Typisch een geval? Over het algemeen zijn dat juist de beste zangeressen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond haar niet zo goed. Typisch een geval prima achtergrondzangeres. Maar meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ultravibe op 23-10-2010 21:39:10 ]
quote:Hope soOp donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Aarti het volgende:
in het voorstukje huilde ze, ik hoop dat het tranen van geluk waren!!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Weg met haar. Schreeuwlelijk dat ze is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Oke voor jou doen we de Ewbank chick, lekker neuzelen als een klein musje
quote:Ik ben benieuwd of ze meer kan, hoop dat ze een uitdagend nummer krijgt in de battle (maar dat zal wel niet)Op vrijdag 29 oktober 2010 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrees wel dat ze te beperkt is, onze Jenny.
gezien haar optreden in de battle zou het niet meer als terecht zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:33 schreef UltraR het volgende:
How on earth is het mogelijk dat zij níet in de sing-off hoefde te verschijnen. Het is werkelijk een grof schandaal!
Grof schandaal..haha oh ik hoor ineens de stem van het polygoon journaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:33 schreef UltraR het volgende:
How on earth is het mogelijk dat zij níet in de sing-off hoefde te verschijnen. Het is werkelijk een grof schandaal!
Ze is mijn favorietquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Michellee het volgende:
Ben nog steeds fan van Sarina! Ik vond het juist goed dat ze ditmaal ingetogen zong! Voor mij één van de favorieten!
Wijffiequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ben doodsbang van deze griet
Ze had iets meer powerrrrr moeten hebben. Vind het een mooi nummer maar het sterkte stuk was er eigenlijk uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
JammerMaar toen ik het nummer hoorde wist ik al hoe laat het was, is gewoon een zeikplaat
en ze keek 2 keer of ze moest poepen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
JammerMaar toen ik het nummer hoorde wist ik al hoe laat het was, is gewoon een zeikplaat
dus dat, de betere worden nu onnodig vroeg naar huis gestuurd,quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Nekkenbreker het volgende:
Het format blijkt geen recht te doen aan de artiesten. Op deze wijze doet het meer recht aan de jury. Deze kunnen nooit zonder artiesten komen. Terwijl het programma toch om de artiesten gaat. Los van bij wie de artiesten zitten moeten degenen die wekelijks het minst presteren naar huis kunnen worden gestuurd. Dan maar een jurylid minder of een jurylid zonder artiesten.
Zullen kandidaten volgend jaar taktisch een team uitkiezen bij de audities?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Nekkenbreker het volgende:
Het format blijkt geen recht te doen aan de artiesten. Op deze wijze doet het meer recht aan de jury. Deze kunnen nooit zonder artiesten komen. Terwijl het programma toch om de artiesten gaat. Los van bij wie de artiesten zitten moeten degenen die wekelijks het minst presteren naar huis kunnen worden gestuurd. Dan maar een jurylid minder of een jurylid zonder artiesten.
Het is heel jammer dat er in andere teams mensen zitten die er eerder uit moesten dan Sarina, maar ja dat is idd het spelletje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef grazz het volgende:
Als we naar alle kandidaten kijken, dan hoort ze er gewoon nog in te zitten natuurlijk! Vergelijk het eens met dat magere geluid van Jennifer bijvoorbeeld of met Bart. Oke ik stop met zeiken
. Zo werkt het programma ook niet. Roel heeft een team met zeer goede vocalisten en ze kunnen gewoon niet allemaal in de finale staan, maar ik had het Sarina gegund. Ik vond haar optreden goed, ben zelf ook geen fan van dat lied. Jammer jammer. Hopelijk horen we nog van haar
Misschien moeten ze volgend jaar niet binnen de teams zelf battelen maar tussen de teams. Dat had ik me eigenlijk ook voorgesteld van dit programma.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef grazz het volgende:
Als we naar alle kandidaten kijken, dan hoort ze er gewoon nog in te zitten natuurlijk! Vergelijk het eens met dat magere geluid van Jennifer bijvoorbeeld of met Bart. Oke ik stop met zeiken
. Zo werkt het programma ook niet. Roel heeft een team met zeer goede vocalisten en ze kunnen gewoon niet allemaal in de finale staan, maar ik had het Sarina gegund. Ik vond haar optreden goed, ben zelf ook geen fan van dat lied. Jammer jammer. Hopelijk horen we nog van haar
Jawel. Hij heeft glow in de dark sterren op het plafond in zijn slaapkamer. Dan moet je wat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:24 schreef PierreBetfair het volgende:
Zou die vent op de tribune z'n zonnebril ook ophebben als ie in bed ligt?
Eigenlijk wel hè, Dizerquote:Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef Dizer het volgende:
Sarina eruit en Lenny erin? Het zou verboden moeten worden!!!
Ja en ze zong zo goeeeeed. Ze was zo lief en stoer te gelijkquote:Op zondag 28 november 2010 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè, Dizer![]()
Sarina was leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |