Dit is dan ook nog eens een mooie uitvoering.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
Was trouwens de verkeerde. Moet niet de t595 maar de 955i
eigenlijk in het geelquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is dan ook nog eens een mooie uitvoering.
quote:Op woensdag 29 september 2010 06:07 schreef -XX- het volgende:
Nog mensen die zondag naar Lelystad gaan?Weer onk supermotard!
Ik zeg: Komen hoor!
[bazziek] HAHAHAHA KOMEN! [/bazziek]
andere motor dan maar?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
Gvd weer een avond klussen weg, de nieuwe O-ringen passen ook niet op de carburateurs van de ZX9R.
Beetje oneerlijke vergelijking alleenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gyroscopische cam ophanging is vet![]()
http://skoften.net/index/battle/first_person_race
Kan de auto jou ook niet boeienquote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beetje oneerlijke vergelijking alleen
Ik zie geen gyroscopische cam ophangingquote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gyroscopische cam ophanging is vet![]()
http://skoften.net/index/battle/first_person_race
Niet zolang ik er niet zelf in mag rijdenquote:
Precies, en de motor vult nog ongeveer de helft van het beeld ook...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zie geen gyroscopische cam ophanging![]()
Verder loze vergelijking, +- 6 cams versus 1
met de TLR kreeg ik alleen een slippend achterwielquote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
En anders ren je em ff aan
Met 60kg red je het ook niet dan heyquote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef cageon2 het volgende:
[..]
met de TLR kreeg ik alleen een slippend achterwiel
Probeer het eens zoquote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef sk888er het volgende:
Ik stond op de uni en m'n motor wou niet meer starten (Aprilia RSV Mille), ik de ANWB gebeld, blijkt het startrelais door te zijn gebrand. Hij de motor eenmalig gestart zodat ik naar huis kan rijden (het was 22:30). Is er een manier dat ik de motor kan starten zonder dit startrelais? Of is het mogelijk dat ik het startrelais zelf kan vervangen zonder problemen? Anders moet ik 5 Km lopen met mn motor in de hand en dat zie ik niet zo zitten:P
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Probeer het eens zo
Mag ook zonder helm
Derde versnelling moet lukken.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef cageon2 het volgende:
met de TLR kreeg ik alleen een slippend achterwiel
Een paar heel goed bereikbare stekkertjes onder de buddy.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef sk888er het volgende:
Ik stond op de uni en m'n motor wou niet meer starten (Aprilia RSV Mille), ik de ANWB gebeld, blijkt het startrelais door te zijn gebrand. Hij de motor eenmalig gestart zodat ik naar huis kan rijden (het was 22:30). Is er een manier dat ik de motor kan starten zonder dit startrelais? Of is het mogelijk dat ik het startrelais zelf kan vervangen zonder problemen? Anders moet ik 5 Km lopen met mn motor in de hand en dat zie ik niet zo zitten:P
ik heb niet dezelfde massa als jij eh WBquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Derde versnelling moet lukken.![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik heb niet dezelfde massa als jij eh WB geerd![]()
[..]
Alleen lukt me misschien ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef cageon2 het volgende:
ik heb niet dezelfde massa als jij eh WB![]()
En nog wat bijgeleerd?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef cageon2 het volgende:
sucks WB...
* cageon2 zit wat te spelen met telemetrie data van iemand die ong. 10 secs harder over assen heen knalt met zijn supersport.
Als het twee wielen heeft is het ooit door een MC lid aangeduwd (en waarschijnlijk van Rib geweest.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef sk888er het volgende:
Mjah aanrennen is niet het slimste met zo'n motor:p mn pa zei ook al dat ik hem maar moest aanduwen.
Iig als het gewoon een kwestie is van het juiste draadje aan het juiste schroefje vastmaken dan ga ik het zelf maar proberen:)
Dat als je alleen je gas los laat bij 240 je binnen een fractie van een seconde op 230 zitquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen lukt me misschien ook niet.
Heb toen met de R1100S twee keer een setje collega's gewisseld, en de voetbalamateurs eerste klasselukte het net bij de Beemer, tweede versnelling idd stapje opzij, derde wel.
Blok loopt verder wel kut met koude motor en derde versnelling á 15 km/u.
[..]
En nog wat bijgeleerd?Ik had volgende week nog een last minute Zandveurt willen boeken.
Maar de motor komt nu zeker niet af voor volgend weekend.![]()
quote:Net in het donker wel ff het achterlicht van de motorscoot omgewisseld.
Het Lexus type LED licht deed het niet meer..
Leuk al die voertuigen.![]()
Dinnetje ligt alweer te maffen.
Gelukkig kun je die wel gewoon in elke versnelling aanduwenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetje ligt alweer te maffen.
Ik rem overal op de motor @circuit.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:06 schreef cageon2 het volgende:
Dat als je alleen je gas los laat bij 240 je binnen een fractie van een seconde op 230 zit![]()
Ze zit vast in de achteruit.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gelukkig kun je die wel gewoon in elke versnelling aanduwen
Wahahaha!!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Probeer het eens zo
Mag ook zonder helm
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zit vast in de achteruit.
Deze gast kan geen motor aanduwen met zijn handen maar wat hij wel kan kunnen vele mensen dan weer nietquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:41 schreef Rib-i het volgende:
Het trucje van BazzieK wordt overal op de wereld toegepast
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Milf (18) tapet peuter vast aan muur
Nogmeer
laat die knakker zijn SXV is aan mij meegevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Soort van minimeet gehadals het goed is wel paar leuke pics of filmpjes
zon appie SXV is wel echt gvd 1 brok geweld zeg om te zienMaar zo hard reden ze nou ook weer niet door op de supermoto's
Zat er regelmatig buitenom in de bocht
Qua gearing draaien ze idd al snel overtoeren bij >100 km/u.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Soort van minimeet gehadals het goed is wel paar leuke pics of filmpjes
zon appie SXV is wel echt gvd 1 brok geweld zeg om te zienMaar zo hard reden ze nou ook weer niet door op de supermoto's
Zat er regelmatig buitenom in de bocht
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Minder nice dezemaar sinds het samenwonen elders staat de motor niet meer binnen..
[ afbeelding ]
Maar met dinnetje een avondje weg kunnen we natuurlijk wel ff de onderdelen binnen halen en monteren.![]()
Dan pakken ze jouw kenteken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben benieuwd of ik een boete binnen krijg trouwens. Reed vanmiddag sportief over en rotonde en daarna nja je kent me welDus toen minderde ik gewoon weer vaart en reed rustig 50, hoor ik ineens sirenes achter me. Zie in de spiegel ook blauw flikkerende lichten, hmz...
Maar het viel mee, was een ambulancemotor. Alleen reed die dus precies mij te hard voorbij terwijl we naast elkaar langs een digitale flitspaal reden. Denk dat ik er ook bij op staHopen dat ze eerst kijken wie er te hard reed ipv dat ze hem meteen naar mij sturen
Gvd, sturen ze laten nog een mailtje ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
3 oktober laatste mogelijkheid bij Motorsport Lifestyle.
quote:Mooi weer alarm afgegeven voor aankomend weekend! check de verschillende weersite's en overtuig jezelf!!
Dit weekend is de laatste mogelijkheid om nog een dagje circuit te rijden op Zandvoort. Er is nog plek in verschillende groepen!!
Schrijf je snel in VOL=VOL
Bel 06-06-43085240 en meld je aan als inschrijven via de site niet lukt! Betalen contant op het circuit.
Hopelijk tot komend weekend!
Met vriendelijke groet,
Team Motorsport Lifestyle
We gaan voor puur woongenot.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:08 schreef -XX- het volgende:
Niemand hoeft mij later tegen te houden als ik mijn motor in de woonkamer wil zetten.!
Nee, zij waren eerderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:57 schreef Worldbeater het volgende:
Gvd, sturen ze laten nog een mailtje ookals je het over de duivel hebt.
![]()
![]()
Ik ben helderziend.quote:
Dus eigenlijk zag je het niet zo helderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben helderziend.![]()
In mijn beleveing was het later, want gisteren alleen de site gecheckt, mail vanochtend.
Ben wel een week te laat.
Patient overleden /Jomanda.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zag je het niet zo helder
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een ander oud oldskool oudje erbij.
[ afbeelding ]
Waarom EMO!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een ander oud oldskool oudje erbij.
[ afbeelding ]
Cageon de anti Italiaan.quote:
Ik heb er op drie geboden via MP. Maar zwart (1) heeft de voorkeur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:08 schreef -XX- het volgende:
Waarom EMO!
Dat is toch geniaal zo'n ding.
ik vind het nou niet echt een spetterend mooie fietsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon de anti Italiaan.(tenzij ze Rossi heten
)
Dat vind ik wel gaafquote:[..]
Ik heb er op drie geboden via MP. Maar zwart (1) heeft de voorkeur.
En deze natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Dudequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon de anti Italiaan.(tenzij ze Rossi heten
)
[..]
Ik heb er op drie geboden via MP. Maar zwart (1) heeft de voorkeur.
En deze natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Leuke oldskool racer. En toen ik begon met rijden kon ik'em niet kopen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:30 schreef cageon2 het volgende:
ik vind het nou niet echt een spetterend mooie fiets
quote:Dat vind ik wel gaaf![]()
Ok pa.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Dudeprobeer je 100 motoren gehad te hebben voor je 50ste ofzo
Anders koop je eens een motor die je langer dan 6 maanden en 8 olie wissels houd
neemt niet weg dat die Buell wel leuk is, afgezien van die topkuip![]()
Andere hoek en kleur beter?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:30 schreef cageon2 het volgende:
ik vind het nou niet echt een spetterend mooie fiets![]()
weet je wat het is... een buizenframe kan wel cool zijn, maar deze is niet echt spannend...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Andere hoek en kleur beter?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |