staat ertussenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:54 schreef Chooselife het volgende:
Ik mag er tussen op 22 februari 2011. Geslacht nog niet bekend.
wij hebben met 18w een echo, ik hoop het dan ook te kunnen zien, aangezien we dan nog aan t opknappen zijn en t wel makkelijk is met behangen van de kamer enzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nieuwe papa's van harte welkom!
Tally, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Echt een kippenvel momentje..
Huup, ook weer goed gekeurd!
DJMO, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! 130kt ben ik hopelijk al bevallen
Twentemeisje, wij hadden met 15w4d een echo en konden toen het geslacht al zien! Hoop dat jullie het ook kunnen zien over 2 weekjes!
Ik ben benieuwd hoe het met Tankgirl is!
Vandaag 37weken zwanger helemaal. Dus bij deze: MELD! beetje laat, ik zal morgen wat eerder zijn..
Bedankt. En daar gaat m'n anonieme bestaan op FOK!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:39 schreef mrien het volgende:
Wat moeilijk voor jullie Sequencial! Ik hoorde gisteren helaas ook dit verhaal al, je vrouw is namelijk een collega van mij (hoe toevallig). Veel sterkte met afwachten voor jullie
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer heeft de baby gevoeld gisteravond
aaahwquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer heeft de baby gevoeld gisteravond
mja wij hier wel. Maar dat verschilt per praktijk geloof ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een stomme foutEn moet je met 30 weken opnieuw bloed prikken? Da wist ik nie.
Het liet de kont zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef huuphuup het volgende:
oh!!
die beentjes!!!![]()
![]()
wat een geniale foto Tally![]()
Owh dat hadden we met deze al. Aangezien we elke week vanaf week 5 een echo hebben gehad zie je echt een mensje groeien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn dat je toch mocht komen Tally en het hartje horen![]()
Mooie echo ook!
Ik heb die van rond dezelfde tijd hier ook staan en dan hou je de 20-weken echo foto er naast. Echt onvoorstelbaar hoe snel het groeit en er als een compleet mensje uitziet 10 weken later.
hoe is het met jou? en met je man?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:08 schreef Suzanna het volgende:
Tally, wat een lieve echo's inderdaad, nog zo schattig klein...Fijn dat je gerustgesteld bent.
Sil, volgens mij moet je je zoiets nu zeker juist proberen van je af te laten glijden ipv je zo op te winden... gewoon voor jezelf hoor, je moet niet teveel opwinding om je heen hebben. Ik zou het denk ik mijn man hebben laten afhandelen... (en dat terwijl ik graag dingen zelf regel)
Heel veel sterkteen doe rustig aan.
t is een flink stuk lopen en ik moet er erg vroeg zijn dus dan ga ik met de fiets, dus geen kinderwagen voorhanden. Het kamertje waar geprikt wordt is erg klein en ze zitten er met zn twee'en, soms met zn drie te prikken. Er staat van alles op de grond daar waar ze beter niet aan mag komen enzo, dus echt handig of kindvriendelijk is het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en vind je bloed laten prikken echt zo lastig met Amélie erbij, Huup? Het gaat hier waanzinnig snel. Oké, je moet wel een tijdje wachten, maar het prikken zelf is zo gebeurd. Ik zou Ivan op dat moment even in de kinderwagen zetten. Of neem je de doek mee?
Het laatste vloeit volgens mij juist heel logisch voort uit het eerste! En ik stel me zo voor dat dat het ook minder 'nodig' of leuk maakt om over je zwangerschap te posten; je hebt immers weinig te melden. Maar we vinden het leuk om te lezen, hoor! En ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef -Nienna- het volgende:
Verder voel ik me absoluut niet zwanger, het besef is er eigenlijk ook helemaal nog niet...gek he.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
Als je zwangerschap 'normaal' verloopt dan ben je nu ook snel van de misselijkheid af! .
Oe, 1,6 cm... Kun je je gewoon voorstellen dat dat in mei gewoon al een kind is van zeg 50 cm?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Allereerste echo vanmorgen gehad, we zagen het hartje kloppen
Was zo ontroerd, heb echt even gejankt toen we weer buiten waren.
We zijn nu 8 weken en 2 dagen, en de kleine is maar liefst 1,6 cm groot![]()
En.. de datum is (voorlopig) : 8 mei 2011
Oh leuk, zitten we dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef Narr het volgende:
Waaaaaa jullie gaan hard....
Tankgirl, Tally die twee echofoto is geniaal!!! Mooie echo's hoor...
DJMO gefeliciteerd![]()
Claudia, ik kan niet meer dan. Ik herken heel veel van mezelf (iig mijn vorige zwangerschap) in je....
Basboussa beterschap
Tally Tankgirl feli met je eerste echo.
Wij hebben zojuist ook de eerste gehad, 7w4d dus mijn datum is voorlopig 13 mei 2011![]()
Verder ook hier ziek, buikgriep, dus mijn enige solid food vandaag is banaan geweest. En mede door de misselijkheid van het zwanger zijn enorm gekokhalsd (totdat ik er spierpijn van kreeg)...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:54 schreef Chooselife het volgende:
Ik mag er tussen op 22 februari 2011. Geslacht nog niet bekend.
grap van het jaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
god mensik dacht heel even dat je kwam vertellen dat je een tweede mini-me op komst hebt
Ik haak wel weer in als iedereen hier aan zijn 4e leg is begonnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
god mensik dacht heel even dat je kwam vertellen dat je een tweede mini-me op komst hebt
Bij mij werd die vraag ook dagelijks gesteld, maar ik heb geen last gehad van misselijkheid. Echt, elke zwangerschap is anders!!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef klavertje-4 het volgende:
dank je wel DML voor je lieve reactie.
dat misselijke, daar maak ik me dan weer zorgen over dat ik dat niet heb. Het helpt ook niet dat mijn moeder iedere keer als ik haar zie vraagt 'en, ben je al misselijk?'
Terwijl ik rationeel best weet dat niet iedereen misselijk wordt.
Nog niets gehoord, en het is inmiddels bijna 8 weken geleden... Misschien als ik een keer bevallen ben ofzo....quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe staat het met jouw hulp Basboussa? En die BN-er was Mark Tuitert zijn vrouw.
Ontzettend fijn, twente_meisje, dat je nu toch bevestiging hebt dat het allemaal toch best 'normaal' is en dat acrobaatje het gewoon heel netjes doet!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb ook nog niet 1x overgegeven Klavertje, je tergende onzekerheid herken ik echter wel. Doordat de vorige zwangerschap in een miskraam eindigde waren de eerste weken van deze zwangerschap helemaal niet leuk. Maar ik moet zeggen, hoe meer deze vordert, hoe meer vertrouwen ik krijg dat het helemaal goed gaat komen. En dat had ik vooraf niet gedacht, ik dacht dat het een 9 maanden durende lijdensweg (qua angstgevoel) zou worden. Ik kan je melden: dat is het niet! Gelukkig! Hopelijk kun jij ook snel gaan genieten en krijg je vertrouwen in de goede afloop.
Vanmiddag dus bij de vk in het ziekenhuis geweest: alles is GOED! Ik denk dat ik in april ga bevallen van een acrobaatje. Mijn hemel wat een beweeglijk kind groeit er in mijn binnenste!Wederom een behoorlijke opluchting dat het kindje het goed maakt. De pijn die ik heb is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid groei- cq. bandenpijn. Zoals verschillende meiden hier al zeiden, het hoort erbij en kan geen kwaad. Het is alleen een beetje vervelend, maar nu ik weet dat het niets erg is, is het natuurlijk goed te doen.
Ik ben blij.
Wat fijn nieuws!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb ook nog niet 1x overgegeven Klavertje, je tergende onzekerheid herken ik echter wel. Doordat de vorige zwangerschap in een miskraam eindigde waren de eerste weken van deze zwangerschap helemaal niet leuk. Maar ik moet zeggen, hoe meer deze vordert, hoe meer vertrouwen ik krijg dat het helemaal goed gaat komen. En dat had ik vooraf niet gedacht, ik dacht dat het een 9 maanden durende lijdensweg (qua angstgevoel) zou worden. Ik kan je melden: dat is het niet! Gelukkig! Hopelijk kun jij ook snel gaan genieten en krijg je vertrouwen in de goede afloop.
Vanmiddag dus bij de vk in het ziekenhuis geweest: alles is GOED! Ik denk dat ik in april ga bevallen van een acrobaatje. Mijn hemel wat een beweeglijk kind groeit er in mijn binnenste!Wederom een behoorlijke opluchting dat het kindje het goed maakt. De pijn die ik heb is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid groei- cq. bandenpijn. Zoals verschillende meiden hier al zeiden, het hoort erbij en kan geen kwaad. Het is alleen een beetje vervelend, maar nu ik weet dat het niets erg is, is het natuurlijk goed te doen.
Ik ben blij.
Twentemeisje mijn vorige zwangerschap is ook in een miskraam geeindigd. Ik denk dat daar inderdaad veel angst vandaan komt. Op dit moment voelt het voor mij ook als een lange lijdensweg, goed om te lezen dat daar nog verandering in kan komen. Wat fijn dat je echo goed was!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben blij.
Zullen we een datumtweeling doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Sil, wij kunnen wel naast elkaar op een bankje gaan zitten. Haha ik ben gelukkig nu 37w maar voor jou is het nog ff spannend! Hopelijk groeit je beeb iets minder snel als de insuline weer aangepast is! Sterkte ermee!
Twentemeisje, fijn dat alles goed was!![]()
Loffie, gefeliciteerd!![]()
Basboussa, weer een beetje opgeknapt?
JeetjeJom, weer terug van vakantie! Welkom back!
Klavertje4, ik ben ook helemaal niet misselijk geweest. Maar ik snap dat je graag wat kwaaltjes zou willen zodat het wat echter voelt! Sterkte![]()
Chooselife, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! En het geslacht?![]()
vindt het behang meer voor een meisjeskamer..
Dat kan ik helaas niet zeggen, omdat het dan achterhaald kan worden door mensen uit mijn "echte leven".quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Chooselife, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! En het geslacht?![]()
vindt het behang meer voor een meisjeskamer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |