ze zijn zo wanhopig bij SBS dat ze nog niet eens een naam hebben kunnen verzinnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Majkool het volgende:
Een nieuwe hilarische show.
Kijk, aan zulke spots hebben we iets
Dat was dezelfde gezichtsuitdrukking die iedereen had die daar aan dacht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Dat gezicht ook van zijn vrouw toen hij zei dat er iets tegenover moest staan
idd, zal iets me de show waar iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeen naarrrrrrrrr kijkt worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ze zijn zo wanhopig bij SBS dat ze nog niet eens een naam hebben kunnen verzinnen
PARDON?!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ze zijn zo wanhopig bij SBS dat ze nog niet eens een naam hebben kunnen verzinnen
volgens mij is ze geen tegenspraak gewendquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Dat gezicht ook van zijn vrouw toen hij zei dat er iets tegenover moest staan
HEEL NEDERLAND ZIT KLAAR! DE ZATERDAGAVOND VAN NEDERLAND! DIT MAG JE NIET MISSEN!WE GAAN AFTELLEN!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, zal iets me de show waar iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeen naarrrrrrrrr kijkt worden.
Hmm, lastig. Heb hier met tranen gezeten om de deo en de batmobiel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat was de Thomas Berghe aflevering.
De Thomas Berghe afleveringquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat was de Thomas Berghe aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |