berenpak2quote:Op maandag 27 september 2010 23:25 schreef Orangeee het volgende:
Als je je wachtwoord op fok typt kan alleen jij het zien. Andere mensen zien dan sterretjes. Kijk maar : *********
berenerectie2quote:
Jij gaat nu in mij favo fokkers lijstquote:
Dit topic kan dicht, de best mogelijke post is al gemaakt.quote:
Goede fipoquote:
quote:
Je verkracht het.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Ook goed een realistisch wachtwoord uitgekozen, en niet iets overdreven niet-grappigs met een fokuser erin. Hulde voor je joke.
Ik leg hem uit voor de domme users en geef C_N z'n topic terug. Vanaf post 25 mag dat.quote:
Onzin, die focussen helemaal niet vanzelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef Schuifpui het volgende:
Ook weleens gehad dat ik net m'n wachtwoord intypte toen er een msn-gespreksvenster kwam.
Toen wel, of ik heb zelf heel lomp gedaan, het is me in ieder geval een keer overkomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Onzin, die focussen helemaal niet vanzelf
Ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:08 schreef luckass het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]Ik moest hier pas lachen
Redelijk ban-waardig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Ook goed een realistisch wachtwoord uitgekozen, en niet iets overdreven niet-grappigs met een fokuser erin. Hulde voor je joke.
quote:
Ik wist het.quote:
'k ben kinky, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:47 schreef Kerol het volgende:
[..]
Een pak die je aandoet als je kinky bent.
Neem het als wachtwoord zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k ben kinky, dus dat scheelt.
Een pak diequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:47 schreef Kerol het volgende:
[..]
Een pak die je aandoet als je kinky bent.
dit, wtf is daar grappig aan?quote:
Is gewoon droog.. En vooral in combinatie met de post;quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:01 schreef wise het volgende:
[..]
dit, wtf is daar grappig aan?
leg het even uit aan de mensen die niet 24/7 op fok zitten.
Klacht: jij kan niet typen (lees; geen tab indrukken).quote:Op maandag 27 september 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou kijk mensen.Soms wil je wel eens op hyves/msn/iets anders waar je moet inloggen. En als er dan mensen om je heen staan wil je soms nog wel eens de TAB of muisknop missen. Het resultaat hiervan is dat je je wachtwoord gewoon open en bloot hebt ingetypt en iedereen het dus kan lezen. Snel verwijderen is noodzakelijk maar soms is het al te laat.
Niet dat mij dit vaak gebeurd maar toch wel een paar keer in mijn korte leven.![]()
Klacht: JIJ
Als je dat niet snapt ben je gewoon dom, heeft niks met FOK! te makenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:01 schreef wise het volgende:
[..]
dit, wtf is daar grappig aan?
leg het even uit aan de mensen die niet 24/7 op fok zitten.
bash.org?quote:Op maandag 27 september 2010 23:25 schreef Orangeee het volgende:
Als je je wachtwoord op fok typt kan alleen jij het zien. Andere mensen zien dan sterretjes. Kijk maar : *********
met wat dan welquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt ben je gewoon dom, heeft niks met FOK! te maken.
heb ik niet, dus tell itquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
met gewoon je hersens gebruiken. Iedereen kan die grap begrijpen
Ja. Het was echt prachtig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:28 schreef Funkel het volgende:
[..]
Is gewoon droog.. En vooral in combinatie met de post;
"hoe haal ik dit weg"
En dan komen er nog 10 anderen die denken ook grappig te zijn door ook een "grappig" wachtwoord te verzinnen en dat te posten.. Kanschlöss
of jouw humor gehalte is gewoon van een bedroevend laag niveau... die kans schat ik eigenlijk wel wat groter in...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je nog steeds te dom om hem te snappen of heb je geen humor.
quote:
quote:
;o maar wat heb je nou als wachtwoord?quote:
De nieuwe anti-kloon software werkt tegenwoordig nog sneller, dan je eigen spellingscontrolequote:
Dat jij en anderen die dit overkomen niet vooruit denken zegt al genoeg...quote:Op maandag 27 september 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou kijk mensen.Soms wil je wel eens op hyves/msn/iets anders waar je moet inloggen. En als er dan mensen om je heen staan wil je soms nog wel eens de TAB of muisknop missen. Het resultaat hiervan is dat je je wachtwoord gewoon open en bloot hebt ingetypt en iedereen het dus kan lezen. Snel verwijderen is noodzakelijk maar soms is het al te laat.
Niet dat mij dit vaak gebeurd maar toch wel een paar keer in mijn korte leven.![]()
Klacht: JIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |