Tally, prachtige echo's, die met die beentjes is priceless
Tankgirl en Narr gefeliticiteerd, de eerste keer is altijd zo spannend maar ook enorm leuk
DML, wat leuk voor de meneer, ik merk hier dat dat ook iets is waardoor het voor hem "echter" wordt
Sil, bummer... vooral als het aangekondigd is.
Basboussa, beterschap

Nienna, met een beetje mazzel beginnen je buikomvang en misselijkheid nu omgekeerd evenredig toe te nemen en af te nemen, komt allemaal goed

TM, geruststelling is altijd goed, en zeker in jouw geval niet meer dan logisch

Shirley, nog groter??
Claudia, het is vervelend dat zelfs "kleine dingen" je nu al zo uitputten, maar je kunt niet anders dan accepteren dat het deze keer in een iets ander tempo gaat.... aan de oorzaak kun je waarschijnlijk niets veranderen, dus dan rest je weinig anders dan het te accepteren, komt uiteindelijk ook wel weer goed

Hier gisteren weer een sticker gekregen van de VK, ze heeft m'n ijzer gemeten en dat was een keurige 8.1 en gezien het met de vorige bloedtest (met 9 weken) 8.4 was, had ze verwacht dat het nu met 30 weken veel lager zou zijn, maar niet dus, dan heeft het kennelijk toch effect dat ik m'n zwangerschapsvitaminen met Tropicana inneem (dus met vitamine C) en niet meer 's morgens met drinkontbijt (met zuivel wordt ijzer bijna niet opgenomen, en met vitamine C juist beter), en m'n bloeddruk was 125/80.
Plus dat ik nog een afspraak mag/moet maken voor een groeiecho, wegens m'n oud wijf factor en omdat ze bij de SEO niet gekeken hebben naar de ligging van de placenta
Al met al ben ik nu op m'n 44ste gewoon "gezonder" zwanger dan op m'n 25ste... toen een verhoogde bloeddruk en te laag ijzer
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?