Dat heb ik tot nu toe de hele zwangerschap gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:55 schreef twentemeisje het volgende:
@Klavertje-4: ik moet bekennen dat ik nog bij elke toiletgang controleer of er geen bloed op het toiletpapier te zien is.
Dat wordt straks nog even schrikken dan, na de bevallingquote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe de hele zwangerschap gedaan.
Hier ook heel herkenbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe de hele zwangerschap gedaan.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog even schrikken dan, na de bevallingOmschakelen!
Oeh en die tampons, daar heb je ook maar bar weinig gebruik van kunnen maken....quote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
inderdaad
Ik weet wel dat ik dit keer van tevoren alvast flink wat van die pakken kotex maandverband in ga slaan. Hoe vaak B. al thuis is gekomen met de verkeerde voordat ie eindelijk de kotex te pakken had![]()
Hij had zelfs een pakje tampons bij zich hahahaha![]()
Hij wist het niet en heeft dus gewoon maar een heel keuze-assortiment gehaald toen. Keilief natuurlijk maar die tampons was wel een beetje onnodig
Yep! Wil je het stappenplan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha basboussa wtfis dat van tampons gemaakt?
Ik vond het eigenlijk wel fascinerend... Hoe alles weer 'opgeruimd' wordt, vanzelf....quote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het klinkt zo ontzettend aantrekkelijk allemaal
ik ook!! Vooral de eerste paar uur na de bevalling! Hoppa, 2 van die vieze dikke dingen erin...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je zegt dat je 2 verbanden achter elkaar gebruikte, Huup. De meeste vrouwen vinden het kraamverband vantevoren enorm, maar ik had er ook echt 2 achter elkaar nodig.
Misschien kan ik hier beter niet meelezen, want nu vind ik het allemaal nog leukquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het klinkt zo ontzettend aantrekkelijk allemaal
Ik voel het aan, dit wordt jouw persoonlijke hoogtepuntje!quote:
Gelukkig heb ik nog zo'n 28 weken te gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja jottum ende joy en zo. Boh
aambeien, tsjek.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Misschien kan ik hier beter niet meelezen, want nu vind ik het allemaal nog leuk![]()
Al zei mijn huiarts trouwens vandaag ook heel vriendenlijk: "Als je dan aambeien krijgt kan je gewoon hier langskomen hoor! "
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:34 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik voel het aan, dit wordt jouw persoonlijke hoogtepuntje!
'Dat hele zwangerzijn, ach, was wel aardig, de bevalling, zwaar, maar verder in een roes beleefd, het vloeien daarentegen: WAT EEN ERVARING!'
Ik had me echt op ware pampers voorbereid geestelijk na alle verhalen die ik las over shock/horror momenten na ontvangst van het kraampakketquote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je zegt dat je 2 verbanden achter elkaar gebruikte, Huup. De meeste vrouwen vinden het kraamverband vantevoren enorm, maar ik had er ook echt 2 achter elkaar nodig.
Hahahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Yep! Wil je het stappenplan?
En inderdaad, grote fluffy verbanden aanschaffen, want vloeien zult u, DML! Ging hier als snel wat minder ( vanwege ks misschien?), maar had wel een beetje het pampergevoel. Een zijn met de baby enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |