Er gaat best een grote weg door het dorp dat is hun nadeel. Maar extreem rijk zijn ze ook weer nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef kitao het volgende:
[..]
dan is het een arm dorp , rijkere woonplaatsen zetten er gewoon een paaltje voor.
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.quote:
Nee, dat kan ik niet, dan raak ik of depressief of gespannen..quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
wb snel gedaan. als ik in bad ga, blijf ik altijd veel te lang liggen
Dierenseks?quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.
ik vind t wel leuk af en toe, maar doe t maar zelden. douchen is veel makkelijkerquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs ik eens in bad ga dan heb ik er al snel genoeg van
ah k. dan idd gewoon lekker snel doen iddquote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, dan raak ik of depressief of gespannen..
Ik heb wel een pinguinknuffel ja. Ooit op de HCC gekocht. Maar ik heb ook een ALl Black kiwi, een goomba, twee kirbies, een kangaroe, en twee everzwijnen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je een pinguinknuffel?
Verzamel jij ze?
Ja scheelt een hoop tijd. Maar ik heb nu geen bad meer dus dat maakt de keuze wel heel makkelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t wel leuk af en toe, maar doe t maar zelden. douchen is veel makkelijker
Pheno was op bezoek bij mij toen ik net mijn nieuwe Xbox gekocht had.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel een pinguinknuffel ja. Ooit op de HCC gekocht. Maar ik heb ook een ALl Black kiwi, een goomba, twee kirbies, een kangaroe, en twee everzwijnen.
hehe idd.quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja scheelt een hoop tijd. Maar ik heb nu geen bad meer dus dat maakt de keuze wel heel makkelijk.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pheno was op bezoek bij mij toen ik net mijn nieuwe Xbox gekocht had.
[ afbeelding ]
Ja, mijn vader verzamelt pinguins.quote:
Je bent een kloon?quote:
Ik vind douchen in een badkuip wel fijner.quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe idd.
maar eigenlijk is een bad ook onzin voor mij. gebruik t echt niet vaak en t neemt wel ruimte in beslag.
maar goed t zit me ook weer niet in de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |