abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:51:28 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86937998
Zwangerschap en geboorte deel 696

2010

September:
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
06 oktober 2010: Hik
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
15 november 2010: shellyjanssen
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongen)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally
19 april 2011: Take_A_Picture

Mei:
02 mei 2011: Danic
05 mei 2011: Loffie
08 mei 2011: The_Tankgirl
13 mei 2011: Narr

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 28-09-2010 22:30:40 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86938019
dat is mooi, hoef jij niet in hun troep te zitten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:53:48 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86938069
Waar Tally een hartje O+ heeft gehoord en waar we Sequencial (hoop dat ik het goed schrijf?) welkom heten *O*

(en waar ik 13 oktober de sleutel krijg van ons nieuwe huis O+ )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86938083
Ik mag er tussen op 22 februari 2011. Geslacht nog niet bekend. *)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:58:12 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86938207
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:54 schreef Chooselife het volgende:
Ik mag er tussen op 22 februari 2011. Geslacht nog niet bekend. *)
staat ertussen ;)

pi_86938295
Nieuwe papa's van harte welkom!

Tally, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Echt een kippenvel momentje..

Huup, ook weer goed gekeurd!

DJMO, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! 130kt ben ik hopelijk al bevallen ;)

Twentemeisje, wij hadden met 15w4d een echo en konden toen het geslacht al zien! Hoop dat jullie het ook kunnen zien over 2 weekjes!

Ik ben benieuwd hoe het met Tankgirl is!

Vandaag 37weken zwanger helemaal. Dus bij deze: MELD! beetje laat, ik zal morgen wat eerder zijn..
29/10/'10 - 25/03/'13
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 13:04:13 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86938382
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nieuwe papa's van harte welkom!

Tally, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Echt een kippenvel momentje..

Huup, ook weer goed gekeurd!

DJMO, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! 130kt ben ik hopelijk al bevallen ;)

Twentemeisje, wij hadden met 15w4d een echo en konden toen het geslacht al zien! Hoop dat jullie het ook kunnen zien over 2 weekjes!

Ik ben benieuwd hoe het met Tankgirl is!

Vandaag 37weken zwanger helemaal. Dus bij deze: MELD! beetje laat, ik zal morgen wat eerder zijn..
wij hebben met 18w een echo, ik hoop het dan ook te kunnen zien, aangezien we dan nog aan t opknappen zijn en t wel makkelijk is met behangen van de kamer enzo :P

*oh help .. ik smelt gewoon bij de gedachte dat ik straks twee kinderkamers mag inrichten ... *

dinsdag 28 september 2010 @ 13:05:40 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86938422
Tally, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! O+
pi_86938919
Huup een sticker *O*

DJMO verhuizen *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86939077
DJMO, 13 oktober is een mooie datum O+
*poef* nu is het weg
pi_86939538
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:39 schreef mrien het volgende:
Wat moeilijk voor jullie Sequencial! Ik hoorde gisteren helaas ook dit verhaal al, je vrouw is namelijk een collega van mij (hoe toevallig). Veel sterkte met afwachten voor jullie
Bedankt. En daar gaat m'n anonieme bestaan op FOK! :W

;)
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86939890
Mijn meneer heeft de baby gevoeld gisteravond O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86940271
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_86940336
Mijn baby reageert op de meneer.... O+ Van de week was ze een dag enorm rustig en net toen ik me zorgen begon te maken begon mijn man tegen mijn buik te praten. Net daarna werd ze ineens heel actief. De dagen daarop ging het steeds weer zo O+ O+

Ik ben zo benieuwd naar mijn meisje, hoe gaat ze zijn?
*poef* nu is het weg
pi_86940522
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
aaahw O+ wat leuk!

Muh.
De verloskundige belde net, de uitslagen van mijn bloedprikken waren niet compleet daar zou ze nog even achteraan bellen. Wat blijkt, in het ziekenhuis zijn ze de helft vergeten te controleren :') Wél mn ijzergehalte/suiker etc. gecheckt. Níet mn infectieziektes en bloedgroep en weet ik het wat.

Ik verwacht neit dat mn bloedgroep verandert is na de vorige zwangerschap :+ maar infectieziekten enzo lijkt me toch wel belangrijk.

Dus nu mag k nog een keer. Rijkelijk laat wel, en bij de volgende controle zal k wel weer het formulier meekrijgen al voor de 30 weken-prik :') maar goed. handig is anders zeg maar. vooral omdat het best een gedoe is om met Amélie erbij zoiets als "even" bloedprikken te ondernemen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86940659
Wat een stomme fout }:| En moet je met 30 weken opnieuw bloed prikken? Da wist ik nie.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86940767
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een stomme fout }:| En moet je met 30 weken opnieuw bloed prikken? Da wist ik nie.
mja wij hier wel. Maar dat verschilt per praktijk geloof ik.
Wij moeten aan het begin van de zwangerschap en dan rond 30 weken nog eens. Volgens mij kijken ze dan dus wel alleen naar je suiker/ijzer enz. maar dat weet ik niet zeker.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86941068
Dat is inderdaad erg suf dat ze de helft vergeten zijn.

Kun je nergens in de buurt 's avonds prikken? Ik kan hier in het (niet echt grote) dorp op een paar dagen in de week tussen 18-19 prikken in het bejaardenhuis. M'n lief en de dreumes gaan dan gewoon mee ter ondersteuning/afleiding (ben echt een watje met prikken). Zou het inderdaad niet graag met m'n dreumes alleen doen, die heeft de halve prikpost gesloopt voordat ze het eerste buisje gevuld hebben.

Ik mag met 30 weken ook weer, maar dat is dan ook om te kijken naar de hoeveelheid antistoffen ivm rhesus-negatief. Overigens moet ik nu vaker tussendoor omdat m'n ijzer te laag was en ik aan de tabletten mag.

Verder erg moe en nauwelijks concentratievermogen, dus het advies gekregen om een weekje rust te nemen. Zo weer naar werk, ben benieuwd wat mijn baas daar van vindt. Is overigens ook de reden voor mijn lange afwezigheid. Aan het eind van de dag plof ik rond een uur of acht in bed, om vervolgens pas de volgende ochtend rond een uur of 7 weer wakker te worden...

Oja, DJMO, gefeliciteerd met het huisje! Veel plezier met het bedenken van de nieuwe inrichting!
pi_86941207
bij mij werd rond de 30 weken mijn ijzer gecontroleerd. Eerst via de vinger, en toen ie daar laag bleek te zijn, via mijn arm. De verloskundige kon zelf prikken gelukkig!
*poef* nu is het weg
pi_86941304
He gets ook al zo moe. Vervelend. Hopelijk helpt de week rust afdoende.

En ik denk dat ik gewoon B. weer meesleep en we naar het ziekenhuis gaan. Volgens de verloskundige moet ik gewoon tot half 10 's morgens kunnen prikken op de normale priklocatie hier maar ik heb vorige keer toen ze dat ook gezegd had drie keer voor een dichte deur gestaan :') Daarnaast idd, lastig om Amélie dan stil te houden of af te leiden ofzo. T is vast heus wel te doen maar liever neem ik haar niet mee, gewoon net even wat sneller en handiger.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86941528
Wat een leuke verloskundige heb ik. Diegene die ik tot nu toe gehad heb (2 maar).
Ik voelde me de laatste dagen niet zo lekker. Veel buikpijn. En moest nog tot dinsdag wachten voor ik weer langs mocht komen.
Maar toch zat het me niet lekker. Ik vanmorgen gebeld. De assistente lezen nooit je achtergrond/verleden/geschiedenis helaas en ik kreeg te horen: Ja... Kijk voor je 12de week kan het mis gaan he.. Dus ja.. Denk niet dat het zin heeft om langs te komen. Dus ik een beetje boos: Uhm ik heb al een dood foetusje in me zitten :( en ik ben bang dat het nu ook mis is met die ander :( Uhm was dat je vorige zwangerschap? Nee nu dus :( O nou dan belt de verloskundige wel terug.
Ben ik snel gaan douchen en toen ik klaar was werd ik terug gebeld door een andere assistente dat de verloskundige tijd voor me vrij had gemaakt en ik meteen mocht komen.

Daarom heb ik dus het hartje gehoord vanmorgen O+ Anders had ik moeten wachten tot dinsdag. En een week lang in de zenuwen zitten was me toch te lang. Maar de verloskundige zei dat ik gelijk had dat ik belde. En ze zonder problemen het hartje wil laten horen zodat we weten dat het goed zit O+

Ik heb nog een echo van vorige week! Even uploaden :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86941720
Ons kindje O+

Lange beentjes O+
pi_86942483
Sowieso zelfs al was het een normale situatie vind ik die zin echt niet kunne hoor Tally.. :N
Wat een prachtige echo's! En fijn dat de VK liever is dan dan de assistente :)
pi_86942550
oh!!
die beentjes!!! O+ O+
wat een geniale foto Tally :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86942631
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef huuphuup het volgende:
oh!!
die beentjes!!! O+ O+
wat een geniale foto Tally :D O+
Het liet de kont zien :D Het was zo aan het draaien. Dat de gynaecoloog leuke foto's kon maken voor Papa.
Die baalde dat die niet mee kon naar deze echo :D

En Pvoesss mja ik weet niet hoe dat normaal is he :') Mja.. Ik ben blij dat ik nu gewoon weer gerust gesteld ben :) Nu kan ik die week wel wachten tot de echo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')