Welk godwinnetje? Bruin?quote:
Waarom?quote:Op maandag 27 september 2010 19:33 schreef TomLievense het volgende:
Verhagen op veiligheid i.p.v. BuZa.
Van alle suggesties hier lijkt dat nog de beste. Al zal Rutte op AZ ook wel redelijk uit kunnen pakken. Jack de Vries op defensie is meteen een bom onder enige geloofwaardigheid van Bruin-1quote:Op maandag 27 september 2010 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk Balkenende op het Ministerie van Toverkunst
Hoezo? Bruin past toch perfect bij dit kabinet.quote:
Jij hebt liever linkse meuk ?quote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Bruin past toch perfect bij dit kabinet.
Bruin doet denken aan poep. Poep stinkt. Dit kabinet ook. Daarom: bruin.
Je weet dondersgoed waar het ook een verwijzing naar is.quote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Bruin past toch perfect bij dit kabinet.
Bruin doet denken aan poep. Poep stinkt. Dit kabinet ook. Daarom: bruin.
Doe mij maar Paars. Doet me denken aan bosbessentaart. En dat is goed te pruimen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jij hebt liever linkse meuk ?
Ok, dus het land moet volgens jou naar de kloten gaan.quote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe mij maar Paars. Doet me denken aan bosbessentaart. En dat is goed te pruimen.
Het is een verwijzing naar de echte haarkleur van Wilders?quote:Op maandag 27 september 2010 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar het ook een verwijzing naar is.
Ik ben toch een andere mening toegedaan. In mijn optiek helpen de bruine rakkers ons land naar de klote. Maar goed, dat is ieder voor zich.quote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ok, dus het land moet volgens jou naar de kloten gaan.
http://www.powned.tv/nieu(...)kabinet_bruin_1.htmlquote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar de echte haarkleur van Wilders?
Waarom denk je dat? Door alles en iedereen te toleren gaat het goed? Help de mensen die niet meer kunnen werken, niet degenen die niet willen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben toch een andere mening toegedaan. In mijn optiek helpen de bruine rakkers ons land naar de klote. Maar goed, dat is ieder voor zich.
Je begreep hopelijk dat ik een geintje maaktequote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)kabinet_bruin_1.html
je weet het soms niet meer.quote:Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begreep hopelijk dat ik een geintje maakte
Een vermoeden.quote:
Ik denk dat omdat ik het onnodig vind om 18 miljard euro te bezuinigen. Dat gaat ten koste van de gewone man. Ik wil niet dat er rigoureus gesneden wordt in subsidies. Aangezien met die gelden de sociale cohesie in ons land wordt bevorderd.quote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Door alles en iedereen te toleren gaat het goed? Help de mensen die niet meer kunnen werken, niet degenen die niet willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |