Zo hilarisch vind ik 'm niet. Kan me er helemaal in vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef eriksd het volgende:
Even om de tijd te doden: lees deze hilarische column.
http://extra.volkskrant.n(...)_en_Wilders%3F_Zeker
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo hilarisch vind ik 'm niet. Kan me er helemaal in vinden eigenlijk.
Omdat er nog steeds woningnood is? Tenminste in een stadje als Arnhem moet je al zeker zes jaar als woningzoekende staan ingeschreven om überhaupt een sociale huurwoning te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef capricia het volgende:
remlof: het is maar goed dat er verschillende meningen zijn over een zo divers onderwerp als de woningmarkt.
Waarom denk jij trouwens dat huurwoningen duurder worden?
Inherent aan de PVV..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo hilarisch vind ik 'm niet. Kan me er helemaal in vinden eigenlijk.
Democratie. Blijkbaar zijn er zoveel villabewoners in Nederland.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar waarom de sociale zekerheid uitkleden en de villasubsidie in stand houden?
Lijkt het nu wel heel erg op jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Als het rust is bij Ajax-Milan komen ze naar buiten. Denk ik.
Nu dus kennelijk..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Als het rust is bij Ajax-Milan komen ze naar buiten. Denk ik.
Daar zou ik graag naartoe willen, Arnhem..mooie omgeving! Maar mijn werk zit er niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds woningnood is? Tenminste in een stadje als Arnhem moet je al zeker zes jaar als woningzoekende staan ingeschreven om überhaupt een sociale huurwoning te kunnen krijgen.
Pauze? *geluid weer aanzet*quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu dus kennelijk..
Of niet..
Weer voetbalcommentaar nu..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |