kon ik'em niet kopen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:30 schreef cageon2 het volgende:
ik vind het nou niet echt een spetterend mooie fiets
quote:Dat vind ik wel gaaf![]()
Ok pa.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Dudeprobeer je 100 motoren gehad te hebben voor je 50ste ofzo
Anders koop je eens een motor die je langer dan 6 maanden en 8 olie wissels houd
neemt niet weg dat die Buell wel leuk is, afgezien van die topkuip![]()
Andere hoek en kleur beter?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:30 schreef cageon2 het volgende:
ik vind het nou niet echt een spetterend mooie fiets![]()
weet je wat het is... een buizenframe kan wel cool zijn, maar deze is niet echt spannend...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Andere hoek en kleur beter?![]()
[ afbeelding ]
Beter sliep ik nog ff een paar minuten uit.quote:Rechtstreeks verslag
van de Grote Prijs van Japan vanaf het circuit van Motegi.
Datum:
3 oktober 2010
Uitzendtijd:
07:40 - 09:00 uur
Zeker, jammer dat hij er niet echt vanaf wil.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:29 schreef -XX- het volgende:
Jaaaaaaa Buell hoor!Ik vind ze zo vet...
Ja ik hikte vooral jarenlang tegen die hoekige koplamp aan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:37 schreef cageon2 het volgende:
weet je wat het is... een buizenframe kan wel cool zijn, maar deze is niet echt spannend...
het oubollige kuipwerk spreekt mij al helemaal niet aan, daar komt dan nog is bovenop dat het een ouderwetse (onbetrouwbare) ducati is
Dan ben ik wel een hele goede sleutelaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
at de ZX9R ooit nog lopen WB?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan ben ik wel een hele goede sleutelaar.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Gelijk inspiratie tot werken met iets te kleine O-ringen.![]()
Get down, get down, and do not move around.
Get down, get down, and do not move àround.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil bij jou in het team
Gaan we een keer met zijn allen FOK!MC uitje:quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil bij jou in het team
Goed bruggetje naar een sponsorquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:00 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Gaan we een keer met zijn allen FOK!MC uitje:
www.schrootstrijd.nl
Hee, jij hebt de dure layoutquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:04 schreef ikookhier het volgende:
Rib heeft zn site ook up
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:04 schreef ikookhier het volgende:
Rib heeft zn site ook up
[ afbeelding ]
Cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alsof ik die banden eronder wil hebben.quote:Je bod is net iets te laag.
De banden e.d. zijn zo goed als nieuw en heb je daar de eerste tijd geen kosten aan.
vroeger reed ik TLR, nu ben ik een 4 in lijn sissy met maar 600ccquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
3 jaar terug is toch geschiedenis?
Jij snapt het.quote:
Ok, Buell dan maar.quote:Beter koop je m niet WB, alleen maar gezeik zo'n duc![]()
Zie de vooruitgang.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef cageon2 het volgende:
vroeger reed ik TLR, nu ben ik een 4 in lijn sissy met maar 600cc
Het ergste is nog, dat ik zelfs nog twijfel een zelfde fiets voor op straat te nemen, mocht de blade ooit verkocht worden tenminste..quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij snapt het.Uiteraard.
![]()
[..]
Ok, Buell dan maar.![]()
![]()
![]()
Heb nu alleen maar gezeik met een Yap.
Mèn wat kunnen mensen dingen verzieken.
De (verborgen) bedrading is ook al om te huilen, dingen aan elkaar knopen.![]()
[..]
Zie de vooruitgang.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag laatste beetje benzine opgereden op de dijk![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lijkt me ook wel leuk om mee te gaan
heb je je in ieder geval vermaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag laatste beetje benzine opgereden op de dijk![]()
Ik mis het wel, om af en toe ff flink vrijuit te knallen... alhoewel dat knallen waarschijnlijk niet echt meer knallen is, alles is maar relatief.![]()
Totdat je er zo hard rijd dan is het toch een beste bochtquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef cageon2 het volgende:
Ken dat stukje niet echt volgens mij. Maar het ziet er ook niet echt uitdagend uit... pak de dijk bij huissen richting nijmegen, daar zit tenminste nog wat lage snelheid in
Een gs max 175???quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Had er vandaag wel even wat minder plezier in. Was weer stondje vol open en dan vervelingHeb wel een nieuw record geloof ik, 3 km continu volgas
wat op de GS dan zon btje 175 kmpu is.
Wil harder...Maar kan niet.
![]()
Grens van de OBW is al lang gepasseerd, zon beetje de dag dat ik afreed alWeet niet of ik me er nog aan moet storen
Circuit blijft een droom de komende jaren denk ik.
Als ik een lang recht stuk heb doet ie ook wel 190+ met een heeeeeel goede dag 205. Maar dan rijd ik al kilometers rechuit. In de praktijk kom ik op een relatief bochtige dijk niet boven de 180kmpu uit. Het vermogen is te beperkt om hem nog goed door te trekken daarboven, zeker als je nog gaat sturenquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een gs max 175???Of begrensd neem ik aan?
Had ik laatst ook. Heb maar een vriend van me geroepen voor een zetje want zelf kon ik er echt niet bij zonder plintentrapje.Echt kut.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:48 schreef Rib-i het volgende:
@ -XX-
Waarschijnlijk waren het bougievonken in de flux capacitor
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als ik een lang recht stuk heb doet ie ook wel 190+ met een heeeeeel goede dag 205.
Jullie hebben allebei hetzelfde basisonderwijs genotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Heb maar een vriend van me geroepen voor een zetje want zelf kon ik er echt niet bij zonder plintentrapje.Echt kut.![]()
Ik snap em niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei hetzelfde basisonderwijs genoten
Aight!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als ik een lang recht stuk heb doet ie ook wel 190+ met een heeeeeel goede dag 205. Maar dan rijd ik al kilometers rechuit. In de praktijk kom ik op een relatief bochtige dijk niet boven de 180kmpu uit. Het vermogen is te beperkt om hem nog goed door te trekken daarboven, zeker als je nog gaat sturen
Dat krijg je met die opgevoerde kilometertellersquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als ik een lang recht stuk heb doet ie ook wel 190+ met een heeeeeel goede dag 205. Maar dan rijd ik al kilometers rechuit. In de praktijk kom ik op een relatief bochtige dijk niet boven de 180kmpu uit. Het vermogen is te beperkt om hem nog goed door te trekken daarboven, zeker als je nog gaat sturen
Klinkt leuk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef cageon2 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk 5 dagen naar val de vienne eind maart, ook interesse WBZou wel gezellig zijn.
![]()
400 euries voor 5 dagen + open pitlane. Ook wat voor OPM
Zonder stroom/contact.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:48 schreef Rib-i het volgende:
@ -XX-
Waarschijnlijk waren het bougievonken in de flux capacitor
Zo ff verder met het luchtfilterhuis, heb al speciale ringen gedraaid @werk om het aanhaalmoment te verhogen.quote:
Jij lachen, en Bevjan kan alvast weer alle stekkertjes en connectortjes gaan doorspuiten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:39 schreef -XX- het volgende:
Gister schrok ik me trouwens het apenzuur!!! Ik dacht dat mijn szrie was vastgelopen.![]()
![]()
We reden met de szr club richting Lelystad. Ergens 3 meter voór de ingang van het midlandcircuit, hoorde ik een hele harde KLAPPPPPPPP (uit het blok ergens?Het klonk niet als onverbrande brandstoffen).
Toen was mijn motor uit, niets deed het meer. Alle elektronica uit en deed niets meer!!! Maar uitgezet.
Dus ik maar even stil laten staan en later het contact weer omgedraaid. Toen was er weer stroom en startte hij weer alsof er niets aan de hand was!?En nee....ik was niet tegen de dodemansknop aangetikt.
Wat is mijn szrie toch een grapjurk hé!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef cageon2 het volgende:
nieuwe banden, geen goeie
Beter koop je m niet WB, alleen maar gezeik zo'n duc
quote:Bandjes zijn Metzeler Roadtec Z6.
Beetje harder in het midden mag je wel hebben met deze 2 cylinder. Niet vanwege rechtop rijden, maar meer door het niet te tomen hoge koppel bij optrekken/doortrekken slijten de bandjes nog al vlot. Ik heb er al allerlei bandjes op gehad, Bridgestone, Dunlop en ook gebruikte racebanden zijn in nieuwstaat al een beetje te rond waardoor je ze snel in het midden vlak hebt.
Deze Metzelers zijn iets spitzer en is de achterband bij een Duc zo kaal gereden (<2.500 km). Zeker niet te vergelijken met een japanner.
Dit is dan ook geen fiets om toertochtjes mee te rijden maar om lekker mee rond te racen op de buitenwegen en bochtjes te pakken, waar deze bandjes trouwens prima grip hebben.
Mocht je intresse hebben kom hem gerust bekijken. Ketting, tandwielen en remblokken zijn onlangs nog vervangen. Een nieuwe accu is het enige waar je aan moet denken op de korte termijn.
Rijke student.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:31 schreef cageon2 het volgende:
deze besteld van het weekend:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij lachen, en Bevjan kan weer alles gaan doorspuiten.
ding kost nog geen 20 euro...quote:
Monteurloos. Ik kan dus alles zelf gaan doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij lachen, en Bevjan kan alvast weer alle stekkertjes en connectortjes gaan doorspuiten.
Alsof hij niets te doen heeft.
sexy, lekker glibberen met silliconenspray en wd40quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Monteurloos. Ik kan dus alles zelf gaan doen.
Ik drink amper joh.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef cageon2 het volgende:
+ ik gok dat jij meer weg zuipt in een weekend dan ik in een hele maand![]()
![]()
Implantaten en nog meer geld verdienen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was ik dat maar.
Dan had ik het wel geweten.
hoe dan ook zuip je meer weg dan ik...quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik drink amper joh.Werk dan ook amper.
Het wordt een bere klus voor mij deze winter.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
sexy, lekker glibberen met silliconenspray en wd40
Vaak geloof ik zo'n uitspraak niet bij mannen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hoe dan ook zuip je meer weg dan ik...
ik drink namelijk geen alcohol
Dat win ik dan dit weekend wel. Twee slokjes van het dinnetje. "Hier proef dit eens" Ja lekker joh, safari met spa rood.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hoe dan ook zuip je meer weg dan ik...
ik drink namelijk geen alcohol
Jonge, ik ben een vrouw.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef cageon2 het volgende:
achterband is 30 min werk hier...
Kettingset erbij ook zo gebeurt.
hij heb ook een vriendinnetje hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat win ik dan dit weekend wel. Twee slokjes van het dinnetje. "Hier proef dit eens" Ja lekker joh, safari met spa rood.![]()
dat ligt dan vooral aan de mannen waar jij mee om gaat denk ik....quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vaak geloof ik zo'n uitspraak niet bij mannen.
Maar als het zo is, heb ik zeker respect.
Jij mag altijd komen stappen in Zutphen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hij heb ook een vriendinnetje hoor
Maareuh, wanneer mag ik langs komen stappen in zutphen, met mijn chick
Die stoppen werkelijk waar alles in hun mond, dan kan dat biertje ook nog wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dat ligt dan vooral aan de mannen waar jij mee om gaat denk ik....
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat win ik dan dit weekend wel. Twee slokjes van het dinnetje. "Hier proef dit eens" Ja lekker joh, safari met spa rood.![]()
Sowieso is zoete drank nooit goed. Dat was leuk op je 14e voor 3.50 een fles halen bij de supermarkt en indrinken voor een schoolfeest.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Het wordt ook al gekker. Zat eergister bij wat maatjes te ouwehoeren! Zetten ze een fles carameldrank op tafel. Helemaal gestoord! Gewoon drinken wat smaakt naar gesmolten zoete snoepjes.![]()
![]()
![]()
Gelukkig was ik met de auto en mocht ik nee zeggen.
oquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij mag altijd komen stappen in Zutphen.Niet dat mijn vriendin daar woont.
Doe maar stappen in Enschede.
zat ik al op te wachtenquote:
Schobbejak! Ik zal je een vishaak door je rug hangen en aan de vissen voeren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Implantaten en nog meer geld verdienen?Beetje vicieuze cirkel zo he.
anders kwamen wij niet meer buiten...quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sowieso is zoete drank nooit goed. Dat was leuk op je 14e voor 3.50 een fles halen bij de supermarkt en indrinken voor een schoolfeest.
Heb jij trouwens ook een autorijbewijs joh? Wist ik helemaal niet.![]()
Zijn vast ook mensen die daarvoor willen betalen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Schobbejak! Ik zal je een vishaak door je rug hangen en aan de vissen voeren.
Lotte heeft chronische angst voor alles buiten Noord-Holland dus we zitten nog wel even veilig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef cageon2 het volgende:
[..]
anders kwamen wij niet meer buiten...
Ik ben de afgelopen maanden meer uit Noord Holland geweest dan in NH hoor!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lotte heeft chronische angst voor alles buiten Noord-Holland dus we zitten nog wel even veilig.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden meer uit Noord Holland geweest dan in NH hoor!![]()
Klanten uitbreiding hé. In het Zuiden betalen ze me meer.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden meer uit Noord Holland geweest dan in NH hoor!![]()
Klanten uitbreiding hé. In het Zuiden betalen ze me meer.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al iets vies aan de lantaarnpalen achter het station te zien hangen. Volgende keer zwaai ik wel even.
Ik wordt altijd depressief van die posts van jou. Geen geld, geen vriendin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niks moet. Al was het wel prettig af en toe
een troost, hoe langer je het niet hebt, des te minder erg is hetquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niks moet. Al was het wel prettig af en toe
Lotte wil tegen een schappelijk bedrag wel helpen hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sorry ik zal voortaan er niet meer zoveel om gevenkutwijven ook
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:31 schreef -XX- het volgende:
Niet zo piepen hoor! Geen hand vol maar een land vol.
That's not why you pay a prostitute, no you don't pay for her to stay you pay for her to leave afterwards.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
neuh ik zoek het voortaan wat dichter bij, lijkt me toch wat prettiger
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
en zo is het maar net
![]()
dat zei een maat van me ook, toen zijn vriendin op schoot zat, met oud en nieuw... dat kon ze niet waarderen, toen plakte die er achteraan, pfffffft voor jou tien anderen
Hmm iets wat ik al heel snel in t begin vd relatie heb gezegd, je bent wel de eerste maar zal vast niet de laatste zijn. Kon mevrouw ook niet zo waarderenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
en zo is het maar net
![]()
dat zei een maat van me ook, toen zijn vriendin op schoot zat, met oud en nieuw... dat kon ze niet waarderen, toen plakte die er achteraan, pfffffft voor jou tien anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, wij zijn de positiefste praatclub van heel het internet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef Cocktailprikker het volgende:! het hielp een beetje. Ik sluit men browser af, dat scheelt vast meer
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef BazzieK het volgende:
Dat win ik dan dit weekend wel. Twee slokjes van het >>>>> dinnetje <<<<< . "Hier proef dit eens" Ja lekker joh, safari met spa rood.![]()
Boh, kinders worden groot.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:13 schreef -XX- het volgende:
Gelukkig was >>>>> ik met de auto <<<<< en mocht ik nee zeggen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Wat is dat nou Cageon. Voeg ik je op facebook toe om je te bespioneren staan er niet eens foto's van jou zonder helm of je vriendin op.
Je weet toch!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef BazzieK het volgende:
WB gevonden op Hyves, was al wel vrienden met Lotte. Dirty Old man.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bij mij worden ze maar niet groot hoor!
?? Heeft WB zijn mond weer voorbijgepraatquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven jij ook, ga eens sporten man.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
?? Heeft WB zijn mond weer voorbijgepraat
mij kun je daar idd niet vinden, mijn vriendin welquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou valt het bij mij ook nog mee, doe meer met hyves maar daar kon ik je niet vinden.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef cageon2 het volgende:
[..]
mij kun je daar idd niet vinden, mijn vriendin wel
Fok! staat te weinig tekens toe in de reacties om dat hier te kunnen uitleggenquote:
Wie is dat dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:19 schreef cageon2 het volgende:
ik wist niet dat ik knappe familie had:
http://www.hyves.nl/index(...)to&member_id=2755216
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:21 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Fok! staat te weinig tekens toe in de reacties om dat hier te kunnen uitleggen
Wat voor studie?????????quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:21 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Fok! staat te weinig tekens toe in de reacties om dat hier te kunnen uitleggen
Iig nu naar boven ff wat voor de studie doen![]()
![]()
zo zegquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:19 schreef cageon2 het volgende:
ik wist niet dat ik knappe familie had:
http://www.hyves.nl/index(...)to&member_id=2755216
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dat ligt dan vooral aan de mannen waar jij mee om gaat denk ik....
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Het wordt ook al gekker. Zat eergister bij wat maatjes te ouwehoeren! Zetten ze een fles carameldrank op tafel. Helemaal gestoord! Gewoon drinken wat smaakt naar gesmolten zoete snoepjes.![]()
![]()
![]()
Gelukkig was ik met de auto en mocht ik nee zeggen.
Pff ik had hem al bedankt voor het vorige bericht en dat ik even verder keek.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef Bunnybeater het volgende:! Laat die arme man toch met rust.
heb al een beetje wat gedaan en 15 blz gelezen. ga nu naar bed, morgen een leuke dag. half 8 thuis denk ikquote:
Kunnen wij gewoon niet even gaan trouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pff ik had hem al bedankt voor het vorige bericht en dat ik even verder keek.![]()
![]()
Tering, het was weer gezellig hier.![]()
Ik was uiteraard in zhe schuur. Luchtfilterkast.![]()
Morgen achterwiel en schokbreker demonteren.
En wie heeft wie benaderd?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef BazzieK het volgende:
WB gevonden op Hyves, was al wel vrienden met Lotte. Dirty Old man.
Maar gezellig is het niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:55 schreef -XX- het volgende:
Kunnen wij gewoon niet even gaan trouwen.
Dan heb ik een uber monteur.
vrouwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar gezellig is het niet.Hoewel dinnetje zondag ook even de rubbers heeft vastgehouden.
![]()
Alleen toen ik zei dat ze een uur stil moest staan vond ze'et niet meer leuk.
Kan je even in de schuur helpen? (weerstandquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:21 schreef ikookhier het volgende:
Het lijkt de libele wel hier zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemiddag
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:31 schreef Worldbeater het volgende:
En heb nu een weer een nieuw verzoek.
En die heeft geen tieten .. meer.
Ik ga vanaaf even de schokbreker achter uitbouwen en morgen een bus draaien om deze te verlengen.quote:
en loopt dus nog steeds als een reutelende bejaardequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga vanaaf even de schokbreker achter uitbouwen en morgen een bus draaien om deze te verlengen.
Steilere balhoofdshoek.![]()
Zit met ene dag weer in-elkaar. Net zoals ik drie weken geleden begonnen was.
Verder alleen nog de tank en kuipdelen erop. / klein uurtje werk.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan toe. Weer in de mail gaan.![]()
Topickiller.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef bvvt het volgende:
Zo hey, hebben ze ff een berg gepost of dat het nix is....
Lijkt wel "the good ol' times"
vrouwenmotoren iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:21 schreef ikookhier het volgende:
Het lijkt de libele wel hier zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemiddag
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef Den_Haag het volgende:
en loopt dus nog steeds als een reutelende bejaarde
SPH...quote:
Whahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Gelukkig hebben bvvt nog steeds die ons het verloop van het topic komt rapporteren![]()
[..]
SPH...![]()
Narf!
Zegt meneertje MBO'ertje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fout. Dat is Pinky! en NARF zegt hij steeds op Brain's hersenspinsels.
Narf een muis
Rib-I?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Kan ik van iemand ff een langere dop lenen?![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Kan ik van iemand ff een langere dop 22 lenen?![]()
Voor een sleutel is er geen plek.
De oplossing:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Kan ik van iemand ff een langere dop 22 lenen?![]()
[ afbeelding ]
Voor een sleutel is er geen plek.
Veel SPH mannen studeren na de P door voor psycholoog, psychiater of socioloog.quote:
Gaaf dingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef bvvt het volgende:
De oplossing:
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=820877
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb em sinds kort in huis en werkt verrekte handig.
Alfa's kun je alles wijs makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef -XX- het volgende:
Veel SPH mannen studeren na de P door voor psycholoog, psychiater of socioloog.
Niet zo piepen dus.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef bvvt het volgende:
De oplossing:
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=820877
Heb em sinds kort in huis en werkt verrekte handig.
Nopequote:Op donderdag 7 oktober 2010 05:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het was zomaar een gok! Ik had gehoopt dat jij dat deed!
Allemaal kut beroepen dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Veel SPH mannen studeren na de P door voor psycholoog, psychiater of socioloog.
Niet zo piepen dus.
offtopicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef Bunnybeater het volgende:
Sooow, net de ZX-12 weer uit elkaar moeten trekken om bij de accu te komen en hem vervolgens weer te ruilen met de babyBMW bij de motorzaak. Lijpe trekkracht die 12.1 & 2 cilinders
Vest met bontkraagje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef -XX- het volgende:
Het begin is er. Nu de rest nog.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ja....XX standaard print !!![]()
[ afbeelding ]
Het is een jas met bontkraag. (nog erger...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vest met bontkraagje.![]()
Maar ga je nu serieus SM rijden ofzo?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is een jas met bontkraag. (nog erger...)
Handige volgorde.quote:Haha, wel de bedoeling ja!!!De motor komt waarschijnlijk pas eind volgend jaar ofzo. Maarja, beetje bij beetje.
Nee manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:04 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hoax, en ik kan het weten. Ik ben er geweest, dat is in Chicago. [ afbeelding ]
Dat heb ik ook ene keer gedaan, en toen geljik een kabeltje gelegd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef Bunnybeater het volgende:
Sooow, net de ZX-12 weer uit elkaar moeten trekken om bij de accu te komen [..]
Barbie.quote:
Ik ben al blij met de plaatselijke dijk.quote:
die koplampen zijn een beetjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef ikookhier het volgende:
Bij de Fok!MC is het ook een bende![]()
Helmpie -XX-![]()
@ KK![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat er standaard geen topkuipje op zitLampen steken raar uit
Leuk ding maar heeft echt een kuipje nodig inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef ikookhier het volgende:
Bij de Fok!MC is het ook een bende![]()
Helmpie -XX-![]()
@ KK![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat er standaard geen topkuipje op zitLampen steken raar uit
Ik zie een tikkie Benelli.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef BazzieK het volgende:
Leuk ding maar heeft echt een kuipje nodig inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |