Redelijk ban-waardig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Ook goed een realistisch wachtwoord uitgekozen, en niet iets overdreven niet-grappigs met een fokuser erin. Hulde voor je joke.
quote:
Ik wist het.quote:
'k ben kinky, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:47 schreef Kerol het volgende:
[..]
Een pak die je aandoet als je kinky bent.
Neem het als wachtwoord zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k ben kinky, dus dat scheelt.
Een pak diequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:47 schreef Kerol het volgende:
[..]
Een pak die je aandoet als je kinky bent.
dit, wtf is daar grappig aan?quote:
Is gewoon droog.. En vooral in combinatie met de post;quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:01 schreef wise het volgende:
[..]
dit, wtf is daar grappig aan?
leg het even uit aan de mensen die niet 24/7 op fok zitten.
Klacht: jij kan niet typen (lees; geen tab indrukken).quote:Op maandag 27 september 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou kijk mensen.Soms wil je wel eens op hyves/msn/iets anders waar je moet inloggen. En als er dan mensen om je heen staan wil je soms nog wel eens de TAB of muisknop missen. Het resultaat hiervan is dat je je wachtwoord gewoon open en bloot hebt ingetypt en iedereen het dus kan lezen. Snel verwijderen is noodzakelijk maar soms is het al te laat.
Niet dat mij dit vaak gebeurd maar toch wel een paar keer in mijn korte leven.![]()
Klacht: JIJ
Als je dat niet snapt ben je gewoon dom, heeft niks met FOK! te makenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:01 schreef wise het volgende:
[..]
dit, wtf is daar grappig aan?
leg het even uit aan de mensen die niet 24/7 op fok zitten.
bash.org?quote:Op maandag 27 september 2010 23:25 schreef Orangeee het volgende:
Als je je wachtwoord op fok typt kan alleen jij het zien. Andere mensen zien dan sterretjes. Kijk maar : *********
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |