Tally, fijn he! Neemt hetwat onzekerheid bij je weg? En wat een hork die verloskundige.... MAAR! Je hebt het hartje gehoord!

En die echo's! Wat een lieve tuinboon!
Huup, fijn dat alles weer goed was!
DJMO de sleutel

13 oktober lekker snel, maar dat is dan wel een voordeel van een huurwoning he.

Sequencial, een spannende tijd dus voor jullie. Ik hoop dat de kans gewoon klein blijkt te zijn!
Hier... tsja. Gisterochtend, stroom eruit door werkzaamheden, maar Eneco ons informeren? Welnee... Gelukkig zijn we niet stroomafhankelijk en wonen mijn schoonouders dichtbij.
Ik voel me vandaag dus niet lekker, ben super moe, hoofdpijn, gewoon algehele blehheid, dus ik had het zo geplanned dat Yade een ochtend voor de tv zou mogen hangen.
#$@%^#$%^#$@^weer die kutstroom eraf. Gebeld naar de Eneco en zo onbeschoft ben ik nog nooit behandeld, ik kreeg er een huilbui en harde buiken van, en ik ben echt geen jankert, maar ik was goed over de zeik. Ik heb gezegd dat ik het asociaal vond dat we geen notificatie hadden gekregen, begon hij dat het per ongeluk was gister, terwijl zijn collega had gezegd dat het geplande werkzaamheden waren. Toen begon hij dat hij niet kon uitzoeken waar de fout lag en dat ik er niet zo over moest doorzeuren. Toen ik zei dat excuses toch wel op zijn plaats waren en of ik een tijdsindicatie kon krijgen, zei hij dat hij geen klachtenbureau was en dat hij wel klaar was met het gesprek....
Toen Knut belde, en die moet dezelfde knurft hebben gehad, hing hij op halverwege en Knut is altijd beleefdheid hetzelfde aan de telefoon. Die heeft ziedend teruggebeld en een manager gekregen. die gaat niet uitzoeken wie we aan de telefoon hebben gehad en we horen het nog terug. Kut Eneco.
Ik zat echt te trllen van woede zeg. Jeetje.
Maar goed, vreselijk geslapen, heel veel pijnlijke harde buiken, nachtmerries, etcetera gehad. Ben vandaag enorm moe, ruim 2 uur geslapen maar voel me nog en vaatdoek, heb het warm en hoofdpijn dus zal wel een virus zijn/ Verder voelt mijn buik nog alsofik super ongesteld ben en doet elke milimeter zeer.
Morgen naar de gyn, we denken dat de baby heel erg gegroeid is. Ook komt de diabetes niet ondercontrole. Spuit nu veel meer, maar hij blijft te hoog na elke maaltijd.
Ik ben het een beetje zat.

Dit was niet helemaal hoe ik mijn laatste weken van mijn waarschijnlijk laatste zwangerschap had voorgesteld.
Sorry voor mijn geklaag.