Ach, ik sta er nog verbaasd van dat de Angels nog steeds BOVEN de Mariners staan met alle verliezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:39 schreef Guard het volgende:
Ik dacht: hee de A's doen leuk mee, en dan ga je eens kijken naar de AL West, en die is gewoon bedroevend slecht, de A's zijn eigenlijk het minst slechte team (sorry Maarten)
$15 voor parkeren? Bij Angels Stadium is het nog steeds $8, de eigenaar heeft al een paar keer aangegeven het parkeren goedkoop te willen houden.quote:
Ja, al heb ik geen idee of het op andere plaatsen iets goedkoper is. Stadion staat midden in de stad en zijn een aantal van die enorme parkeergarages. Wij hebben de auto telkens ergens in de stad neergezet en gewoon een paar blocks gelopen. Al was parkeerruimte nogal schaars als de Blues (nhl), Rams (nfl) en de Cardinals in hetzelfde weekend / op dezelfde dag speelden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef maartena het volgende:
[..]
$15 voor parkeren? Bij Angels Stadium is het nog steeds $8, de eigenaar heeft al een paar keer aangegeven het parkeren goedkoop te willen houden.
Bij de Ducks betaal je $20. Nou ja, ik betaal $15.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef FP128 het volgende:
Mag ik alvast zo vroeg in het seizoen een voorschot nemen op
wie de nieuwe MLB kampioen wordt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |