Typisch een geval? Over het algemeen zijn dat juist de beste zangeressen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond haar niet zo goed. Typisch een geval prima achtergrondzangeres. Maar meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ultravibe op 23-10-2010 21:39:10 ]
quote:Hope soOp donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Aarti het volgende:
in het voorstukje huilde ze, ik hoop dat het tranen van geluk waren!!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Weg met haar. Schreeuwlelijk dat ze is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Oke voor jou doen we de Ewbank chick, lekker neuzelen als een klein musje
quote:Ik ben benieuwd of ze meer kan, hoop dat ze een uitdagend nummer krijgt in de battle (maar dat zal wel niet)Op vrijdag 29 oktober 2010 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrees wel dat ze te beperkt is, onze Jenny.
gezien haar optreden in de battle zou het niet meer als terecht zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:33 schreef UltraR het volgende:
How on earth is het mogelijk dat zij níet in de sing-off hoefde te verschijnen. Het is werkelijk een grof schandaal!
Grof schandaal..haha oh ik hoor ineens de stem van het polygoon journaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:33 schreef UltraR het volgende:
How on earth is het mogelijk dat zij níet in de sing-off hoefde te verschijnen. Het is werkelijk een grof schandaal!
Ze is mijn favorietquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Michellee het volgende:
Ben nog steeds fan van Sarina! Ik vond het juist goed dat ze ditmaal ingetogen zong! Voor mij één van de favorieten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |