abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88815376
Ik was echt verrast. Ze kleurde nu alles mooi binnen de lijntjes en dan is het echt prima! Mooi ingetogen en goed gecontroleerd. Met de juiste instructies van de mensen achter haar kan het dus wel. Ik denk wel dat het een handicap zal blijken dat ze die hulp echt altijd nodig blijkt te hebben. Improviserenderwijs zal het snel onder de maat zijn, dan vliegt het vrees ik weer alle kanten op.
That's all folks!
pi_89198995
Ik ben doodsbang van deze griet :{
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:13:12 #53
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89199187
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ben doodsbang van deze griet :{
Wijffie :{w

Ik vind Sarina geweldig *O*
With the stars as her umbrella
pi_89201146
Sarinaaaaaaaaaa *O* Ik ben een beetje nerveus, ze zal toch wel doorgaan? :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89209797
Jammer ;( Maar toen ik het nummer hoorde wist ik al hoe laat het was, is gewoon een zeikplaat :{
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:11:01 #56
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89210708
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer ;( Maar toen ik het nummer hoorde wist ik al hoe laat het was, is gewoon een zeikplaat :{
Ze had iets meer powerrrrr moeten hebben. Vind het een mooi nummer maar het sterkte stuk was er eigenlijk uit ;(
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:19:41 #57
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_89211160
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
en ze keek 2 keer of ze moest poepen.
Ze is er terecht uit :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_89211913
Als we naar alle kandidaten kijken, dan hoort ze er gewoon nog in te zitten natuurlijk! Vergelijk het eens met dat magere geluid van Jennifer bijvoorbeeld of met Bart :') . Oke ik stop met zeiken :'( . Zo werkt het programma ook niet. Roel heeft een team met zeer goede vocalisten en ze kunnen gewoon niet allemaal in de finale staan, maar ik had het Sarina gegund. Ik vond haar optreden goed, ben zelf ook geen fan van dat lied. Jammer jammer. Hopelijk horen we nog van haar *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_89212406
Het format blijkt geen recht te doen aan de artiesten. Op deze wijze doet het meer recht aan de jury. Deze kunnen nooit zonder artiesten komen. Terwijl het programma toch om de artiesten gaat. Los van bij wie de artiesten zitten moeten degenen die wekelijks het minst presteren naar huis kunnen worden gestuurd. Dan maar een jurylid minder of een jurylid zonder artiesten.
pi_89212516
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Nekkenbreker het volgende:
Het format blijkt geen recht te doen aan de artiesten. Op deze wijze doet het meer recht aan de jury. Deze kunnen nooit zonder artiesten komen. Terwijl het programma toch om de artiesten gaat. Los van bij wie de artiesten zitten moeten degenen die wekelijks het minst presteren naar huis kunnen worden gestuurd. Dan maar een jurylid minder of een jurylid zonder artiesten.
dus dat, de betere worden nu onnodig vroeg naar huis gestuurd,
zo jammer dat sarina er alweer uit is
pi_89216548
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Nekkenbreker het volgende:
Zullen kandidaten volgend jaar taktisch een team uitkiezen bij de audities?
Iedereen wil bij Roel, en die hoef je ook niet uit te leggen.
Maar dat betekend dat je meer kans hebt dat je tegen echt hele goede zangers moet zingen (in zijn team zit niemand waarvan ik denk mwah, bij de andere teams heb ik dat nog wel)
Toch jammer want ik vind Sarina niet de beste, maar wel een stuk beter dan een aantal andere kandidaten die er, dankzij hun wat mindere team, nog in zitten.
pi_89217357
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef grazz het volgende:
Als we naar alle kandidaten kijken, dan hoort ze er gewoon nog in te zitten natuurlijk! Vergelijk het eens met dat magere geluid van Jennifer bijvoorbeeld of met Bart :') . Oke ik stop met zeiken :'( . Zo werkt het programma ook niet. Roel heeft een team met zeer goede vocalisten en ze kunnen gewoon niet allemaal in de finale staan, maar ik had het Sarina gegund. Ik vond haar optreden goed, ben zelf ook geen fan van dat lied. Jammer jammer. Hopelijk horen we nog van haar *O*
Het is heel jammer dat er in andere teams mensen zitten die er eerder uit moesten dan Sarina, maar ja dat is idd het spelletje.

Hoop ook dat we iets horen van haar, ze was en is mijn favoriet. O+
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:14:57 #63
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89218653
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef grazz het volgende:
Misschien moeten ze volgend jaar niet binnen de teams zelf battelen maar tussen de teams. Dat had ik me eigenlijk ook voorgesteld van dit programma.
pi_89218950
Zou die vent op de tribune z'n zonnebril ook ophebben als ie in bed ligt?
pi_89221044
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:24 schreef PierreBetfair het volgende:
Zou die vent op de tribune z'n zonnebril ook ophebben als ie in bed ligt?
Jawel. Hij heeft glow in de dark sterren op het plafond in zijn slaapkamer. Dan moet je wat.
That's all folks!
pi_89227045
Erg jammer dat ze weg is. Haar optreden was nu wel minder dan die van vorige week, maar dit had ze niet verdient. Ze had van mij sowieso niet in de sing off mogen zitten. En dan verliezen van Joan. :? :N
  zondag 28 november 2010 @ 12:54:38 #67
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89252867
Sarina eruit en Lenny erin? Het zou verboden moeten worden!!! :(
Friends don't let friends remain beardless...
pi_89253117
quote:
8s.gif Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef Dizer het volgende:
Sarina eruit en Lenny erin? Het zou verboden moeten worden!!! :(
Eigenlijk wel hè, Dizer ;(

Sarina was leuk O+
  zondag 28 november 2010 @ 13:06:34 #69
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89253296
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel hè, Dizer ;(

Sarina was leuk O+
Ja en ze zong zo goeeeeed. Ze was zo lief en stoer te gelijk O+.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_89267645
Sarina net met Shemsi bij Carlo en Irene, ik hoop echt dat ze verder gaat! ^O^
pi_89280400
Sarina was erg goed erg onterecht dat ze eruit moest. Maar Joan was ook goed zou ook onterecht zijn ik had eigenlijk zo'n beetje gehoopt dat Esther eruit had gemoeten.
pi_89283595
ik stiekem ook, Esther perst haar uithalen een beetje TE veel uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')