De subsidieclubjes gaan heel ver met hun beweringen als hun riante beloningen in gevaar komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef mlg het volgende:
Heeft iemand wel gelezen wat voor eisen Wilders stelt? Allochtonen moet zelf hun inburgerings cursus betalen, en ze moeten loyaliteit tonen, nou poe poe wat typerend voor bruinhemden. In Amerika moet het al sinds de onafhankelijkheid. Bovendien zijn deze eisen ook niet meer dan normaal.
Ik volg je niet. Wat heeft inburgering kosten nou weer met beloningen van managers te maken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:39 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De subsidieclubjes gaan heel ver met hun beweringen als hun riante beloningen in gevaar komen.
Als mensen zelf hun inburgering moeten betalen kunnen er niet meer van de te dure managers en dergelijke aanblijven en daar zijn ze als de dood voor.
Dan maar de oorlog erbij halen.
Hij is zo'n bal dat het weer baas isquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Let op... hij komt weer terug !
[ afbeelding ]
Minister van oorlogspropaganda en volksterreur zo ?
Sorry, maar d'r is echt helemaal niets baas aan deze bal... 't is meer braak en bral dan wat anders...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Premium_Quality het volgende:
Hij is zo'n bal dat het weer baas is.
Het is allebei ongewenst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Wat heeft inburgering kosten nou weer met beloningen van managers te maken?
Inburgeren is ongewenst?quote:
Wilders is de enige reden dat dit kabinet gevormd kon worden. En hij zal ook degene zijn die de meeste aandacht vraagt en krijgt. Prima benaming dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:44 schreef Scorpie het volgende:
Ja want Wilders gaat de boeken in als premier natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inburgeren is ongewenst?
Ik weet dat wij Nederlanders niet inburgeren als we Nederlandse kolonies in Spanje gaan bevolken, maar mensen die hier komen moeten dat natuurlijk wél doen. Nederlandse tandartsen, doktoren, snackbars, bingo-avonden en weet ik al niet wat is natuurlijk normaal in een ander land, vanwege onze superieure cultuur, dus buitenlanders die hier komen wonen moeten zich daar ook aan aanpassen.....inburgeren ongewenst....tssssk.
Die is niet meerquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Vonhoff - minister van ontwikkelingssamenwerking.
Een 5,3...ik ben niet ingeburgerd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]![]()
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/
Welk cijfer haal je hier.
Mensen laten nooit hun eigen cultuur vallen, dat is logisch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef SpauldingPF het volgende:
En laat die lui lekker wegblijven, je kunt ze wel een inburgeringstest laten doen, maar ze laten hun cultuur toch niet vallen. Dus het is even toneelspelen, en daarna weer op oude voet verder.
Waarom moeten immigranten hun cultuur laten vallen? Trouwens; definieer cultuur. Wat moeten immigranten in jouw ogen doen om zich volwaardig Nederlander te mogen noemen? Moeten ze elke week een prak boerenkool naar binnen stampen? Op klompen lopen? Het protestantisme omarmen? Scheldend en tierend een voetbalwedstrijd kijken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]![]()
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/
Welk cijfer haal je hier.
En laat die lui lekker wegblijven, je kunt ze wel een inburgeringstest laten doen, maar ze laten hun cultuur toch niet vallen. Dus het is even toneelspelen, en daarna weer op oude voet verder.
Juist... daarom.quote:
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het dragen van een lederhosen op een Bayerisch Bierfest toch best wel iets had.....en dat terwijl ik het verschrikkelijke dingen vind waar ik normaal gesproken niet mee zou lopen. De dame die mee ging had een prachtige dirndl die ook niet te versmaden was, dus andere culturen kunnen best iets toevoegen als je er woont....zolang je het maar niet dagelijks overal moet doen....that's the difference.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moeten immigranten hun cultuur laten vallen? Trouwens; definieer cultuur. Wat moeten immigranten in jouw ogen doen om zich volwaardig Nederlander te mogen noemen? Moeten ze elke week een prak boerenkool naar binnen stampen? Op klompen lopen? Het protestantisme omarmen? Scheldend en tierend een voetbalwedstrijd kijken?
Leg mij dat aub eens uit. Want in mijn optiek is het al voldoende wanneer een immigrant zich gewoon normaal gedraagt.
Die blijft in Brussel. Denk wel dat Teeven een plekje krijgt. Die doet het goed bij de VVD achterban met zijn strenge praat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef Steincity87 het volgende:
Ik denk dat we 1 belangrijke naam vergeten: Neelie Kroes.
Die kijkt wel uit. Dan is ze over een paar maanden een werkloze ex-minister in plaats van een dik betaalde Eurocommissaris.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef Steincity87 het volgende:
Ik denk dat we 1 belangrijke naam vergeten: Neelie Kroes.
wat een slecht voorbeeld. Een aangetrouwde oom van mij is geboren en getogen in Munchen maar heeft een hekel aan lederhosen en draagt ze ook never nooit niet. Zelfs niet op de bruiloft van zijn dochter. Als het dragen van een lederhosen als ingeburgerd wordt beschouwd in 2010... erg jammer. Inburgeren is gewoon het houden aan de wetten en regels van de samenleving waar je woont.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het dragen van een lederhosen op een Bayerisch Bierfest toch best wel iets had.....en dat terwijl ik het verschrikkelijke dingen vind waar ik normaal gesproken niet mee zou lopen. De dame die mee ging had een prachtige dirndl die ook niet te versmaden was, dus andere culturen kunnen best iets toevoegen als je er woont....zolang je het maar niet dagelijks overal moet doen....that's the difference.
Dat is nooit iets geweest om voor altijd iemand buitenspel te zetten... Sommigen noemen Jack de Vries voor defensie... zelfde geval...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is natuurlijk aardig beschadigd.
Vrijwel allemaal bekende politici uit Den Haag.. De ervaring leert dat in de praktijk minstens de helft van de nieuwe ministers van buiten komt en dat vrijwel niemand die kent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef mlg het volgende:
Wie worden genoemd?
VVD
Atzo Nicolaï - Binnenlandse Zaken
Henk Kamp - minister van Veiligheid (Justitie en politie samen)
Ivo Opstelten - minister van Veiligheid
Stef Blok - minister van Sociale Zaken of fractievoorzitter van de VVD in de Tweede Kamer
Hans van Baalen - minister van Buitenlandse Zaken
Edith Schippers - minister van Volksgezondheid
Melanie Schultz - minister (waarvan onduidelijk)
Uri Rosenthal - minister van Onderwijs
CDA
Maxime Verhagen - minister van Economie en Landbouw
Jan Kees de Jager - minister van Financiën
Gerda Verburg / Hans Hillen - minister van Defensie
Marja van Bijsterveldt - minister van Onderwijs (Uri Rosenthal wordt daar ook voor genoemd)
Piet Hein Donner - vicevoorzitter Raad van State of minister van Sociale Zaken
Sybrand van Haersma Buma - minister voor Integratie en Immigratie
Och....ik zie het CDA dat nog wel doen....om zodoende een eigen profiel aan het kabinet te geven en om te laten zien dat ze afstand nemen van opvattingen van de PVV die moeilijk liggen bij een gedeelte van het CDA....die 1 derde kun je op die manier een aardig bot geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef Wokkel het volgende:
Er zullen in ieder geval geen mensen met een dubbele nationaliteit inzitten, daar durf ik wel een wedje over te maken.
Nogal een infantiele OP van een volwassene.quote:Wie neemt er straks plaats in het eerste Bruine kabinet?
Bruin is nou eenmaal de gekozen naam voor dit kabinet. Dat sommige PVV aanhangers dat relateren aan nazisme, zegt misschien meer over het onderliggende besef over de eigen partij dan over de mogelijke verwijzing van bruin naar bruinhemden. Het is namelijk nogal ver gezocht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nogal een infantiele OP van een volwassene.
De eerste persoon die Bruin ter sprake liet komen doelde om bruin van bruihemden. Het kabinet heet overigens Kabinet-Rutte 1 of Kabinet-Rutte-Verhagen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bruin is nou eenmaal de gekozen naam voor dit kabinet. Dat sommige PVV aanhangers dat relateren aan nazisme, zegt misschien meer over het onderliggende besef over de eigen partij dan over de mogelijke verwijzing van bruin naar bruinhemden. Het is namelijk nogal ver gezocht.
Yep, door domme infantiele klootzakjes die van voren niet eens weten dat ze van achteren leven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bruin is nou eenmaal de gekozen naam voor dit kabinet.
Het zegt veel meer over de geestelijke armoede van lieden die dergelijke termen gebruiken.quote:Dat sommige PVV aanhangers dat relateren aan nazisme, zegt misschien meer over het onderliggende besef over de eigen partij dan over de mogelijke verwijzing van bruin naar bruinhemden. Het is namelijk nogal ver gezocht.
Altijd leuk om te zien hoe slecht sommige rechtsen tegen kritiek kan en ook een totaal gebrek aan humor heeft. Maar wel alle problemen die er zijn wegschuiven en iemand anders de schuld ervan geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep, door domme infantiele klootzakjes die van voren niet eens weten dat ze van achteren leven.
[..]
Het zegt veel meer over de geestelijke armoede van lieden die dergelijke termen gebruiken.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Minister van Censuur: Hirsh Ballin
Minister van Angstzaaierij: Fred Teeven
Minister van Normen en Waarden: Balkenende
Ik neem die benaming terug. Ik heb dit topic aangemaakt voor het bekend worden van het regeerakkoord. Het blijkt dat ?????-1 een links kabinet is, dus Bruin is een onjuiste benaming, waarvoor mijn excuses.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nogal een infantiele OP van een volwassene.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |