abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:51:28 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86937998
Zwangerschap en geboorte deel 696

2010

September:
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
06 oktober 2010: Hik
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
15 november 2010: shellyjanssen
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongen)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally
19 april 2011: Take_A_Picture

Mei:
02 mei 2011: Danic
05 mei 2011: Loffie
08 mei 2011: The_Tankgirl
13 mei 2011: Narr

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 28-09-2010 22:30:40 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86938019
dat is mooi, hoef jij niet in hun troep te zitten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:53:48 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86938069
Waar Tally een hartje O+ heeft gehoord en waar we Sequencial (hoop dat ik het goed schrijf?) welkom heten *O*

(en waar ik 13 oktober de sleutel krijg van ons nieuwe huis O+ )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86938083
Ik mag er tussen op 22 februari 2011. Geslacht nog niet bekend. *)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:58:12 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86938207
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:54 schreef Chooselife het volgende:
Ik mag er tussen op 22 februari 2011. Geslacht nog niet bekend. *)
staat ertussen ;)

pi_86938295
Nieuwe papa's van harte welkom!

Tally, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Echt een kippenvel momentje..

Huup, ook weer goed gekeurd!

DJMO, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! 130kt ben ik hopelijk al bevallen ;)

Twentemeisje, wij hadden met 15w4d een echo en konden toen het geslacht al zien! Hoop dat jullie het ook kunnen zien over 2 weekjes!

Ik ben benieuwd hoe het met Tankgirl is!

Vandaag 37weken zwanger helemaal. Dus bij deze: MELD! beetje laat, ik zal morgen wat eerder zijn..
29/10/'10 - 25/03/'13
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 13:04:13 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86938382
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nieuwe papa's van harte welkom!

Tally, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Echt een kippenvel momentje..

Huup, ook weer goed gekeurd!

DJMO, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! 130kt ben ik hopelijk al bevallen ;)

Twentemeisje, wij hadden met 15w4d een echo en konden toen het geslacht al zien! Hoop dat jullie het ook kunnen zien over 2 weekjes!

Ik ben benieuwd hoe het met Tankgirl is!

Vandaag 37weken zwanger helemaal. Dus bij deze: MELD! beetje laat, ik zal morgen wat eerder zijn..
wij hebben met 18w een echo, ik hoop het dan ook te kunnen zien, aangezien we dan nog aan t opknappen zijn en t wel makkelijk is met behangen van de kamer enzo :P

*oh help .. ik smelt gewoon bij de gedachte dat ik straks twee kinderkamers mag inrichten ... *

dinsdag 28 september 2010 @ 13:05:40 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86938422
Tally, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! O+
pi_86938919
Huup een sticker *O*

DJMO verhuizen *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86939077
DJMO, 13 oktober is een mooie datum O+
*poef* nu is het weg
pi_86939538
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:39 schreef mrien het volgende:
Wat moeilijk voor jullie Sequencial! Ik hoorde gisteren helaas ook dit verhaal al, je vrouw is namelijk een collega van mij (hoe toevallig). Veel sterkte met afwachten voor jullie
Bedankt. En daar gaat m'n anonieme bestaan op FOK! :W

;)
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86939890
Mijn meneer heeft de baby gevoeld gisteravond O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86940271
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_86940336
Mijn baby reageert op de meneer.... O+ Van de week was ze een dag enorm rustig en net toen ik me zorgen begon te maken begon mijn man tegen mijn buik te praten. Net daarna werd ze ineens heel actief. De dagen daarop ging het steeds weer zo O+ O+

Ik ben zo benieuwd naar mijn meisje, hoe gaat ze zijn?
*poef* nu is het weg
pi_86940522
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
aaahw O+ wat leuk!

Muh.
De verloskundige belde net, de uitslagen van mijn bloedprikken waren niet compleet daar zou ze nog even achteraan bellen. Wat blijkt, in het ziekenhuis zijn ze de helft vergeten te controleren :') Wél mn ijzergehalte/suiker etc. gecheckt. Níet mn infectieziektes en bloedgroep en weet ik het wat.

Ik verwacht neit dat mn bloedgroep verandert is na de vorige zwangerschap :+ maar infectieziekten enzo lijkt me toch wel belangrijk.

Dus nu mag k nog een keer. Rijkelijk laat wel, en bij de volgende controle zal k wel weer het formulier meekrijgen al voor de 30 weken-prik :') maar goed. handig is anders zeg maar. vooral omdat het best een gedoe is om met Amélie erbij zoiets als "even" bloedprikken te ondernemen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86940659
Wat een stomme fout }:| En moet je met 30 weken opnieuw bloed prikken? Da wist ik nie.
The way you rock'n'roll
pi_86940767
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een stomme fout }:| En moet je met 30 weken opnieuw bloed prikken? Da wist ik nie.
mja wij hier wel. Maar dat verschilt per praktijk geloof ik.
Wij moeten aan het begin van de zwangerschap en dan rond 30 weken nog eens. Volgens mij kijken ze dan dus wel alleen naar je suiker/ijzer enz. maar dat weet ik niet zeker.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86941068
Dat is inderdaad erg suf dat ze de helft vergeten zijn.

Kun je nergens in de buurt 's avonds prikken? Ik kan hier in het (niet echt grote) dorp op een paar dagen in de week tussen 18-19 prikken in het bejaardenhuis. M'n lief en de dreumes gaan dan gewoon mee ter ondersteuning/afleiding (ben echt een watje met prikken). Zou het inderdaad niet graag met m'n dreumes alleen doen, die heeft de halve prikpost gesloopt voordat ze het eerste buisje gevuld hebben.

Ik mag met 30 weken ook weer, maar dat is dan ook om te kijken naar de hoeveelheid antistoffen ivm rhesus-negatief. Overigens moet ik nu vaker tussendoor omdat m'n ijzer te laag was en ik aan de tabletten mag.

Verder erg moe en nauwelijks concentratievermogen, dus het advies gekregen om een weekje rust te nemen. Zo weer naar werk, ben benieuwd wat mijn baas daar van vindt. Is overigens ook de reden voor mijn lange afwezigheid. Aan het eind van de dag plof ik rond een uur of acht in bed, om vervolgens pas de volgende ochtend rond een uur of 7 weer wakker te worden...

Oja, DJMO, gefeliciteerd met het huisje! Veel plezier met het bedenken van de nieuwe inrichting!
pi_86941207
bij mij werd rond de 30 weken mijn ijzer gecontroleerd. Eerst via de vinger, en toen ie daar laag bleek te zijn, via mijn arm. De verloskundige kon zelf prikken gelukkig!
*poef* nu is het weg
pi_86941304
He gets ook al zo moe. Vervelend. Hopelijk helpt de week rust afdoende.

En ik denk dat ik gewoon B. weer meesleep en we naar het ziekenhuis gaan. Volgens de verloskundige moet ik gewoon tot half 10 's morgens kunnen prikken op de normale priklocatie hier maar ik heb vorige keer toen ze dat ook gezegd had drie keer voor een dichte deur gestaan :') Daarnaast idd, lastig om Amélie dan stil te houden of af te leiden ofzo. T is vast heus wel te doen maar liever neem ik haar niet mee, gewoon net even wat sneller en handiger.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86941528
Wat een leuke verloskundige heb ik. Diegene die ik tot nu toe gehad heb (2 maar).
Ik voelde me de laatste dagen niet zo lekker. Veel buikpijn. En moest nog tot dinsdag wachten voor ik weer langs mocht komen.
Maar toch zat het me niet lekker. Ik vanmorgen gebeld. De assistente lezen nooit je achtergrond/verleden/geschiedenis helaas en ik kreeg te horen: Ja... Kijk voor je 12de week kan het mis gaan he.. Dus ja.. Denk niet dat het zin heeft om langs te komen. Dus ik een beetje boos: Uhm ik heb al een dood foetusje in me zitten :( en ik ben bang dat het nu ook mis is met die ander :( Uhm was dat je vorige zwangerschap? Nee nu dus :( O nou dan belt de verloskundige wel terug.
Ben ik snel gaan douchen en toen ik klaar was werd ik terug gebeld door een andere assistente dat de verloskundige tijd voor me vrij had gemaakt en ik meteen mocht komen.

Daarom heb ik dus het hartje gehoord vanmorgen O+ Anders had ik moeten wachten tot dinsdag. En een week lang in de zenuwen zitten was me toch te lang. Maar de verloskundige zei dat ik gelijk had dat ik belde. En ze zonder problemen het hartje wil laten horen zodat we weten dat het goed zit O+

Ik heb nog een echo van vorige week! Even uploaden :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86941720
Ons kindje O+

Lange beentjes O+
pi_86942483
Sowieso zelfs al was het een normale situatie vind ik die zin echt niet kunne hoor Tally.. :N
Wat een prachtige echo's! En fijn dat de VK liever is dan dan de assistente :)
pi_86942550
oh!!
die beentjes!!! O+ O+
wat een geniale foto Tally :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86942631
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef huuphuup het volgende:
oh!!
die beentjes!!! O+ O+
wat een geniale foto Tally :D O+
Het liet de kont zien :D Het was zo aan het draaien. Dat de gynaecoloog leuke foto's kon maken voor Papa.
Die baalde dat die niet mee kon naar deze echo :D

En Pvoesss mja ik weet niet hoe dat normaal is he :') Mja.. Ik ben blij dat ik nu gewoon weer gerust gesteld ben :) Nu kan ik die week wel wachten tot de echo :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:06:56 #26
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86942684
Tally, fijn he! Neemt hetwat onzekerheid bij je weg? En wat een hork die verloskundige.... MAAR! Je hebt het hartje gehoord! *O* En die echo's! Wat een lieve tuinboon!

Huup, fijn dat alles weer goed was!

DJMO de sleutel *O* 13 oktober lekker snel, maar dat is dan wel een voordeel van een huurwoning he. :D

Sequencial, een spannende tijd dus voor jullie. Ik hoop dat de kans gewoon klein blijkt te zijn!

Hier... tsja. Gisterochtend, stroom eruit door werkzaamheden, maar Eneco ons informeren? Welnee... Gelukkig zijn we niet stroomafhankelijk en wonen mijn schoonouders dichtbij.
Ik voel me vandaag dus niet lekker, ben super moe, hoofdpijn, gewoon algehele blehheid, dus ik had het zo geplanned dat Yade een ochtend voor de tv zou mogen hangen.
#$@%^#$%^#$@^weer die kutstroom eraf. Gebeld naar de Eneco en zo onbeschoft ben ik nog nooit behandeld, ik kreeg er een huilbui en harde buiken van, en ik ben echt geen jankert, maar ik was goed over de zeik. Ik heb gezegd dat ik het asociaal vond dat we geen notificatie hadden gekregen, begon hij dat het per ongeluk was gister, terwijl zijn collega had gezegd dat het geplande werkzaamheden waren. Toen begon hij dat hij niet kon uitzoeken waar de fout lag en dat ik er niet zo over moest doorzeuren. Toen ik zei dat excuses toch wel op zijn plaats waren en of ik een tijdsindicatie kon krijgen, zei hij dat hij geen klachtenbureau was en dat hij wel klaar was met het gesprek....
Toen Knut belde, en die moet dezelfde knurft hebben gehad, hing hij op halverwege en Knut is altijd beleefdheid hetzelfde aan de telefoon. Die heeft ziedend teruggebeld en een manager gekregen. die gaat niet uitzoeken wie we aan de telefoon hebben gehad en we horen het nog terug. Kut Eneco.

Ik zat echt te trllen van woede zeg. Jeetje.

Maar goed, vreselijk geslapen, heel veel pijnlijke harde buiken, nachtmerries, etcetera gehad. Ben vandaag enorm moe, ruim 2 uur geslapen maar voel me nog en vaatdoek, heb het warm en hoofdpijn dus zal wel een virus zijn/ Verder voelt mijn buik nog alsofik super ongesteld ben en doet elke milimeter zeer.
Morgen naar de gyn, we denken dat de baby heel erg gegroeid is. Ook komt de diabetes niet ondercontrole. Spuit nu veel meer, maar hij blijft te hoog na elke maaltijd.

Ik ben het een beetje zat. :% Dit was niet helemaal hoe ik mijn laatste weken van mijn waarschijnlijk laatste zwangerschap had voorgesteld.

Sorry voor mijn geklaag.
pi_86942685
Wat fijn Tally!! Heerlijk om gewoon weer even die bevestiging te krijgen dat het goed zit, als je start zo onzeker en verdrietig is geweest is het gewoon best moeilijk om die onzekerheid ook weer los te laten! Goed dat je gebeld hebt, fijner nog dat je teruggebeld bent en allerfijnst dat je een heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk klinkend hartje hebt mogen horen! O+

Tankgirl, hoe was het bij de VK?? Heb je vandaag ook gelijk een echo gehad?

[ Bericht 8% gewijzigd door Poppedein op 28-09-2010 15:16:06 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86942811
Fijn dat je toch mocht komen Tally en het hartje horen O+
Mooie echo ook!

Ik heb die van rond dezelfde tijd hier ook staan en dan hou je de 20-weken echo foto er naast. Echt onvoorstelbaar hoe snel het groeit en er als een compleet mensje uitziet 10 weken later.
The way you rock'n'roll
pi_86942867
Wat fijn Tally dat je toch nog komen..

Jeetje Sil, wat 'n knurften daar zeg. Je zou ze toch.....
*poef* nu is het weg
pi_86943106
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn dat je toch mocht komen Tally en het hartje horen O+
Mooie echo ook!

Ik heb die van rond dezelfde tijd hier ook staan en dan hou je de 20-weken echo foto er naast. Echt onvoorstelbaar hoe snel het groeit en er als een compleet mensje uitziet 10 weken later.
Owh dat hadden we met deze al. Aangezien we elke week vanaf week 5 een echo hebben gehad zie je echt een mensje groeien.
Maar deze echo was toch wel het schattigste van allemaal.. Die beentjes O+

Mijn man heeft ze op zijn telefoon en is het hele pand rond gegaan om te laten zien vertelde zijn collega :')
pi_86944322
Fijn dat je mocht komen Tally! En fijn dat je het hartje hebt gehoord! En die echo's, O+

Sowieso merk ik deze zwangerschap hoe groot de geruststellende rol van een vk eigenlijk is. De vorige keer ging alles soepel en stond ik altijd na vijf tellen weer buiten bij een afspraak. Omdat het deze keer zowel fysiek als mentaal een stuk zwaarder is, heb ik veel meer behoefte aan die geruststelling en die is er gelukkig nu. Ik mag nu gewoon iedere 2 ipv 4 weken komen om mijn hart te luchten en hartje te luisteren en dat is echt zo fijn!
pi_86944897
Tally, wat een lieve echo's inderdaad, nog zo schattig klein... O+ Fijn dat je gerustgesteld bent.

Sil, volgens mij moet je je zoiets nu zeker juist proberen van je af te laten glijden ipv je zo op te winden... gewoon voor jezelf hoor, je moet niet teveel opwinding om je heen hebben. Ik zou het denk ik mijn man hebben laten afhandelen... (en dat terwijl ik graag dingen zelf regel ;) )
Heel veel sterkte :* en doe rustig aan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 16:23:55 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86945506
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:08 schreef Suzanna het volgende:
Tally, wat een lieve echo's inderdaad, nog zo schattig klein... O+ Fijn dat je gerustgesteld bent.

Sil, volgens mij moet je je zoiets nu zeker juist proberen van je af te laten glijden ipv je zo op te winden... gewoon voor jezelf hoor, je moet niet teveel opwinding om je heen hebben. Ik zou het denk ik mijn man hebben laten afhandelen... (en dat terwijl ik graag dingen zelf regel ;) )
Heel veel sterkte :* en doe rustig aan.
hoe is het met jou? en met je man?

Sil .. ik heb er even geen woorden voor .. de situatie, en ook de reactie van die vent niet. Wat suzanna zegt.. probeer het in godsnaam van je af te laten glijden, want echt, je hebt jezelf en je kleintje ermee lieve schat :*

tally .. die reactie van die assistente :{ gelukkig was je vk het tegenovergestelde!!

dinsdag 28 september 2010 @ 16:24:16 #34
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86945521
Dat was ook de bedoeling,maar die zat in een meeting en ik was ongeduldig... Was wel beter geweest denk ik.
pi_86951910
Tally, wat een geweldige echo! Heel gaaf om te zien. Dat is geen heel gebruikelijk plaatje.

DML, heel gaaf dat je vriend het kindje heeft gevoeld! Wat vond hij ervan?

Stengeltje, ik ervaar het precies zo, hoe fijn de geruststelling van de verloskundige is. Het maakt voor mij alle verschil dat ik altijd langs mag komen en een eerlijke mening te horen krijg. Vaak is dat 'heel rot voor je, maar dit hoort er gewoon bij' en dan is het oké. De verloskundige heeft me ook door de prikdip heen geholpen. Het prikken gaat nog even waardeloos als in het begin, maar doordat zij me het gevoel geeft dat ze met me meedenkt prik ik met frisse moed.

Rottig trouwens dat je je ook zo slecht voelt. Ik hoop dat een week rust je goed zal doen. Ik merk hier dat het niks uitmaakt: zodra ik me druk maak ben ik er meteen héél slecht aan toe. Ik ben vandaag bijvoorbeeld naar een financieel adviseur geweest en heb met mijn vriend Ivan opgehaald. Daar heb ik zelf allemaal weinig voor hoeven doen (in de auto stappen, meedenken en meepraten) en ik zit er compleet doorheen. Dat is gewoon heel rot.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86952046
Oh, en vind je bloed laten prikken echt zo lastig met Amélie erbij, Huup? Het gaat hier waanzinnig snel. Oké, je moet wel een tijdje wachten, maar het prikken zelf is zo gebeurd. Ik zou Ivan op dat moment even in de kinderwagen zetten. Of neem je de doek mee?
pi_86952173
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en vind je bloed laten prikken echt zo lastig met Amélie erbij, Huup? Het gaat hier waanzinnig snel. Oké, je moet wel een tijdje wachten, maar het prikken zelf is zo gebeurd. Ik zou Ivan op dat moment even in de kinderwagen zetten. Of neem je de doek mee?
t is een flink stuk lopen en ik moet er erg vroeg zijn dus dan ga ik met de fiets, dus geen kinderwagen voorhanden. Het kamertje waar geprikt wordt is erg klein en ze zitten er met zn twee'en, soms met zn drie te prikken. Er staat van alles op de grond daar waar ze beter niet aan mag komen enzo, dus echt handig of kindvriendelijk is het niet.

Het is ook geen ramp hoor! Maar als ik mag kiezen tussen even snel zonder kind gaan of met haar zo heel vroeg enzo dan heb ik liever het eerste :P

En in het ziekenhuis hebben ze een roze donut in t winkeltje dus eigenlijk gaat t me vooral daarom O-) :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86952398
Ik merk dat ik het erg lastig vind nog om hier echt mee te schrijven.
Deels omdat ik jullie niet ken en deels omdat ik me vaak 's avonds beroerd voel en niet achter de computer kruip.
Ik lees alles wel...

Morgen alweer 13 weken en volgende week mag ik weer naar de verloskundige en doet ze ook een pretecho.
Inmiddels zijn de kinderen uit mijn klas ook op de hoogte, dat maakt het overdag met de misselijkheid wel makkelijker.

Verder voel ik me absoluut niet zwanger, het besef is er eigenlijk ook helemaal nog niet...gek he.
pi_86952441
Dat klinkt inderdaad heel onhandig. Eigenlijk zou je een opblaasbare bumbo moeten hebben!
pi_86952542
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef -Nienna- het volgende:
Verder voel ik me absoluut niet zwanger, het besef is er eigenlijk ook helemaal nog niet...gek he.
Het laatste vloeit volgens mij juist heel logisch voort uit het eerste! En ik stel me zo voor dat dat het ook minder 'nodig' of leuk maakt om over je zwangerschap te posten; je hebt immers weinig te melden. Maar we vinden het leuk om te lezen, hoor! En ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.
pi_86954005
Het zal straks vast ook wel komen als er wat zichtbaar wordt, ik ben nu inmiddels al 4 kilo afgevallen dus van strakke broeken is nog helemaal geen sprake haha. En ik ben zo moe en beroerd dat dat het ook wat minder leuk maakt. Ik zou zo graag weer gewoon willen kunnen eten, zonder misselijk te worden.

Afgelopen zondag wel voor het eerst zelf wat kleine dingetjes gekocht...een knuffel, een pakje en een namenboekje, was ook voor het eerst dat ik er de behoefte aan had om zelf iets te kopen. Dus het begint een klein beetje te komen ;)
pi_86954452
Als je zwangerschap 'normaal' verloopt dan ben je nu ook snel van de misselijkheid af! Wat volgt is een nieuw soort niemandsland, maar oh wat zul je blij zijn als je van dat nare gevoel af bent.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:19:44 #43
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86954757
Oh leuk, Nienna, dat eerste kopen van dingetjes voor de beeb, maakt het toch wat echter allemaal...

En bloedprikken met kind, man ging mee eerste keer, en nu ga ik volgende week alleen met kind. Ben benieuwd, zal vast wel snel zat gaan. Ga altijd zonder kinderwagen, eigenlijk loop ze met veel dingen al goed mee, maar ben benieuwd of ze ergens goed blijft zitten. Succes in het verleden, geen garantie voor de toekomst :D

DJMO gefeliciteerd met je sleutel! Wij zijn tijdens deze zwangerschap al 2 keer verhuisd, en tijdens de voirge 1 keer. Dus heb er ervaring mee. Ik zou vooral niet teveel allerlei 'zorgen' maken over hoe Jan zich zal aanpassen, want je kan het natuurlijk ook een beetje projecteren. Hier heeft het kind alleen op de dag zelf lopen zieken, maar dat had meer te maken met het niet mogen 'meehelpen', papa die in en uit liep, en van die superinteressante dozen enzo. En ik? Ik heb heul weinig gedaan. Beetje inpakken, uitpakken en schoonmaken :)

Tally, wat fijn van de echo! Mooi!

Claudia, dat er doorheen zitten. Vervelend hoor! En met name omdat je er gewoon niet zoveel mee kan, je er niet echt op anticiperen ofzo. Of vooruit rust nemen. Gewoon heel veel rustige dagen gewenst met weinig drukmaakzaken.

Ik ben een beetje ziek. Keelpijn, hangerig, misselijk, niet zo blij. Bah gewoon. Niet dat je thuisblijft of dvd-jes gaat kijken ofzo, maar gewoon net aan de hele tijd. En dan hebben we ook nog bezoek van beste vriend van man, dus als het avond is en ik normaal gewoon tegen de man kan aanhangen/aanzeuren/ed, dan zijn we nog niet alleen, of is hij de deur uit. Ook 'moet' het huis de hele tijd wat meer aan kant zijn, ik 'normale' kleren aan, etc.etc. Geen uitgebreide maaltijden ofzo, en het is een hele lieve vent (voor zover je dat over een andere man kan zeggen), maar het is toch een beetje of je zelf op bezoek bent in je eigen huis.... JE gaat niet even schreeuwen, schat kom mijn buik eens voelen terwijl je je t-shirt tot aan je kin optrekt ofzo. Ja, dat dus...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86954839
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
Als je zwangerschap 'normaal' verloopt dan ben je nu ook snel van de misselijkheid af! .
Ik hoop het!
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:26:58 #45
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86955171
Allereerste echo vanmorgen gehad, we zagen het hartje kloppen :)
Was zo ontroerd, heb echt even gejankt toen we weer buiten waren.
We zijn nu 8 weken en 2 dagen, en de kleine is maar liefst 1,6 cm groot O+

En.. de datum is (voorlopig) : 8 mei 2011 :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86955213
Basboussa, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ik kan me goed voorstellen dat je je voelt alsof je op bezoek bent in je eigen huis...mijn vriend heeft kantoor in huis en als er klanten zijn doe ik ook niet wat ik normaal wel doe.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:00:58 #47
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86956787
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Allereerste echo vanmorgen gehad, we zagen het hartje kloppen :)
Was zo ontroerd, heb echt even gejankt toen we weer buiten waren.
We zijn nu 8 weken en 2 dagen, en de kleine is maar liefst 1,6 cm groot O+

En.. de datum is (voorlopig) : 8 mei 2011 :)
Oe, 1,6 cm... Kun je je gewoon voorstellen dat dat in mei gewoon al een kind is van zeg 50 cm? O+

Wat ontzettend fijn! En 8 mei is een hele mooie datum!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86957638
Waaaaaa jullie gaan hard....

Tankgirl, Tally die twee echofoto is geniaal!!! Mooie echo's hoor...

DJMO gefeliciteerd *O*

Claudia, ik kan niet meer dan :* . Ik herken heel veel van mezelf (iig mijn vorige zwangerschap) in je....

Basboussa beterschap

Tally Tankgirl feli met je eerste echo *O* .
Wij hebben zojuist ook de eerste gehad, 7w4d dus mijn datum is voorlopig 13 mei 2011 *O*

Verder ook hier ziek, buikgriep, dus mijn enige solid food vandaag is banaan geweest. En mede door de misselijkheid van het zwanger zijn enorm gekokhalsd (totdat ik er spierpijn van kreeg :') )...

[ Bericht 1% gewijzigd door Narr op 28-09-2010 21:22:19 (zwangerschapshormonendementiedinges) ]
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86957754
Oh NIenna vergeet ik jou :*

Ik weet hoe het voelt, die ellende van de misselijkheid. En tja, dat eerste dingetje kopen, maakt het toch wat echter....
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86957778
Je haalt Tankgirl en Tally door elkaar ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')