Ik weet het niet. Als ik zie dat sommge spelers jarenlang in en naast de majors bivakeren. Dat zie ik Rick ook nog wel doen. Voor zover ik het kan beoordelen heeft hij geweldige potentie. Alleen is het té wisselvallig.quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zo langzamerhand een beetje door zijn kansen aan het heenraken is.
Als je Cardinals fan bent dan zou dat idd mooi zijn maar het zal wel worden:quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:52 schreef Slomy het volgende:
MVP NL: Albert Pujols
Cy Young NL: Wainwright
Dat zou dan tenminste nog een beetje een mooie afsluiter voor de cards zijn. Beetje jammer dat Pujols de triple crown in de NL weer niet gaat pakken. Staat op 1 in HR's en RBI, maar z'n avg is net wat te laag met .313
Blijft toch geweldig als je kijkt naar zijn nummers, zeker als je er rekening mee houd dat hij zovaak gewalked wordt en een shitload minder goede pitches krijgt om te raken dan de gemiddelde andere players.
Niet meer dan terecht als het zo gaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Als je Cardinals fan bent dan zou dat idd mooi zijn maar het zal wel worden:
MVP NL: Joey Votto (misschien CarGo mochten de Rockies het toch halen)
Cy Young NL: Roy Halladay (meer wins, K's en hun ERA is hetzelfde)
Ik ga er ook van uit dat Phillies de WS gaan winnen en dat het redelijk eenvoudig zal gaan ook. Hebben met afstand beste 1-2-3 pitching en een goede line-up. Met thuisvoordeel, dus zie ze wel winnen. In de AL is het eigenlijk een zooitje, want Rays en Yankees zwak op het moment en Twins kunnen goede serie ook niet doorzetten. Rangers komen te kort. Alles bij elkaar hou ik het toch op NY - PHI in de WS en dan 4-1 voor Philllie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:13 schreef Dos37 het volgende:
Eindelijk is het seizoen voorbij, ik heb weinig vertrouwen in post seasen met betrekking tot de Yankees. Als ik nu een voorspelling moet doen. World Series Phillies tegen de Rays waarbij de Phillies zullen winnen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Fredgroes het volgende:
met een mooie matchup: Voor de Rangers Cliff Lee en voor de Rays David Price op de heuvel. Mooi oitcher duel dus en daarna snel naar bed want om 02.30 uur gaan de Yankees van start voor het behalen van hun 28ste titel
Mwa, Rays draaiden laatste maand al niet super en Lee had wel een erg goed september achter de rug. Denk dat de andere starters niet tegen de Rays op kunnen, maar het gaat wel moeilijk worden voor TB.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef Dos37 het volgende:
Rangers winnen game 1, toch wel verrassend voor mij persoonlijk.
Was te verwachtenquote:
Ja idd.... Ik heb mijn geld gezet op Tampa Bay voor de WS dit jaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef Dos37 het volgende:
Rangers winnen game 1, toch wel verrassend voor mij persoonlijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/MLBquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef Majkool het volgende:
Is er een goede Nederlandse site met uitleg over de competitie? Ik kijk regelmatig 's nachts naar MLB, snap het spel wel goed, maar heb eerlijk gezegd geen idee hoe de competitie nou in elkaar zit qua systeem...
Sorry, dat woord had ik even over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef Dos37 het volgende:
Die is niet nederlands
Pettitte start nog niet echt lekker, is al veel pitches nodig.
Gisteren misschien, maar vandaag zijn de Yankees echt gewoon de betere ploeg. Petitte is sterk en de hitters laten kansen liggen. Net bases loaded met 1 uit en geen runs meer. Als Pettitte zo blijft gooien deze playoffs dan zijn de Yankees als enige niet helemaal kansloos tegen de Phillies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:43 schreef popolon het volgende:
Twins.... 't zit in het hoofd. Twins verliezen van de Twins, alweer. Gisteren zoveel kansen ook om het af te maken.
Yanks maken er goed gebruik van maar de Twins, tja, als ze normaal zouden spelen had 't nu 2-0 gestaan ipv 0-2.
Wat gisteren betreft ben ik het wel met je eens, 1-1 was een betere tussenstand geweest. Maar aan de andere kant is t natuurlijk wel kwaliteit van de Yankees om steeds terug te komen. Nu de 5-2 binnen is moet dit natuurlijk gedaan zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:53 schreef popolon het volgende:
Had 't vooral over gisteren, had gewoon 1-0 moeten zijn, CC wankelde maar de Twins lieten zoveel RLISP, te gek gewoon.
Wat mij betreft vliegt die poenerige club er natuurlijk meteen uit maar goed, het is helaas vaak anders.
Ja is sinds de maand september echt weer helemaal op CY Young niveau!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:08 schreef popolon het volgende:
Lincecum met een vrij aardig optreden.1-0 in de series voor SF.
Wat een valsspeler zeg.quote:But wait a second. Did that pitch actually hit him?
“I’m not sure,” Utley said coyly. “It was pretty close. At first I thought it was going to hit me in my head. Fortunately, it didn’t. And he throws so hard. I felt like I thought it hit me, so I put my head down and I ran to first.”
Agh, hoort erbij. Ruiz werd trouwens wel naar geraakt op z'n knie, precies op de knieschijf.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:59 schreef Version2 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een valsspeler zeg.![]()
Die 2 vrouwen op de 1e rij trouwens.
Dat is in ieder geval wat minder storend denk ik dan dat zo'n mascotte. Bij de Rockies en volgens mij ook bij Phillies heb ik dat wel eens gezien. Opeens een groot paars of groen gezwel achter homeplatequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:14 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Agh, hoort erbij. Ruiz werd trouwens wel naar geraakt op z'n knie, precies op de knieschijf.En Francisco op z'n hoofd, alleen geloof ik dat alleen het zonneklep van de helm geraakt werd.
En die vrouwen bleven maar bezig inderdaad. Bij elke pitch van de Reds ineens opstaan en met dat handoekje zwaaien.
http://shop.mlb.com/home/index.jsp verkoopt alles wat de spelers dragenquote://edit
Vette trui heeft die wisselspeler van de Giants aan!Iemand enig idee waar dat soort truien te krijgen zijn?
Oei, dat gaat me een bult geld kosten.. $65 voor de trui, en de verzendkosten zullen ook wel weer belachelijk hoog zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:05 schreef Fredgroes het volgende:
[..]
http://shop.mlb.com/home/index.jsp verkoopt alles wat de spelers dragen
Maar Jeter mocht 't wel?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:59 schreef Version2 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een valsspeler zeg.![]()
Still alivequote:
Het is op ESPN Americaquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MLB.tv heeft natuurlijk uitstekende, betaalde, streams. Iemand een pm oid voor onbetaalde goeie streams?
Ik kijk nu ff SNL, genoeg sport voor vandaag.quote:
Gelijk heb je. Ik ga mijn bed opzoeken voordat het licht wordtquote:Op zondag 10 oktober 2010 05:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kijk nu ff SNL, genoeg sport voor vandaag.
Je hebt een paar minuten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 06:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik ga mijn bed opzoeken voordat het licht wordt![]()
Als Pettitte en Hughes zulke starts hebben zijn de Yankees wel de grote favoriet vind ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:52 schreef Dos37 het volgende:
Dit ging een stuk gemakkelijker dan ik had gedacht. Ik zie het alweer wat positiever in vooral omdat ze AJ Burnett uit de rotation hebben getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |