Een verslag van een voetbalwedstrijd terwijl we kijken naar een bijna lege Tweede Kamerquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we ons sociale zekerheidstelsel niet moeten uitkleden als dat niet persé nodig is.
En volgens diverse internationale organisaties hoeven we helemaal niet zo rigoureus te bezuinigen als de VVD voorstaat.
Bovendien, als je dat toch wil, begin dan eens met de HRA. De mensen die daar gebruik van maken kunnen het makkelijker hebben dan de minima.
Wat een combinatiequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je ondertussen het verslag van Ajax - AC Milan horen
Alles wat CDA & VVD in praktijk kunnen stellen zal naar globale maatstaven nog steeds een omvangrijk sociaal stelsel zijn. Ik zou me geen zorgen maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet lang genoeg blijven zitten om die uit te voeren.
Maar waarom de sociale zekerheid uitkleden en de villasubsidie in stand houden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:58 schreef waht het volgende:
[..]
Alles wat CDA & VVD in praktijk kunnen stellen zal naar globale maatstaven nog steeds een omvangrijk sociaal stelsel zijn. Ik zou me geen zorgen maken.
Omdat die uitkeringstrekkers luie linkse honden zijn en degenen met villasubsidie Hardwerkende Nederlanders??quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar waarom de sociale zekerheid uitkleden en de villasubsidie in stand houden?
Ik zie het meer als dat mensen in eerste instantie aangemoedigd moeten worden om hun eigen broek op te houden. En dat horen ze zelfstandig, zonder overheid, te doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we ons sociale zekerheidstelsel niet moeten uitkleden als dat niet persé nodig is.
En volgens diverse internationale organisaties hoeven we helemaal niet zo rigoureus te bezuinigen als de VVD voorstaat.
Bovendien, als je dat toch wil, begin dan eens met de HRA. De mensen die daar gebruik van maken kunnen het makkelijker hebben dan de minima.
Even zelf kijkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Cohen diende Jack de Vries net goed van repliek in De Wereld Draait Door.
Je zit dat hij groeit in zijn rol.
Ik wou dat ik een deur zag... Zie alleen een gangquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef Cerbie het volgende:
Leuk beeld op pol24
Horde journalisten die wat onrustig staat te draaien voor de deur begeleid door het commentaar op Ajax - Milan.
Ik zie het niet als villasubsidie, maar meer een instrument om eigenwoningbezit te stimuleren. En dat is toch alleen maar goed!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Net boven dat kale hoofd, links van de groene lantaarn. Net een stukje bruine deur die openstaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een deur zag... Zie alleen een gang
En daarom moet je huurwoningen maar onbetaalbaar maken en koopwoningen subsidiëren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie het niet als villasubsidie, maar meer een instrument om eigenwoningbezit te stimuleren. En dat is toch alleen maar goed!
Je weet zelf ook wel dat de leefbaarheid in koopwijken beter is dan in huurwijken. Bovendien zijn mensen met een eigen woning minder afhankelijk van de staat (zo kun je met een eigen woning niet zo snel een bijstandsuitkering aanvragen). Ze doppen sneller hun eigen boontjes (dat kan mijn vooroordeel zijn).
Hahahahaha.. Dank je!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net boven dat kale hoofd, links van de groene lantaarn. Net een stukje bruine deur die openstaat
En weet je wat het leuke is? Ze zeggen wrsch nog steeds niks omdat alles eerst in de fracties besproken moet worden etc.. Horen donderdag pas iets inhoudelijks...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef eriksd het volgende:
Derde keer alweer dat ik politiek24 zit te volgen: kabinetscrisis, verkiezingen en nu het akkoord. Een fijne serie.
Ik zeg toch nu ook niet dat huurwoningen dan maar duurder of onbetaalbaar moeten worden. En ik hoop dat je fijn woont.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarom moet je huurwoningen maar onbetaalbaar maken en koopwoningen subsidiëren?
Ik heb het prima naar m'n zin trouwens in mijn huurwijk, dank je
Mijn koffie, wat doe je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef eriksd het volgende:
Even om de tijd te doden: lees deze hilarische column.
http://extra.volkskrant.n(...)_en_Wilders%3F_Zeker
Zo hilarisch vind ik 'm niet. Kan me er helemaal in vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef eriksd het volgende:
Even om de tijd te doden: lees deze hilarische column.
http://extra.volkskrant.n(...)_en_Wilders%3F_Zeker
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo hilarisch vind ik 'm niet. Kan me er helemaal in vinden eigenlijk.
Omdat er nog steeds woningnood is? Tenminste in een stadje als Arnhem moet je al zeker zes jaar als woningzoekende staan ingeschreven om überhaupt een sociale huurwoning te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef capricia het volgende:
remlof: het is maar goed dat er verschillende meningen zijn over een zo divers onderwerp als de woningmarkt.
Waarom denk jij trouwens dat huurwoningen duurder worden?
Inherent aan de PVV..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo hilarisch vind ik 'm niet. Kan me er helemaal in vinden eigenlijk.
Democratie. Blijkbaar zijn er zoveel villabewoners in Nederland.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt het nu wel heel erg op jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Als het rust is bij Ajax-Milan komen ze naar buiten. Denk ik.
Nu dus kennelijk..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Als het rust is bij Ajax-Milan komen ze naar buiten. Denk ik.
Daar zou ik graag naartoe willen, Arnhem..mooie omgeving! Maar mijn werk zit er niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds woningnood is? Tenminste in een stadje als Arnhem moet je al zeker zes jaar als woningzoekende staan ingeschreven om überhaupt een sociale huurwoning te kunnen krijgen.
Pauze? *geluid weer aanzet*quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu dus kennelijk..
Of niet..
Weer voetbalcommentaar nu..quote:
Ja, liever op de voorgrond.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Frits Wester op de achtergrond aan het praten :p
2?quote:
Had je verwacht dat hij "slechte" zou zeggen???quote:
Op zijn minst een afgelikte vingerquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had je verwacht dat hij "slechte" zou zeggen???
regeer- en gedoogakkoordquote:
Een regeerakkoord VVD/CDA en een gedoogakkoord VVD/CDA/PVVquote:
Pechtold en Halsema kunnen er ook wat van, dus dat hoort er bij denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Idd, hij moest even Cohen, Pechtold en Halsema noemen.
Ach, niet alleen Wilders maakt dat soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een jankerd is die Wilders... Kleuter is idd het goede woord..
Komop zeg. Je kan ook wel te zuur reageren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij zat niet te janken volgensmij, hij was vrij blij zelfsquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat moet jij het moeilijk hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik spreek je na de bezuinigingen nog wel, als je opeens honderden euro's per maand minder te besteden hebt en er geen enkele moslim uitgezet blijkt te kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat moet jij het moeilijk hebben
WildersRutte
Verhagen
Wat een heerlijk nieuws!
Ach, dat is de vorm maar. Ik ben meer geïnteresseerd in de maatregelen in het akkoord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil gewoon de inhoud weten voordat ik echt blij word... Maar het is goed dat ze een akkord hebben!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik niet minder. Nog twee daagjes wachten waarschijnlijk.
Blistering heet ie.. Onthouden die naam...!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik spreek je na de bezuinigingen nog wel, als je opeens honderden euro's per maand minder te besteden hebt en er geen enkele moslim uitgezet blijkt te kunnen worden.
Alsof het uitzetten van Moslims een doel op zich is. Het gaat om de intolerante figuren. Ik weet het, als het aan jou ligt gebeurt er helemaal niets maar kennelijk ben je in de minderheid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik spreek je na de bezuinigingen nog wel, als je opeens honderden euro's per maand minder te besteden hebt en er geen enkele moslim uitgezet blijkt te kunnen worden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Blistering heet ie.. Onthouden die naam...!
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef Compatibel het volgende:
Het blijft toch een rare reactie? In plaats van aandacht te vestigen op dat wat er bereikt is begint wilders over wat er in iedergeval niet bereikt is.
Het is gewoon van een typische triestheid die alleen Wilders ten toon kan spreiden. Geen enkele andere politicus zou in een vergelijkbare situatie zo uithalen naar anderen.
Ik ook..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ach, dat is de vorm maar. Ik ben meer geïnteresseerd in de maatregelen in het akkoord.
Blij is relatief he. Het had erger gekund is meestal de term die beter past bij de (Nederlandse) politiek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:40 schreef capricia het volgende:
Ik wil gewoon de inhoud weten voordat ik echt blij word...
Kom op, dat verbaast je toch niet? Typisch W.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
Man, man, wat een kinderachtige reactie van Wilders weer, keer op keer "ik ben blij dat Cohen, Pechtold of Halsema niet in dit kabinet zitten"
Ach, we kennen hem toch inmiddels wel? Ik wordt niet warm of koud meer van dat zure gedoe.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
Man, man, wat een kinderachtige reactie van Wilders weer, keer op keer "ik ben blij dat Cohen, Pechtold of Halsema niet in dit kabinet zitten"
Want zij zeggen niet dat ze het jammer vinden dat Wilders wel het kabinet steunt? En jammer is nog even zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
Alsof Cohen en Pechtold niet de hele tijd over Wilders beginnen te zeuren. Meten met twee maten dit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook..![]()
Maar ik vind het niet van enige klasse getuigen om zo te reageren
Precies ja..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom op, dat verbaast je toch niet? Typisch W.
Kinderachtig of niet, het blijft een zegen voor Nederland, en dat mag benadrukt worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |